Trutquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:40 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom worden er nog trailers uitgebracht als je gewoon de streams op Twitch kunt volgen?
Je hebt duidelijk gisteren gemist hierquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:44 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Omdat die streams op twitch niet toegestaan zijn. Er zijn mensen permanent gebanned. Officiele release is 10 april. Dit is gewoon een launch trailer. Doen ze met elk grote spel.
Een re game speel je niet 1x uitquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:02 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil 3 Trophy list
[..]
2 uur..2 uur!
Ik wacht wel op een mooie aanbieding. RE2 recent pas nog geplat.
Pff I wishquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Heb je Persona 5 Royal al gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben al voorbij Kamoshida's kasteelin record tijd ga ik er doorheen omdat ik veel cutscenes skip
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Mja, ik vrees dat RE3 niet echt de moeite is om meerdere keren te spelen. RE2 wel, om het hele verhaal te krijgen. Vanavond de review schrijven, ik was bezig met Resistance, dat erg leuk is. Eerst een tijd de beta gespeeld en sinds kort dus ook de final versie. Ik vrees alleen dat dit als Evolve gaat eindigen... Eerste weken druk, daarna wilde je dat er AI-bots waren...quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een re game speel je niet 1x uit
en onder 2 uur is een speedrun bro
Alleen dit wordt niet zo gehyped als die game, dus hopelijk zullen de RE spelers blijven. Heb het zelf nog niet gespeeld overigens.. is het een soort van RE-Outbreak dat je met meerdere spelers puzzels moet oplossen enzo? Of heette die game andersquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vrees dat RE3 niet echt de moeite is om meerdere keren te spelen. RE2 wel, om het hele verhaal te krijgen. Vanavond de review schrijven, ik was bezig met Resistance, dat erg leuk is. Eerst een tijd de beta gespeeld en sinds kort dus ook de final versie. Ik vrees alleen dat dit als Evolve gaat eindigen... Eerste weken druk, daarna wilde je dat er AI-bots waren...
quote:According to their stats site: There's only 5,000-ish players playing Project: REsistance.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pff I wish
Ben wel een new game begonnen met P5 op de ps3Gister beginnetje gemaakt, ik skip ook de cutscenes. Meeste heb ik al drie keer gezien. Tot nu toe nog niet veel aanpassingen opgemerkt. Ik ben bijna voorbij de tutorial en las dat de palaces vernieuwd zijn, dus vanaf daar ga ik het wel merken denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben al voorbij Kamoshida's kasteelin record tijd ga ik er doorheen omdat ik veel cutscenes skip
Ik ben er nog steeds niet doorheen. Wederom dik op pauze.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:11 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Gister beginnetje gemaakt, ik skip ook de cutscenes. Meeste heb ik al drie keer gezien. Tot nu toe nog niet veel aanpassingen opgemerkt. Ik ben bijna voorbij de tutorial en las dat de palaces vernieuwd zijn, dus vanaf daar ga ik het wel merken denk ik.
Wel herkenbaar hoor. Op een gegeven moment ben ik ook naar het einde gerushed. Mocht wat mij betreft ook twee palaces korter. Overigens nog steeds een van m'n favo games.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet doorheen. Wederom dik op pauze.
Ik ben ergens na de pyramide. Weet t al niet meer.
Wel jammer. Vond t begin erg leuk, fris en met super mooie artstyle ook.
Maar die pyramide en de enorme herhaling werd me op een gegeven moment echt te veel.
Dat oeverloze geouwehoer in al die "cutscenes" ook.
Misschien weer een x oppikken, toch wel benieuwd hoe t verhaal nou eindigt.
Want dat vond ik dan wel weer leuk.
Er zijn wat meer dialogen gevoiced, en je krijgt een nieuw item in de palace. Ik zal niet zeggen wat, maar dat maakt de palaces wel wat anders. Maar ik heb het gevoel dat het net zo goed een DLC kon zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:11 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Gister beginnetje gemaakt, ik skip ook de cutscenes. Meeste heb ik al drie keer gezien. Tot nu toe nog niet veel aanpassingen opgemerkt. Ik ben bijna voorbij de tutorial en las dat de palaces vernieuwd zijn, dus vanaf daar ga ik het wel merken denk ik.
Het is dungeon master vs 4 spelers, elk weer met een specialiteit. Dus iemand is een hacker, een ander is juist weer de healer, etc. Het is gewoon grappig om de dungeon master te zijn en zo'n random team te observeren. Als je dan zo'n "ik ga wel alleen jullie sukkels" hebt, dan pak je die zo hard met zombies of Mr. X. "Je had gered kunnen worden met je team, maar ja, je vond jezelf te goedquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alleen dit wordt niet zo gehyped als die game, dus hopelijk zullen de RE spelers blijven. Heb het zelf nog niet gespeeld overigens.. is het een soort van RE-Outbreak dat je met meerdere spelers puzzels moet oplossen enzo? Of heette die game anders.
Er zijn ook nieuwe confidants, het verhaal is anders op het einde toch en je hebt savonds de tijd om dingen te doen hoef je niet binnen te blijvenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn wat meer dialogen gevoiced, en je krijgt een nieuw item in de palace. Ik zal niet zeggen wat, maar dat maakt de palaces wel wat anders. Maar ik heb het gevoel dat het net zo goed een DLC kon zijn.
Ja, klopt. Maar dan nog het geeft me een DLC-gevoel. Alleen is het nieuwe verhaal dat erna komt in het basisverhaal al zo ingeweven dat je met een savegame van het eind niet verder zou kunnen. Dan mis je wat backstory van de nieuwe mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er zijn ook nieuwe confidants, het verhaal is anders op het einde toch en je hebt savonds de tijd om dingen te doen hoef je niet binnen te blijven
Nja beetje een persona 4 golden situatie. Atlus doet niet echt aan DLC voor verhaal volgens mij.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dan nog het geeft me een DLC-gevoel. Alleen is het nieuwe verhaal dat erna komt in het basisverhaal al zo ingeweven dat je met een savegame van het eind niet verder zou kunnen. Dan mis je wat backstory van de nieuwe mensen.
Idem met Catherine. Maar ja, daar is de derde vrouw zo ingebouwd dat je dat echt niet als DLC kan verkopen. Dan moet je alsnog compleet opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nja beetje een persona 4 golden situatie. Atlus doet niet echt aan DLC voor verhaal volgens mij.
Zo heb ik SMT 4 en SMT 4 Apocalypse.. wat het verschil is geen idee,ik moet eerst smt 4 uitspelen
Ik heb geen magic build, ik heb een kusa build.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke Magic build heb je precies?
Stats en dergelijke?
mja op easy ren je er zo doorheen johquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:02 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil 3 Trophy list
[..]
2 uur..2 uur!
Ik wacht wel op een mooie aanbieding. RE2 recent pas nog geplat.
Dat zijn die 2 bijlen/klimijzer-achtige dingen met een touw/ketting ertussen toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb geen magic build, ik heb een kusa build.
wat een troll wapenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zijn die 2 bijlen/klimijzer-achtige dingen met een touw/ketting ertussen toch?
Had ik het me toch goed herinnerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |