Dat kan inderdaad, zal ik ook niet ontkennen. HOewel veelal kwetsbaren extern zit maargoed.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die kwetsbaren hebben niet kwetsbare huisgenoten. Blijft het gevaar bestaan.
Het is ook niet zwart-wit natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef Harmankardon het volgende:
Een jaar lang de economie op slot zetten gaat op termijn veel meer schade veroorzaken dan Corona ooit kan bewerkstelligen.
Denk dat we een andere manier van leven gaan krijgen. Veel meer thuiswerken, waardoor minder gereisd wordt. Onderwijs anders inrichten. Meer online winkelen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef Harmankardon het volgende:
Een jaar lang de economie op slot zetten gaat op termijn veel meer schade veroorzaken dan Corona ooit kan bewerkstelligen.
Dat is nog niet bepaald een hoopvolle verhoudingquote:In het Amphia Ziekenhuis in Breda zijn in 24 uur tijd 8 mensen overleden aan het coronavirus.
In 24 uur tijd werden 11 patiënten die besmet waren ontslagen uit het ziekenhuis.
https://www.bndestem.nl/d(...)-in-amphia~a0b74b4f/
Haha same hier, 16 april naar Lissabon was het plan. Denk dat van iedereen afhankelijk is voor zijn eigen situatie. Ik vloog met KLM en draag dat bedrijf best een warm hart toe, dus ik vind een voucher prima voor nu. Maar als je het geld nodig hebt dan snap ik best dat een voucher niet ideaal is.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Greenpeas het volgende:
Wij hadden aan het eind van vorig jaar vliegtickets geboekt naar Lissabon voor de week na Pasen. Vanzelfsprekend gaat deze reis op dit moment niet door. Vanuit Transavia een voucher gekregen om de reis te herplannen, maar gezien het sentiment verwacht ik niet dat ik dit jaar nog ergens naar toe op vakantie wil.
Ik zie nu behoorlijk wat discussie over de vouchers en de geldigheid hiervan. Wat is jullie idee/mening hierbij? Gezien mijn situatie zou het geld terug handiger zijn (aflopende contracten van zowel mijn partner als ik), maar Transavia houdt voorlopig nog vast aan de voucher.
Gaat idd lang duren voor dat allemaal weer kan..quote:Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Lingue het volgende:
Ik vind het wel bijzonder om te lezen dat mensen denken dat straks weer alles mogelijk is.
Zucht.....quote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je wou ooit een baby van me. Die dingen zijn schijtduur. En nu zeiken over die paar duppies
Zo'n voucher zou onbeperkt geldig moeten zijn. Hoewel ik denk dat dezelfde reis volgend jaar een stuk duurder zal zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Greenpeas het volgende:
Wij hadden aan het eind van vorig jaar vliegtickets geboekt naar Lissabon voor de week na Pasen. Vanzelfsprekend gaat deze reis op dit moment niet door. Vanuit Transavia een voucher gekregen om de reis te herplannen, maar gezien het sentiment verwacht ik niet dat ik dit jaar nog ergens naar toe op vakantie wil.
Ik zie nu behoorlijk wat discussie over de vouchers en de geldigheid hiervan. Wat is jullie idee/mening hierbij? Gezien mijn situatie zou het geld terug handiger zijn (aflopende contracten van zowel mijn partner als ik), maar Transavia houdt voorlopig nog vast aan de voucher.
De discussie is nu nog behoorlijk wit (of zwart, hoe je het wil zien). Over een tijdje, als de massa- ontslagen komen, definitief blijkt dat jonge gezonde mensen bijna niks te vrezen hebben en het strandweer wordt, dan wil ik het nog wel zien. Ik ben er verder niet zo'n waardeoordeel over, ben allang blij dat ik het besluit niet hoeft te nemen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is ook niet zwart-wit natuurlijk.
Dat niet, maar het fijne aan machine learning is dat het gewicht geeft aan de parameters, dat werkt vooral heel goed als je veel zuivere data hebt, het liefst ook van andere landen.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus machinelearnig hoef ik maar wat willekeurige cijfers in te kloppen en het weet hoe de hogere orde terugkoppelingen bij complexe modellen werken?
Ik denk dat faillisement van de maatschappij de beperking is om een aantal gevallenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo'n voucher zou onbeperkt geldig moeten zijn. Hoewel ik denk dat dezelfde reis volgend jaar een stuk duurder zal zijn.
Maar de hele economie gaat toch niet op slot? Ja er ligt een hoop stil, daar komen heel veel potjes voor. Maar heel veel loopt op de achtergrond ook door! En dat is goed!quote:Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef Harmankardon het volgende:
Zet je egoïsme opzij aub.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef skrn het volgende:
Want ik wil op vakantie.
Een jaar, nou, ik vind dat wel veel.
Hup, lekker terrasjes open in mei dit jaar, dat moet de instelling zijn.
Dat vertelde die arts gisteren ook in dat programma op 1 dat er soms 8 mensen sterven op 1 dag. Volgens mij was dat ook in het Amphia ziekenhuisquote:Op donderdag 2 april 2020 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nog niet bepaald een hoopvolle verhouding
Dit zijn grotendeels communicatiefouten naar het publiek geen wetenschappelijke fouten. Er zit een gewoon een groepje daar die los staat van alle wetenschappers die bedenken wat er naar de mensen gestuurd gaat worden. Op het communicatie gedeelte ben ik ook behoorlijk kritisch.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen als de post waar ik op reageer ook verplaatst wordt. Momo stelt dat mensen hun eigen ideeën beter vinden en dat het onzin is dat mensen zeggen dat het RIVM 100% dingen fout gedaan heeft.
Dat hebben ze wel gedaan en het zijn geen ideeën. Daar reageer ik gewoon op. Als zijn/haar reactie kan blijven staan dan kan de mijne dat ook, me dunkt.
Verder maak ik er geen woorden aan vuil.
Interessante percentages. Zelfs in Seoul en Hong Kong, waar het allemaal onder controle lijkt, is slechts 1/3e van het normale aantal reisbewegingen.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die Winkels is zo een beetje het enige: https://citymapper.com/CMI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |