abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2020 @ 12:04:35 #276
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_192408707
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar die kwetsbaren hebben niet kwetsbare huisgenoten. Blijft het gevaar bestaan.
Dat kan inderdaad, zal ik ook niet ontkennen. HOewel veelal kwetsbaren extern zit maargoed.
Er gaat ook geen perfecte oplossing komen die tegemoet treedt naar ieders wens en of belang.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_192408716
Een jaar lang de economie op slot zetten gaat op termijn veel meer schade veroorzaken dan Corona ooit kan bewerkstelligen.
pi_192408733
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef Harmankardon het volgende:
Een jaar lang de economie op slot zetten gaat op termijn veel meer schade veroorzaken dan Corona ooit kan bewerkstelligen.
Het is ook niet zwart-wit natuurlijk.
pi_192408742
Want ik wil op vakantie.

Een jaar, nou, ik vind dat wel veel.

Hup, lekker terrasjes open in mei dit jaar, dat moet de instelling zijn. ^O^
pi_192408750
Wij hadden aan het eind van vorig jaar vliegtickets geboekt naar Lissabon voor de week na Pasen. Vanzelfsprekend gaat deze reis op dit moment niet door. Vanuit Transavia een voucher gekregen om de reis te herplannen, maar gezien het sentiment verwacht ik niet dat ik dit jaar nog ergens naar toe op vakantie wil.

Ik zie nu behoorlijk wat discussie over de vouchers en de geldigheid hiervan. Wat is jullie idee/mening hierbij? Gezien mijn situatie zou het geld terug handiger zijn (aflopende contracten van zowel mijn partner als ik), maar Transavia houdt voorlopig nog vast aan de voucher.
I see peas of green, red roses too....
  donderdag 2 april 2020 @ 12:07:44 #281
3542 Gia
User under construction
pi_192408782
quote:
Denk dat we een andere manier van leven gaan krijgen. Veel meer thuiswerken, waardoor minder gereisd wordt. Onderwijs anders inrichten. Meer online winkelen.
  Redactie Frontpage donderdag 2 april 2020 @ 12:07:57 #282
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_192408786
quote:
In het Amphia Ziekenhuis in Breda zijn in 24 uur tijd 8 mensen overleden aan het coronavirus.

In 24 uur tijd werden 11 patiënten die besmet waren ontslagen uit het ziekenhuis.

https://www.bndestem.nl/d(...)-in-amphia~a0b74b4f/
Dat is nog niet bepaald een hoopvolle verhouding :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_192408796
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Greenpeas het volgende:
Wij hadden aan het eind van vorig jaar vliegtickets geboekt naar Lissabon voor de week na Pasen. Vanzelfsprekend gaat deze reis op dit moment niet door. Vanuit Transavia een voucher gekregen om de reis te herplannen, maar gezien het sentiment verwacht ik niet dat ik dit jaar nog ergens naar toe op vakantie wil.

Ik zie nu behoorlijk wat discussie over de vouchers en de geldigheid hiervan. Wat is jullie idee/mening hierbij? Gezien mijn situatie zou het geld terug handiger zijn (aflopende contracten van zowel mijn partner als ik), maar Transavia houdt voorlopig nog vast aan de voucher.
Haha same hier, 16 april naar Lissabon was het plan. Denk dat van iedereen afhankelijk is voor zijn eigen situatie. Ik vloog met KLM en draag dat bedrijf best een warm hart toe, dus ik vind een voucher prima voor nu. Maar als je het geld nodig hebt dan snap ik best dat een voucher niet ideaal is.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:08:39 #284
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192408804
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:02 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik. Ben. Woest.
Je kan het maar beter gewoon accepteren. Scheelt je een hoop ergernis en frustratie
  donderdag 2 april 2020 @ 12:08:44 #285
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192408807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Lingue het volgende:
Ik vind het wel bijzonder om te lezen dat mensen denken dat straks weer alles mogelijk is.
Gaat idd lang duren voor dat allemaal weer kan..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_192408814
We moeten blij zijn als we straks binnen NL weer een beetje normaal kunnen voortbewegen.
Dat de plekken waar er nu gepiekt wordt, alle cruciale beroepen met name de zorg en onderwijs, ontlast moeten worden zodra daar mogelijkheden toe zijn.
Dat er weer opnieuw naar de economie gekeken moet worden.
Dat we überhaupt weer blij mogen zijn om straks weer bij je familie/vrienden op bezoek te kunnen en ze te omhelzen en ze te helpen.
Er is ook een enorm mentale impact die straks als de touwtjes langzaam wat losser mogen worden op komt spelen.

Natuurlijk, het is leuk om plannen te maken en vooruit te denken, maar het lijkt mij verstandiger om dat in behapbare blokken te doen die realistisch zijn. En dat is een vakantie aan de andere kant van de wereld niet.

Ik hoop vooral dat de mensen die denken dat je vanaf de zomer weer normaal kunt functioneren zich ook gaan realiseren dat dat niet zo is. En dat we niet de eigenwijze NL'er moeten uithangen en overal maar schijt aan moeten hebben.

naja einde rant was er even een beetje klaar mee. Back to Covid.
pi_192408820
quote:
Zucht.....
pi_192408821
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Je wou ooit een baby van me. Die dingen zijn schijtduur. En nu zeiken over die paar duppies o|O
:@ :@ :@
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 2 april 2020 @ 12:09:40 #289
3542 Gia
User under construction
pi_192408832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Greenpeas het volgende:

Zo'n voucher zou onbeperkt geldig moeten zijn. Hoewel ik denk dat dezelfde reis volgend jaar een stuk duurder zal zijn.
pi_192408841
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het is ook niet zwart-wit natuurlijk.
De discussie is nu nog behoorlijk wit (of zwart, hoe je het wil zien). Over een tijdje, als de massa- ontslagen komen, definitief blijkt dat jonge gezonde mensen bijna niks te vrezen hebben en het strandweer wordt, dan wil ik het nog wel zien. Ik ben er verder niet zo'n waardeoordeel over, ben allang blij dat ik het besluit niet hoeft te nemen.
pi_192408848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus machinelearnig hoef ik maar wat willekeurige cijfers in te kloppen en het weet hoe de hogere orde terugkoppelingen bij complexe modellen werken? :P
Dat niet, maar het fijne aan machine learning is dat het gewicht geeft aan de parameters, dat werkt vooral heel goed als je veel zuivere data hebt, het liefst ook van andere landen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 2 april 2020 @ 12:10:40 #292
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192408856
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Zo'n voucher zou onbeperkt geldig moeten zijn. Hoewel ik denk dat dezelfde reis volgend jaar een stuk duurder zal zijn.
Ik denk dat faillisement van de maatschappij de beperking is om een aantal gevallen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_192408857
quote:
Maar de hele economie gaat toch niet op slot? Ja er ligt een hoop stil, daar komen heel veel potjes voor. Maar heel veel loopt op de achtergrond ook door! En dat is goed!

Met al die potjes wilt de overheid er juist voor zorgen dat we niet als bosjes omvallen qua bedrijvigheid. Maar dat we juist even het hoofd boven water kunnen houden zodat we langzaam weer van die bedrijven gebruik kunnen maken als we weer wat meer bewegingsruimte krijgen.
pi_192408862
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef skrn het volgende:
Want ik wil op vakantie.

Een jaar, nou, ik vind dat wel veel.

Hup, lekker terrasjes open in mei dit jaar, dat moet de instelling zijn. ^O^
Zet je egoïsme opzij aub.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 2 april 2020 @ 12:11:46 #295
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192408876
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat is nog niet bepaald een hoopvolle verhouding :{
Dat vertelde die arts gisteren ook in dat programma op 1 dat er soms 8 mensen sterven op 1 dag. Volgens mij was dat ook in het Amphia ziekenhuis
  donderdag 2 april 2020 @ 12:12:20 #296
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192408892
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Alleen als de post waar ik op reageer ook verplaatst wordt. Momo stelt dat mensen hun eigen ideeën beter vinden en dat het onzin is dat mensen zeggen dat het RIVM 100% dingen fout gedaan heeft.

Dat hebben ze wel gedaan en het zijn geen ideeën. Daar reageer ik gewoon op. Als zijn/haar reactie kan blijven staan dan kan de mijne dat ook, me dunkt.

Verder maak ik er geen woorden aan vuil.
Dit zijn grotendeels communicatiefouten naar het publiek geen wetenschappelijke fouten. Er zit een gewoon een groepje daar die los staat van alle wetenschappers die bedenken wat er naar de mensen gestuurd gaat worden. Op het communicatie gedeelte ben ik ook behoorlijk kritisch.
pi_192408893
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die Winkels is zo een beetje het enige: https://citymapper.com/CMI
Interessante percentages. Zelfs in Seoul en Hong Kong, waar het allemaal onder controle lijkt, is slechts 1/3e van het normale aantal reisbewegingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')