Griep bedoel je toch?quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Uhm, voor virussen waardoor heel veel mensen in korte tijd in het ziekenhuis belanden en er dus niet genoeg capaciteit is. In 2018 studeerde ze nog.
[..]
Uhm, dat ziekenhuizen gewoon te weinig capaciteit hebben. Dat zeg ik nu al een paar keer, je kan ook niet lezen ofzo?
Jij meent natuurlijk dat de ICU's niet drukker zijn dan normaal, zoals je van de week opnoemde.Gebaseerd op jouw verregaande ervaring met ICU's.
COVID-19 bedoel ik, zie topictitel.quote:
Ik heb het over wat ik zelf gehoord en gezien heb, niet over 1 bepaald filmpje.quote:Ja – deze vid (van je maatje Hek) heb je 't over... Nou sorry hoor, maar dit ziet er meer uit als 'n PR filmpje...
Indringende beelden van intensive care St. Antonius: ‘De patiënten zijn ontzettend ziek’
https://www.ad.nl/utrecht(...)ps://www.google.com/
Als jij zo goed weet hoe alle ziekenhuizen in Nederland met een pandemie moeten omgaan waarom ben jij dan geen minister van volksgezondheid?quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hou gewoon 'n keer op met je shitty toon hoor!
Als 't echt zo druk is bij je 'ex in Amsterdam' , waarom zijn de zieke mensen niet naar andere ziekenhuizen verstuurd? Zyn alle ziekenhuizen zo druk bezig? Ik heb nog steeds geen overtuigende beelden gezien.
Die functie is al bekleed héquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Als jij zo goed weet hoe alle ziekenhuizen in Nederland met een pandemie moeten omgaan waarom ben jij dan geen minister van volksgezondheid?
Ongetwijfeld gaat de beste man uit eigen beweging vakkenvullen als hij ziet wat voor fontein van kennis zich aandient.quote:
3 Uur en weinig loos daar. Zelfs voor de coronahype was het drukker voor en rondom ziekenhuizen. Wat gebeurt er trouwens met al die overledenen aan corona? Worden deze mensen gecremeerd of begraven, is daar ook nog een procedure voor? Ook daar hoor je weinig over.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:20 schreef Donderjagen het volgende:
Deze New York Times productie van 24 maart inclusief onheilspellend muziekje:
En dan 3 uur Elmhurst live stream van 29 maart:
Er gebeurt he-le-maal niets daar.
Ik vind het dus niet vreemd dat mensen zich afvragen wat er zich nu in die ziekenhuizen afspeelt. #FilmYourHospital
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:20 schreef Donderjagen het volgende:
Er gebeurt he-le-maal niets daar.
Ik vind het dus niet vreemd dat mensen zich afvragen wat er zich nu in die ziekenhuizen afspeelt. #FilmYourHospital
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:39 schreef Donderjagen het volgende:
Nou ja, ik begrijp dat de poli's e.d. stil liggen en er dus minder inloop is, maar je zou verwachten dat - gezien alle berichtgeving over 'warzones' vanuit de media - er een grote aanvoer is van nieuwe patiënten en dat er toch wel een komen en gaan van ambulances waar te nemen is.
Over die procedure voor overledenen? Geen idee.
Misschien dat de ex van de aarts in Amsterdam meer zou over weten, kan 'ie ff aan 'r vragen wanneer ze met al de drukte klaar is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
3 Uur en weinig loos daar. Zelfs voor de coronahype was het drukker voor en rondom ziekenhuizen. Wat gebeurt er trouwens met al die overledenen aan corona? Worden deze mensen gecremeerd of begraven, is daar ook nog een procedure voor? Ook daar hoor je weinig over.
Oja natuurlijk als je iets anders mankeert heb je vette pech nu door deze crisis. Kwam dit ook nog tegenquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:39 schreef Donderjagen het volgende:
Nou ja, ik begrijp dat de poli's e.d. stil liggen en er dus minder inloop is, maar je zou verwachten dat - gezien alle berichtgeving over 'warzones' vanuit de media - er een grote aanvoer is van nieuwe patiënten en dat er toch wel een komen en gaan van ambulances waar te nemen is.
Over die procedure voor overledenen? Geen idee.
Als 't zo erg druk in de Amsterdam ICU's is en de medische personnel daar moeten 36 hour shifts draaien...kunnen ze toch 'n paar van de zieke naar Rotterdam sturen...zo ver rijen is toch niet als 't over 'n life or death situatie gaat?quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oja natuurlijk als je iets anders mankeert heb je vette pech nu door deze crisis. Kwam dit ook nog tegen
https://www.facebook.com/tri.sees.5095/posts/213185019914096 en
https://www.facebook.com/tri.sees.5095/videos/213178133248118/
Heel erg vreemd allemaal. Geen idee wat ik ervan moet denken, ik wacht nog op een plausibele verklaring.
Ja,ik ook. Maar de vid geplaats was als voorbeeld te geven over hoe ontzettend druk de ziekenhuizen zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:53 schreef illusions het volgende:
Ik heb het over wat ik zelf gehoord en gezien heb, niet over 1 bepaald filmpje.
Jezus man, ben je echt zo fucking thick?
Ah, alle ziekenhuizen in de wereld zijn zo?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja,ik ook. Maar de vid geplaats was als voorbeeld te geven over hoe ontzettend druk de ziekenhuizen zijn.
Geef het goede voorbeeld maar, je snapt echt niet dat jij deze trend van onbeleefdheid zelf hebt gezet?quote:There's really no need to be so bad-mannered.
In de laatste aantal dagen hebben we verschillende vids in verschillende landen waar 't lijkt helemaal niet zo druk als wat we vertelt (of misleid om te geloven) zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, alle ziekenhuizen in de wereld zijn zo?
[..]
En die video's behandel je net zo kritisch als de video's/foto's waar wel enorme drukte te zien is?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
In de laatste aantal dagen hebben we verschillende vids in verschillende landen waar 't lijkt helemaal niet zo druk als wat we vertelt (of misleid om te geloven) zijn.
Misschien kan je de ex in Amsterdam voor 'n update vragen.
Absolutely!quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:17 schreef illusions het volgende:
[..]
En die video's behandel je net zo kritisch als de video's/foto's waar wel enorme drukte te zien is?
Het internet staat er letterlijk vol mee.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Enorme drukte' heb ik nog niet gezien. Jij wel? Plaats maar 'n linkje.....of vraag 't aan je ex.
Geef maar een voorbeeld dat jij overtuigend vind.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Het internet staat er letterlijk vol mee.
Maar dat zie jij natuurlijk niet, komt je wel weer goed uit.
Apart wel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch ook raar? Lijkt wel dezelfde foto en dezelfde jongen. Weet niet zeker of dit zo is maar over de begrafenis kwam ik dit tegen
Heartbreaking pictures show lonely funeral of boy, 13, who died from coronavirus
Zo gaat het dus na je overlijden. Meende net ook in de snelheid te lezen dat hij inmiddels niet meer de jongste is, er is nu ook een 5 jarige overleden in the UK.
Komop zeg, dit is echt in 1 minuut uit te leggen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch ook raar? Lijkt wel dezelfde foto en dezelfde jongen. Weet niet zeker of dit zo is maar over de begrafenis kwam ik dit tegen
Heartbreaking pictures show lonely funeral of boy, 13, who died from coronavirus
Zo gaat het dus na je overlijden. Meende net ook in de snelheid te lezen dat hij inmiddels niet meer de jongste is, er is nu ook een 5 jarige overleden in the UK.
https://www.theolivepress(...)us-outbreak-worsens/quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geef maar een voorbeeld dat jij overtuigend vind.
In de buurt geweest van je eigen lokale ziekenhuis?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
In de laatste aantal dagen hebben we verschillende vids in verschillende landen waar 't lijkt helemaal niet zo druk als wat we vertelt (of misleid om te geloven) zijn.
Misschien kan je de ex in Amsterdam voor 'n update vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |