abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192449360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Want jij verwacht het dus de rest van de wereld verwacht precies hetzelfde _O-
Zo gaat het toch al jaren.

"Hij reageert niet zoals ik dat zou doen, dus is het nep."

.. en andere klassiekers.
pi_192449382
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Want jij verwacht het dus de rest van de wereld verwacht precies hetzelfde _O-
Er zijn heel veel mensen die dat verwachtten op basis van de berichten vanuit de media. Check #FilmYourHospital maar eens. :)
pi_192449461
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:21 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

Er zijn heel veel mensen die dat verwachtten op basis van de berichten vanuit de media. Check #FilmYourHospital maar eens. :)
Dat bedoel ik, dankje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192449473
quote:

[..]

Mijn ex is een arts en draait aan de lopende band shifts van 36 uur in Amsterdam, ze heeft geen enkele reden om te liegen over het feit dat het zo druk is. Je zult vast eens een rustig moment treffen, maar zo'n momentopname is weinig waard.
  zaterdag 4 april 2020 @ 17:33:56 #255
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192449502
quote:

[..]

Ik bewonder je doorzetting maar je verwacht teveel van die lui. Wegbagatelliseren pur sang en verzonnen dingetjes om dit aan te sterken ben ik bang. Opnieuw, keep up the good work!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192449533
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Mijn ex is een arts en draait aan de lopende band shifts van 36 uur in Amsterdam, ze heeft geen enkele reden om te liegen over het feit dat het zo druk is. Je zult vast eens een rustig moment treffen, maar zo'n momentopname is weinig waard.
ok, maar de dodental blijft rondom hetzelfde als van 'n griep epidemic toch?
You do know that the figures are being fiddled with right?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192449534
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik bewonder je doorzetting maar je verwacht teveel van die lui. Wegbagatelliseren pur sang en verzonnen dingetjes om dit aan te sterken ben ik bang. Opnieuw, keep up the good work!
Verzonnen dingetjes. De ironie. _O-
pi_192449546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

ok, maar de dodental blijft rondom hetzelfde als van 'n griep epidemic toch?
You do know that the figures are being fiddled with right?
Ik ben het ermee eens dat de cijfers oneerlijk voorgesteld worden, maar het gaat om de druk waar de ziekenhuizen in 1 keer mee te maken krijgen. Ik ben dan ook meer voorstander van uitbreiding van de zorgcapaciteit als een quarantaine.
pi_192449694
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens dat de cijfers oneerlijk voorgesteld worden, maar het gaat om de druk waar de ziekenhuizen in 1 keer mee te maken krijgen. Ik ben dan ook meer voorstander van uitbreiding van de zorgcapaciteit als een quarantaine.
Waarom is de werkdruk van je ex niet aan andere ziekenhuizen uitverdeelt? 36 hour lopende diensten niet gezond (of verstandig) is ....voor de medische diensten of de patient.
pi_192449700
quote:

[..]

Tnx. Ja, je hebt gelijk. :)
pi_192449761
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom is de werkdruk van je ex niet aan andere ziekenhuizen uitverdeelt? 36 hour lopende diensten niet gezond (of verstandig) is ....voor de medische diensten of de patient.
Wow, wat een onwetendheid.

Ze werkt onder contract bij een bepaald ziekenhuis, ze gaan jou toch ook niet zomaar ergens anders laten werken? Dat het af en toe even rustig is, is een momentopname van een welkom rustmoment.

Kennelijk weet je ook niet hoe 36 uur shifts werken, want dat is doodnormaal. Je slaapt gewoon tussendoor op het ziekenhuis hoor, alleen nu wat minder omdat het zo druk is. Je werkt geen 36 uur aan 1 stuk door. 8)7

En jij beweert te weten wat een normale situatie is op een ICU. Ongelofelijk.
  zaterdag 4 april 2020 @ 17:54:03 #262
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192449769
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Klopt helemaal niets van. Op z'n hoogst 20% extra doden per dag voor twee weken, mensen in de zorg werken meer uren, mensen mogen niet meer voor kleinigheden naar het ziekenhuis, bijna alle afspraken afgezegd, ze hebben daar gewoon niets te doen.

Waar de deep state precies mee bezig is weet ik niet, alleen psychopaten begrijpen andere psychopaten, en de bevolking is ontleerd hoe ze zich tegen het kwade moeten verweren.

Nu moet de deep state alleen zorgen dat mensen geen vraagtekens gaan zetten bij het hele gebeuren. Zoals, wie verdient het meest aan deze onzin.
pi_192449779
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef borealist het volgende:

[..]

Klopt helemaal niets van. Op z'n hoogst 20% extra doden per dag voor twee weken, mensen in de zorg werken meer uren, mensen mogen niet meer voor kleinigheden naar het ziekenhuis, bijna alle afspraken afgezegd, ze hebben daar gewoon niets te doen.

Waar de deep state precies mee bezig is weet ik niet, alleen psychopaten begrijpen andere psychopaten, en de bevolking is ontleerd hoe ze zich tegen het kwade moeten verweren.

Nu moet de deep state alleen zorgen dat mensen geen vraagtekens gaan zetten bij het hele gebeuren. Zoals, wie verdient het meest aan deze onzin.
Dan zal ze wel liegen dat het zo druk is he. 8)7 Kansloze reactie.
pi_192449783
Via the amazing Clues Forum....info over ventilators.....

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2199002
Complications associated with mechanical ventilation:

A constellation of adverse effects and complications may be associated with mechanical ventilation, although in many instances the causal role of the ventilator itself has not been established. Complications occur with greater frequency than is generally appreciated, and tend to be under-reported in the medical literature. Among the potential adverse physiologic effects of positive-pressure ventilation are decreased cardiac output, unintended respiratory alkalosis, increased intracranial pressure, gastric distension, and impairment of hepatic and renal function. Failure of the ventilator to cycle, of safety alarms to function properly, and of inspired gas to be properly heated or humidified are examples of equipment-related complications. Perhaps most feared among medical complications occurring during mechanical ventilation are pneumothorax, bronchopleural fistula, and the development of nosocomial pneumonia; these entities may owe as much to the impairment of host defenses and normal tissue integrity as to the presence of the ventilator per se. Finally, a variety of avoidable "misadventures," due primarily to lapses of understanding and communication among the physicians, nurses, and respiratory care practitioners managing the ventilated patient, can adversely affect comfort, morbidity, and ultimate outcome.
pi_192449818
quote:

[..]

Heel veel mensen willen dan ook maar al te graag geloven dat ze een slachtoffer zijn en daarom gaan ze op dergelijke kanalen allemaal onzin verspreiden.

Dat iets een warzone is is gewoon beeldspraak. Elk rationeel denkend mens behalve de leunstoel-klagers weten dat. En die hoeven verder ook helemaal geen filmpjes te zien, die geloven toch wel wat ze willen geloven. Desnoods kunnen ze altijd troost halen uit youtubecomments 8-)
quote:

[..]

Grappig dat je over bagatelliseren begint terwijl de goedgelovigen hier allemaal nablaten dat het allemaal wel meevalt met corona en drukte voor het ziekenhuispersoneel :D
Conscience do cost.
  zaterdag 4 april 2020 @ 18:02:13 #266
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192449877
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan zal ze wel liegen dat het zo druk is he. 8)7 Kansloze reactie.
Als deze anonieme vriendin van een anonieme poster daadwerkelijk bestaat. :')
pi_192449898
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Wow, wat een onwetendheid.

Ze werkt onder contract bij een bepaald ziekenhuis, ze gaan jou toch ook niet zomaar ergens anders laten werken? Dat het af en toe even rustig is, is een momentopname van een welkom rustmoment.

Kennelijk weet je ook niet hoe 36 uur shifts werken, want dat is doodnormaal. Je slaapt gewoon tussendoor op het ziekenhuis hoor, alleen nu wat minder omdat het zo druk is. Je werkt geen 36 uur aan 1 stuk door. 8)7

En jij beweert te weten wat een normale situatie is op een ICU. Ongelofelijk.
Hou gewoon 'n keer op met je shitty toon hoor!
Als 't echt zo druk is bij je 'ex in Amsterdam' , waarom zijn de zieke mensen niet naar andere ziekenhuizen verstuurd? Zyn alle ziekenhuizen zo druk bezig? Ik heb nog steeds geen overtuigende beelden gezien.
pi_192450064
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hou gewoon 'n keer op met je shitty toon hoor!
Moet van 2 kanten komen hè. ;)
quote:
Als 't echt zo druk is bij je 'ex in Amsterdam' , waarom zijn de zieke mensen niet naar andere ziekenhuizen verstuurd? Zyn alle ziekenhuizen zo druk bezig? Ik heb nog steeds geen overtuigende beelden gezien.
Niet elk ziekenhuis is geschikt en op dit soort dingen voorbereid slimpie. :D Vandaar dat ik zeg voor uitbreiding van de zorgcapaciteit te zien. Maar jij gaat lekker ontkennen dat het er druk is. 8)7
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:02 schreef borealist het volgende:

[..]

Als je het niet wilt geloven dan doe je dat lekker niet, zo kan je alles wel wegwuiven.

Je bent het er niet mee eens dus je kiest er maar voor om het te negeren. _O-
pi_192450073
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Verzonnen dingetjes. De ironie. _O-
Jij bent 'n verzonnen dingetje. Normale discussie gewoon niet mogelijk met je is.
pi_192450085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij bent 'n verzonnen dingetje. Normale discussie gewoon niet mogelijk met je is.
Als jij gaat ontkennen wat zich recht voor je neus afspeelt, ben jij volgens mij degene met je kop in het zand hoor. ;) :*
pi_192450158
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:02 schreef borealist het volgende:

[..]

Zou niet de eerste hier die lult gewoon wat om interessant te doen of iets verzinnen om hun eigen mening/argument/ruzie te steunen.
pi_192450186
Verrassend hoor, lekker negeren want het staat je niet aan. :') _O-

Je denkt toch niet dat ik haar met naam en toenaam ga vermelden lijkt me. :P

Zo naïef. Stunning.
pi_192450251
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:13 schreef illusions het volgende:

Niet elk ziekenhuis is geschikt en op dit soort dingen voorbereid slimpie. :D Vandaar dat ik zeg voor uitbreiding van de zorgcapaciteit te zien. Maar jij gaat lekker ontkennen dat het er druk is. 8)7
[..]

Als je het niet wilt geloven dan doe je dat lekker niet, zo kan je alles wel wegwuiven.

Je bent het er niet mee eens dus je kiest er maar voor om het te negeren. _O-
Wat soort dingen? Paniek/hysterie zaaien door 'n verschrikkelijk overdrevende 'pandemie' ?
Is je 'ex in Amsterdam' door de griep epidemie in 2018 zo hard gewerkt? Zelfde situatie of niet?
pi_192450303
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Als jij gaat ontkennen wat zich recht voor je neus afspeelt, ben jij volgens mij degene met je kop in het zand hoor. ;) :*
Wat bedoel je precies?
pi_192450339
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat soort dingen? Paniek/hysterie zaaien door 'n verschrikkelijk overdrevende 'pandemie' ?
Is je 'ex in Amsterdam' door de griep epidemie in 2018 zo hard gewerkt? Zelfde situatie of niet?
Uhm, voor virussen waardoor heel veel mensen in korte tijd in het ziekenhuis belanden en er dus niet genoeg capaciteit is. In 2018 studeerde ze nog.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Uhm, dat ziekenhuizen gewoon te weinig capaciteit hebben. Dat zeg ik nu al een paar keer, je kan ook niet lezen ofzo? :D

Jij meent natuurlijk dat de ICU's niet drukker zijn dan normaal, zoals je van de week opnoemde. :') Gebaseerd op jouw verregaande ervaring met ICU's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')