abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192439122
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:22 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

Jij bent een vals persoon. Dat is iig duidelijk.

Nee hoor, ik ben eigenlijk heel eerlijk in alles wat ik hier zeg. Als je liever jaknikkers hebt zijn er veel betere fora te vinden. Of je kan je voegen bij de trouwe youtube-comment-volgelingen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh laat hem het is sneue jongen meer niet. Hij heeft in 1 ding gelijk dat het volk niet zo vol is van die lui dat zie je wel aan al die negatieve yt-comments op die gasten zelfs op berichten over die lui door de algemene media.
Youtube is de meest algemene media die er bestaat.
Conscience do cost.
  vrijdag 3 april 2020 @ 23:10:30 #227
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192439517
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat sterren zich laten lenen om het publiek te beinvloeden .
Je kan ook stellen dat de meeste sterren aandachtsgeil zijn, dus een soort van vrijwillige prostitutie als ze zichzelf voor de kar van de media laten spannen.

En aandacht is geld, zijn ze weer eventjes in het nieuws en gaan de views/downloads van hun hitjes flink omhoog. Instant gratification.
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:14:55 #228
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192440548
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:10 schreef borealist het volgende:

[..]

Je kan ook stellen dat de meeste sterren aandachtsgeil zijn, dus een soort van vrijwillige prostitutie als ze zichzelf voor de kar van de media laten spannen.

En aandacht is geld, zijn ze weer eventjes in het nieuws en gaan de views/downloads van hun hitjes flink omhoog. Instant gratification.
Daar heb je gelijk in , beetje jammer als ze zich voor de politieke kar moeten spannen en dus ook misbruik maken van die bekendheid..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:29:13 #229
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192440741
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:14 schreef Summers het volgende:
Daar heb je gelijk in , beetje jammer als ze zich voor de politieke kar moeten spannen en dus ook misbruik maken van die bekendheid..
De media heeft helaas veel te veel macht en niemand kan er tegen op boxen. Dat is een absoluut gegeven, en zodoende is het zinloos om er tegen te strijden, maar wel een belangrijk iets om te beseffen als je naar een uitweg zoekt.
pi_192443786

Een plausibel verhaal. Ik hoef er ook niets aan toe te voegen.
pi_192444896
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:10 schreef borealist het volgende:

[..]

Je kan ook stellen dat de meeste sterren aandachtsgeil zijn
Ja, en de meeste mensen die in een schoenenwinkel werken hebben een voetfetish.
Conscience do cost.
pi_192445007
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:58 schreef Cherni het volgende:

Nah, ja, ik weet niet hoor, het draait allemaal om de zorgcapaciteit hè. Dus doe je niets en laat je dit virus lekker uitwoeden zoals een seizoensgriepje dan kun je de mensen niet meer behandelen hè. Dus nee, wmb geen plausibel verhaal. Dan kun je wel zeggen, dankzij Rutte's neoliberale beleid is die zorgcapaciteit omlaag gegaan, maar dat lost het acute probleem dan niet op. Wat dat betreft zit Duitsland er heel goed voor, ze kunnen hun IC-capaciteit uitbreiden tot 40.000 bedden. Dus ja, dat is iets wat we nu dus wel leren.
I´m back.
pi_192445248
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 17:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van wat precies?
Uhm, je gaf toch een reactie op mijn bericht, wat weer een reactie was op jouw post?

Enfin:
Jij zei:
quote:
Maar die Tom Hanks, Boris Johnson etc. verhaaltjes geloof ik niks van.
En toen vroeg ik:
quote:
waarom niet?
pi_192445278
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:45 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Uhm, je gaf toch een reactie op mijn bericht, wat weer een reactie was op jouw post?

Enfin:
Jij zei:
[..]

En toen vroeg ik:
[..]

Vraag ik me ook wel af. Denkt men dat de bekende acteurs hebben gelogen over het besmet zijn? :?
pi_192445318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, ja, ik weet niet hoor, het draait allemaal om de zorgcapaciteit hè. Dus doe je niets en laat je dit virus lekker uitwoeden zoals een seizoensgriepje dan kun je de mensen niet meer behandelen hè. Dus nee, wmb geen plausibel verhaal. Dan kun je wel zeggen, dankzij Rutte's neoliberale beleid is die zorgcapaciteit omlaag gegaan, maar dat lost het acute probleem dan niet op. Wat dat betreft zit Duitsland er heel goed voor, ze kunnen hun IC-capaciteit uitbreiden tot 40.000 bedden. Dus ja, dat is iets wat we nu dus wel leren.
Tja als je blijft snijden in de zorg heb je uiteraard altijd een acuut probleem. Als je daardoor steeds in een lock down moet, dan gaan we dit nog vaak meemaken. Met alle gevolgen die daaraan vast kleven.
pi_192445517
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:50 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja als je blijft snijden in de zorg heb je uiteraard altijd een acuut probleem. Als je daardoor steeds in een lock down moet, dan gaan we dit nog vaak meemaken. Met alle gevolgen die daaraan vast kleven.
Er wordt al decennia gewaarschuwd voor een pandemie. Er zijn recent grote uitbraken geweest van virussen. En dan valt het op dat men dus niet voorbereid is op een pandemie, behalve wrs Duitsland. Dat is op zich toch wel vreemd. Ik neem aan dat dat in ieder geval wel gaat veranderen.
I´m back.
pi_192445705
Overigens zie je de publieke opinie langzaam een beetje kantelen.

BartNijman twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 12:21:19 Open de economie. End the lockdown. Smoor de fanfare van sentimentalisme. Accepteer de acute realiteit, or suffer the consequences for years to come.

https://t.co/iBUJywAX22 reageer retweet
Dat deed Kelder natuurlijk al, maar dat kwam uiteraard niet goed aan, maar Nijman van GS rolt dit op een andere manier ook steeds verder uit...

En dus het FD:

Ondernemers en academici: haal Nederland van het slot

Kantianen versus utilitairisten:

quote:
Het kost tijd, maar de manier waarop we naar de crisis kijken gaat absoluut veranderen, zegt hoogleraar gedragsmodellen Caspar Chorus van de TU Delft. 'Dat is zelfs onvermijdelijk.' De dominante stroming bestaat nu nog uit 'kantianen', zegt Chorus. 'Dat is de school die zegt dat je voor elk mensenleven alles moet doen om het te redden. Een boodschap die mensen graag horen.'
Daartegenover staan 'de utilitaristen'. Chorus: 'Dat is de school die zegt dat je bij iedere keuze die je maakt de belangen van iedereen moet meewegen. In de ultieme consequentie kan dat opleveren dat je een mensenleven opoffert om er tien te redden. Dat is wat legers doen. Denk aan D-day, de invasie van Normandië. Een heel legitiem verhaal, maar lastiger.'
I´m back.
pi_192445746
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:58 schreef Cherni het volgende:

Nuchter, duidelijk, informatief. Dankje voor 't posten.

Deze vid onder in de comments geplaats is:
Con Virus: Central Park Hospital April 1, 2020. No Copyrights restrictions.

Moeite waard om te kijken...je kan even door bladeren, maar veel drukte/a sense of emergency zie je echt niet.
16:00 : Wat is dat nou met de belletjes? Ziet er allemaal heel vreemd uit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192445793
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:28 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens zie je de publieke opinie langzaam een beetje kantelen.

BartNijman twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 12:21:19 Open de economie. End the lockdown. Smoor de fanfare van sentimentalisme. Accepteer de acute realiteit, or suffer the consequences for years to come.

https://t.co/iBUJywAX22 reageer retweet
Dat deed Kelder natuurlijk al, maar dat kwam uiteraard niet goed aan, maar Nijman van GS rolt dit op een andere manier ook steeds verder uit...

En dus het FD:

Ondernemers en academici: haal Nederland van het slot

Uiteraard gaat dit kantelen. In de VS komen er zoveel werklozen bij dat ook die ramp niet is te overzien. In Zuid Italië slaan mensen door en ontstaat er chaos vanwege de lock down en gaan bendes samenwerken om te plunderen.

En laten we eerlijk zijn, Tedros die zonder na te denken Mugabe als ambassadeur van de WHO wilde maken pas bezweek onder internationale druk om daar van af te zien is ook bizar. En dan nog de Chinese aanpak nog te prijzen ook.
pi_192445814
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:45 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Enfin:
Jij zei:
[..]

En toen vroeg ik:
[..]

Ja, en dan heb ik dit gepost:
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

I think they (celebs) are being used (knowingly or not) to push the whole coronavirus fear propaganda. Even the rich and famous cannot escape the killer virus!

I don't trust that many people on TV no matter how amicable, witty, clever they might appear to be. I suspect a lot of them have got skeletons in their cupboards.
Oh dear, how did I become so cynical....or maybe it's just healthy scepticism.
Dan heb je me gevraagd : Dus je heb geen idee?

En dan heb ik je gevraagd : Over wat precies?

Maakt niet uit - lijkt me wel 'n beetje waardeloos om verder in discussie met je te gaan.
Have a nice day! Don't get infected !
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192445968
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:34 schreef Cherni het volgende:

[..]

Uiteraard gaat dit kantelen. In de VS komen er zoveel werklozen bij dat ook die ramp niet is te overzien. In Zuid Italië slaan mensen door en ontstaat er chaos vanwege de lock down en gaan bendes samenwerken om te plunderen.

En laten we eerlijk zijn, Tedros die zonder na te denken Mugabe als ambassadeur van de WHO wilde maken pas bezweek onder internationale druk om daar van af te zien is ook bizar. En dan nog de Chinese aanpak nog te prijzen ook.
Ja, goed, maar er zitten vreemde redeneringen bij natuurlijk. Jortje zegt dat we dikke, ongezonde 80+'ers subsidiëren, maar wat Helsoot beweert is ook een vreemde redenering. In feite zegt hij dat 90% van degenen die op de ICU terechtkomt doodgaat dus waarom zou je ze naar die ICU sturen en dus maw een lockdown instellen ogv de redenering dat je hierdoor de curve afvlakt zodat IC-capaciteit hanteerbaar blijft. In feite zegt Helsloot IC bedden niet meer voor mensen met een coronavirus (tenzij jong en zonder pre-existing conditions wrs).

Is dit pragmatisme, utilitarisme of gewoon sociaal-Darwinisme?
I´m back.
pi_192446138
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nuchter, duidelijk, informatief. Dankje voor 't posten.

Deze vid onder in de comments geplaats is:
Con Virus: Central Park Hospital April 1, 2020. No Copyrights restrictions.

Moeite waard om te kijken...je kan even door bladeren, maar veel drukte/a sense of emergency zie je echt niet.
16:00 : Wat is dat nou met de belletjes? Ziet er allemaal heel vreemd uit.
Die belletjes betekent: get in line for the food truck... dus mensen die in het ziekenhuis werken en hun lunch aanschaffen bij een food truck? En dus als een soort klappen voor de healthcare workers.
Maar nee, idd geen paniek zoals bijv. in Fear the Walking Dead en talloze andere soortgelijke series en films nee. Dat had jij verwacht dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 04-04-2020 13:18:01 ]
I´m back.
pi_192446364
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, maar er zitten vreemde redeneringen bij natuurlijk. Jortje zegt dat we dikke, ongezonde 80+'ers subsidiëren, maar wat Helsoot beweert is ook een vreemde redenering. In feite zegt hij dat 90% van degenen die op de ICU terechtkomt doodgaat dus waarom zou je ze naar die ICU sturen en dus maw een lockdown instellen ogv de redenering dat je hierdoor de curve afvlakt zodat IC-capaciteit hanteerbaar blijft. In feite zegt Helsloot IC bedden niet meer voor mensen met een coronavirus (tenzij jong en zonder pre-existing conditions wrs).

Is dit pragmatisme, utilitarisme of gewoon sociaal-Darwinisme?
Pragmatisme als je het mij vraagt. Het blijft een zeer moeilijke kwestie. Dat ben ik met je eens. Maar als we in een zware recessie terecht komen, waar kom je dan in terecht? Is er dan wel aandacht voor de ouderen en zorg? Of gaat dan wel het economisch nut weer tellen zoals dat voor de virus uitbraak al het geval was.

Nu is dit virus in de mainstream het enige dat er toe doet. Je hoeft maar het nieuws te bekijken en dan weet je het wel.

Maar als dit virus is overgewaaid wat dan? Als je dan in een economische shitstorm terecht komt(en die kans is ontzettend groot) met de vluchtelingecrisis die nog steeds niet is opgelost erbij dan weet je het wel. Ik ben benieuwd hoe zich dan de maatschappij gaat ontwikkelen.

Hoe ga je dan de geje hesjes stoppen? Ik vrees met harde hand. Of een nieuwe lock down?

Dat zijn vragen die nu nog open liggen. Ik ben benieuwd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cherni op 04-04-2020 13:20:31 ]
pi_192446536
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:15 schreef Cherni het volgende:

[..]

Pragmatisme als je het mij vraagt. Het blijft een zeer moeilijke kwestie. Dat ben ik met je eens. Maar als we in een zware recessie terecht komen, waar kom je dan in terecht? Is er dan wel aandacht voor de ouderen en zorg? Of gaat dan wel het economisch nut weer tellen zoals dat voor de virus uitbraak al het geval was.

Nu is dit virus in de mainstream het enige dat er toe doet. Je hoeft maar het nieuws te bekijken en dan weet je het wel.

Maar als dit virus is overgewaaid wat dan? Als je dan in een economische shitstorm terecht komt(en die kans is ontzettend groot) met de vluchtelingecrisis die nog steeds niet is opgelost erbij dan weet je het wel. Ik ben benieuwd hoe zich dan de maatschappij gaat ontwikkelen.

Hoe ga je dan de geje hesjes stoppen? Ik vrees met harde hand. Of een nieuwe lock down?

Dat zijn vragen die nu nog open liggen. Ik ben benieuwd.
Als de komende tijd het aantal ziekenhuisopnames afvlakt en dus de curve afvlakt dan zul je pas een langzame terugkeer zien naar een normale situatie. Wat dat betreft zie je ook in de nu vrijgegeven cijfers dat het aantal ziekenhuisopnames omlaag gaat, dus dat lijkt me positief. Vraag is wel hoe betrouwbaar inmiddels alle cijfers zijn en in hoeverre die openstaan voor manipulatie als men dus een bepaald doel nastreeft, zoals #endthelockdown.

Punt is de regering kan eenvoudigweg nu niet ineens van richting veranderen en er werd van stonde af aan al gezegd dat er 80 à 90 miljard euro beschikbaar is om iig onze economie voor de totale neergang te behoeden (en wrs is dat nog vrij conservatief uitgedrukt). Goed we hebben als dozenstapelaars een zogenaamde open-economie, sterk afhankelijk van de internationale economie, en dus moet de rest van de EU-economie ook nog gered gaan worden hè. Verder is het nog te vroeg op dit moment om precies een goed idee te hebben van de economische schade op middellange en langere termijn, lijkt me. We moeten alles iig proefondervindelijk vaststellen wmb.
I´m back.
pi_192446605
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja, en dan heb ik dit gepost:
[..]

Dan heb je me gevraagd : Dus je heb geen idee?

En dan heb ik je gevraagd : Over wat precies?

Maakt niet uit - lijkt me wel 'n beetje waardeloos om verder in discussie met je te gaan.
Have a nice day! Don't get infected !
Dat je dus geen idee hebt of genoemde celebs nu wel of geen corona hebben.

Waarom je het nodig vindt om zo bits te reageren (dikgedrukt), is me ook onduidelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Degodvader op 04-04-2020 15:43:53 ]
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:53:51 #246
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192447424
Welke patiënt gaat vóór: de moeder of de single?

Selectie, ruimt iig op als we het achter de rug hebben stuk minder oudjes en andere zwakken die het zorgstelsel belasten terwijl ze niks opleveren. Creepy.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 4 april 2020 @ 15:55:59 #247
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192448288
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke patiënt gaat vóór: de moeder of de single?

Selectie, ruimt iig op als we het achter de rug hebben stuk minder oudjes en andere zwakken die het zorgstelsel belasten terwijl ze niks opleveren. Creepy.
Criminele asielzoekers zullen ongetwijfeld voorrang krijgen. :+

Ondertussen wat meer cijfertjes die mijn bewering staven.

COR / COVID-19 Schatting totale aantal besmettingen

In Frankrijk zijn meer dan 80% van de testen positief.

De eerste random sampling antibody test resultaten zouden al beschikbaar moeten zijn, maar het blijft angstvallig stil.
pi_192449066
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die belletjes betekent: get in line for the food truck... dus mensen die in het ziekenhuis werken en hun lunch aanschaffen bij een food truck? En dus als een soort klappen voor de healthcare workers.
Maar nee, idd geen paniek zoals bijv. in Fear the Walking Dead en talloze andere soortgelijke series en films nee. Dat had jij verwacht dan?
Ik zie dat t inderdaad 'n soort klappen voor de healthworkers bedoeld is, dus healthworkers voor zichzelf gaan klappen. ok. Ik denk dat 't allemaal 'n beetje dom uitziet.

Nee, 'n horror film scenario had ik niet verwacht, maar als je de situatie geloven door wat er in de TV/media/autoriteiten afgeschilderd is, dan zou je wel 'n 'warzone' of zo verwachten.
It looks eerily quiet, like some of the footage from IC units in other parts of the world.
Punt is, dit hele corona event enorm overdreven is.
It is a social engineering experiment/exercise. Imo.
pi_192449237
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:42 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dat je dus geen idee hebt of genoemde celebs nu wel of geen corona hebben.

Waarom je het nodig vindt om zo bits te reageren (dikgedrukt), is me ook onduidelijk.
OK. Sorry voor m'n scherpe toon.

Excuses, even in 't Engels....
That's right, I don't know and neither does anyone else for sure if Tom Hanks, Boris Johnson and the rest really have tested positive. It depends on what anyone believes from the talking heads. The accuracy of the tests is also questionable.
....
Off topic: I haven't read that much about it (yet) but it's nothing new that Hollywood and it's stars, producers, directors, scripwriters etc. have played a huge part in propaganda . Hollywood were filming training exercises and presenting them as real battlefield scenes over a hundred years ago. The images of aerial combat in WWI were faked. Hundreds of Hollywood films get help and then the go-ahead from military intelligence.
pi_192449319
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:54 schreef Tingo het volgende:

[..]
Nee, 'n horror film scenario had ik niet verwacht, maar als je de situatie geloven door wat er in de TV/media/autoriteiten afgeschilderd is, dan zou je wel 'n 'warzone' of zo verwachten.
Want jij verwacht het dus de rest van de wereld verwacht precies hetzelfde _O-
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')