Je hebt zeker niemand om het mee te vierenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende: [..] Dan vier je je verjaardag mooi a la Chevy
niet dus.
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zeker niemand om het mee te vieren
In een keer goed vriend. Blij toe trouwens. Vind dat maar ongemakkelijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zeker niemand om het mee te vieren
Je hebt toch familie. Of ben je een weeskindje?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een keer goed vriend. Blij toe trouwens. Vind dat maar ongemakkelijk.
Ja snap ik. Daarom mag dat corona nog wel lekker lang duren. Kan ik ook zonder vragen verjaardag skippenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een keer goed vriend. Blij toe trouwens. Vind dat maar ongemakkelijk.
Wees niet bang, niemand die jou zou uitnodigenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
ik zou het ook niet met Chevy willen vieren
Ja die bellen of appen me met gefeliciteerd. Altijd blij als die dag weer voorbij is.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch familie. Of ben je een weeskindje?
Jezusquote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die bellen of appen me met gefeliciteerd..
Ja wie wel HAHAHAquote:Op woensdag 1 april 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
ik zou het ook niet met Chevy willen vieren
Nee van de gesloten inrichting waar ie zitquote:Op woensdag 1 april 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JezusKomt dat onpersoonlijke van jou af of van hun?
Hoezo? Is toch aardig. Ik vind het een sympathie gebaar op zich. Maar het hoeft niet van mij.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JezusKomt dat onpersoonlijke van jou af of van hun?
lolquote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee van de gesloten inrichting waar ie zit
Ja wel hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wees niet bang, niemand die jou zou uitnodigen
Nou ja, aardig. Het is normaal tochquote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch aardig. Ik vind het een sympathie gebaar op zich. Maar het hoeft niet van mij.
Nee same.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch aardig. Ik vind het een sympathie gebaar op zich. Maar het hoeft niet van mij.
Doe ik al jaren. Gewoon werken, niemand wat vertellenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, aardig. Het is normaal tochHet zijn je ouders, gefeliciteerd zeggen is wel het minst wat ze kunnen doen.
Nee, ik zou het echt kut vinden om helemaal alleen te zitten met mijn verjaardag.
Nou ja het is niet dat ik 50 appjes krijg op mijn verjaardag verder, maar het in zijn anonimiteit voorbij laten gaan meh, nee dat zou ik niet chill vinden.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik al jaren. Gewoon werken, niemand wat vertellen
Stel ik zou vrienden hebben, en ik nodig ze dan uit, dan voel ik me opgelaten omdat mijn verjaardag - waar ik totaal geen waarde aan hecht - de reden is dat ze er zijn. Voelt gewoon raar.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, aardig. Het is normaal tochHet zijn je ouders, gefeliciteerd zeggen is wel het minst wat ze kunnen doen.
Nee, ik zou het echt kut vinden om helemaal alleen te zitten met mijn verjaardag.
Heerlijk is dat hè.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik al jaren. Gewoon werken, niemand wat vertellen
Heb geen rotte band met ze hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat is meer mijn probleem aangezien ik een goeie familieband altijd als vanzelfsprekend zie en op FOK! merk je dan weer dat het een voorrecht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |