Heb nu twee Tiger King afleveringen gezien. Hard gelachen.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen user @:buitendam
Goeie. Ga het nu ook opzetten. Ik blijf steeds bij 2 hangen omdat ik elke keer in slaap tyfquote:Op woensdag 1 april 2020 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb nu twee Tiger King afleveringen gezien. Hard gelachen.
Seizoen 2 van Sunderland till i die staat sinds vandaag ook op Netflix. (tip)quote:Op woensdag 1 april 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Goeie. Ga het nu ook opzetten. Ik blijf steeds bij 2 hangen omdat ik elke keer in slaap tyf
Ik moet zelfs seizoen 1 daarvan nog kijken.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seizoen 2 van Sunderland till i die staat sinds vandaag ook op Netflix. (tip)
Die goeroe is echt een dwaasquote:Op woensdag 1 april 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Goeie. Ga het nu ook opzetten. Ik blijf steeds bij 2 hangen omdat ik elke keer in slaap tyf
Dat is echt een ongelofelijke topshow.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet zelfs seizoen 1 daarvan nog kijken.
Nice. Dan ga ik die morgen of overmorgen even aan zetten.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is echt een ongelofelijke topshow.
Gaat op het lijstje. Bedankt makker.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is echt een ongelofelijke topshow.
Graag gedaan vriend.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaat op het lijstje. Bedankt makker.
Als je niks verklapt sta ik het toe.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zal ik Westworld aflevering 3 gaan kijken?
Dat doen alleen mensen als @GGMMquote:Op woensdag 1 april 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je niks verklapt sta ik het toe.
wowwquote:Op woensdag 1 april 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen als @:GGMM
Dus ik ga kijken.
ah nicequote:Op woensdag 1 april 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, al 3 afleveringen nu.
Ik kan dit seizoen tot nu toe beter waarderen dan seizoen 2.
Ja eens. Minder dan 1 sowieso. En dit seizoen met Aaron Paul.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah nice
ja vond 2 ook niet zo goed, althans een stuk minder dan 1
ik ben bijna bij met The Handmaid's Tale, aanradert
Aaron Paul speelt in Breaking Bad.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja eens. Minder dan 1 sowieso. En dit seizoen met Aaron Paul.
Die ken ik niet, zal 'm eens opzoeken.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 april 2020 07:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb hem ook in COR geplaatst, maar daar wordt ie waarschijnlijk toch verwijderd.
https://www.linkedin.com/(...)746732663582720-RoaR
Erg interessant voor een aantal van jullie.
@:elan
@:tjacka
@:onlogisch
@:gutanoth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |