Ik moest zo nodig schijten dat ik m'n koffie heb meegenomen naar de wc. Niet gezond.quote:
Gadverdamme!!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moest zo nodig schijten dat ik m'n koffie heb meegenomen naar de wc. Niet gezond.
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
De tering wat een elitair tafeltje was dat zeg
Oh ik zit nu wel aan de koffiequote:Op woensdag 1 april 2020 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zit NOG aan de koffie eigenlijk
Snap ik wel jaquote:Op woensdag 1 april 2020 20:01 schreef Cachie het volgende:
[..]
Word wel lichtelijk agressief van Azpi ja
mensen zijn downquote:Op woensdag 1 april 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Weinig 1 april grappen gezien eigenlijk.
Wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 1 april 2020 20:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou laten we dan juist beetje lachen met elkaar.!
Nee, dit kan nietquote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
ok, een mopje...
eh...
Ik vond een kikker...
MAAR...
de kikker vond van niet.
Is dit een 1 april grap?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:01 schreef Cachie het volgende:
[..]
Word wel lichtelijk agressief van Azpi ja
HAHAHAHAquote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
ok, een mopje...
eh...
Ik vond een kikker...
MAAR...
de kikker vond van niet.
Wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
ok, een mopje...
eh...
Ik vond een kikker...
MAAR...
de kikker vond van niet.
De meeste mensen bellen dan 112, maar jij denkt: Ik ga mijn FOK!-vrienden even raadplegen?quote:
Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste mensen bellen dan 112, maar jij denkt: Ik ga mijn FOK!-vrienden even raadplegen?
Genoeg hier die de dood in de ogen hebben gekekenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste mensen bellen dan 112, maar jij denkt: Ik ga mijn FOK!-vrienden even raadplegen?
Spannend.. wie allemaal?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Genoeg hier die de dood in de ogen hebben gekeken
Er zitten hoop gamers hier jaquote:Op woensdag 1 april 2020 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Genoeg hier die de dood in de ogen hebben gekeken
Echt he, ik ga hem morgen bestellen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Sponsor beetje dan. Het is echt een mooie tafel.
Nee ik heb geen geldquote:Op woensdag 1 april 2020 20:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Sponsor beetje dan. Het is echt een mooie tafel.
Ja weet niet eigenlijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
R&P
Jij niet dan?
Denk je er nog wat van te maken ofzo
300 euro voor die tafel? Zou ik er echt niet voor over hebbenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Oh maar daar kan ik 3 van die tafels van kopen dus kom maar door.
Ja nou dan koop je hem lekker niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
300 euro voor die tafel? Zou ik er echt niet voor over hebben
Jij hebt meer geld!quote:Op woensdag 1 april 2020 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Oh maar daar kan ik 3 van die tafels van kopen dus kom maar door.
Doe maar zoquote:Op woensdag 1 april 2020 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou dan koop je hem lekker niet.
Nee valt echt zwaar tegen helaas.quote:
Ja dat komt meer in de buurt.quote:
Volgende maand vakantiegeld toch, aangezien we toch nergens heen gaanquote:Op woensdag 1 april 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee valt echt zwaar tegen helaas.
[..]
Ja dat komt meer in de buurt.
Ja het is net 1 april.. als je het zo bekijkt krijg ik het volgende maand ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende maand vakantiegeld toch, aangezien we toch nergens heen gaan
Hopen dat je het krijgtquote:Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende maand vakantiegeld toch, aangezien we toch nergens heen gaan
Zit bij overheid he, zit wel goed denk ikquote:Op woensdag 1 april 2020 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat je het krijgt
Wat dat betreft zitten mensen met uitkering goed. Die krijgen 100% hun vakantiegeld
Oh dan krijg je het welquote:Op woensdag 1 april 2020 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit bij overheid he, zit wel goed denk ik
Nou dat mag ik ook wel hopen ja, liefst nog langer als het even kan.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
300 euro voor een tafel?
Dan moet dat wel een tafel zijn die een jaar of 6 mee gaat.
Die zitten sowieso wel goed. Goedkope woningen, toeslagen, leuk bedrag iedere maand waar je niks voor hoeft te doen. Ongekende luxequote:Op woensdag 1 april 2020 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat je het krijgt
Wat dat betreft zitten mensen met uitkering goed. Die krijgen 100% hun vakantiegeld
Mijn huidige tafel is ook een Ikea tafel, maar die heb ik al best lang.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn huidige IKEA tafel heb ik meer dan een jaar nu dus ach.
Wat voor meubels hebben jullie dat jullie zo verbaasd zijn over een tafel van 300 euro?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
300 euro voor een tafel?
Dan moet dat wel een tafel zijn die een jaar of 6 mee gaat.
1000 euro per maand? Gewoon minimumloon waar meeste amper van rondkomen. Ongekende luxe noemt hij hetquote:Op woensdag 1 april 2020 20:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die zitten sowieso wel goed. Goedkope woningen, toeslagen, leuk bedrag iedere maand waar je niks voor hoeft te doen. Ongekende luxe
+350 aan toeslagen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1000 euro per maand? Gewoon minimumloon waar meeste amper van rondkomen. Ongekende luxe noemt hij het
Maar dat krijgen niet-wajongers ook die een sociale huurwoning hebbenquote:
Vertel eens wat nieuwsquote:Op woensdag 1 april 2020 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Word echt helemaal bipolair van de gedeeltelijke lockdown
Dacht dat jij vrome moslima wasquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 1 april 2020 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat krijgen niet-wajongers ook die een sociale huurwoning hebben
Dat wel ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwijtschelding gemeentelijke belastingen.
Nee joh dat krijg ik niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwijtschelding gemeentelijke belastingen.
Je bent toch niet de nieuwe Milou Deelen he?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soms een beetje hedonistisch, vleugje atheist met een swirl van alles
Is mijn best friendquote:Op woensdag 1 april 2020 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent toch niet de nieuwe Milou Deelen he?
Weet niet of dat overal hetzelfde is, maar geloof dat je dat kunt aanvragen als je minder dan 2 maanden huur op je rekening hebt.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Al heb ik dat afgelopen jaren met werk ook vaak gekregen
Waar corona wel niet goed voor is he.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn je weer te zien heerlijke wervelwind.
Is dat de voorwaarde ja? Dacht dat ze gewoon naar jaarinkomen kekenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of dat overal hetzelfde is, maar geloof dat je dat kunt aanvragen als je minder dan 2 maanden huur op je rekening hebt.
Wellicht kan je hier gebruik van maken voor kwijtscheldingquote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja kutje heb dus geen recht op die kwijtscheldingen dus hou er maar over op
Wat is het toch handig om een vrouw te zijn he.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wellicht kan je hier gebruik van maken voor kwijtschelding
Ik zou wel ruilen hoor + de pil blijven doorslikken en kinderen adopteren.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is het toch handig om een vrouw te zijn he.
Op de menstruaties en bevallingen en moodswings na.
Vrouwtje wil toch wel wegquote:Op woensdag 1 april 2020 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
ow ja, vakantiegeld...
Nja... "vakantiegeld"
Hadden Frankrijk staan. Maar dat gaan we niet doen. Maakt niet uit, zijn sowieso samen.quote:
Toeslagen, goedkoop huis...onder de streep niet zo slecht voor niets doenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1000 euro per maand? Gewoon minimumloon waar meeste amper van rondkomen. Ongekende luxe noemt hij het
Samen samen samen, word je daar niet gek van?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hadden Frankrijk staan. Maar dat gaan we niet doen. Maakt niet uit, zijn sowieso samen.
Ik zou gek worden zonder haar eigenlijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Samen samen samen, word je daar niet gek van?
Enige aandrang om voort te planten?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zou gek worden zonder haar eigenlijk.
wie weetquote:Op woensdag 1 april 2020 21:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Enige aandrang om voort te planten?
Het idee dat etto nadenkt over zoiets is al geweldig.quote:
ben gewoon erg verliefd denk ikquote:Op woensdag 1 april 2020 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Etto altijd wel heel cute als hij praat over zijn meisje.
Nog steeds ook.. Dat vind ik wel echt schattig.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben gewoon erg verliefd denk ik
She's got somethingquote:Op woensdag 1 april 2020 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds ook.. Dat vind ik wel echt schattig.
net als jou ouders zeker hahahahahaquote:Op woensdag 1 april 2020 21:44 schreef Cachie het volgende:
[..]
Misschien wel een drieling, of een gehandicapt kind.
Ja dat risico wil je toch niet lopen. Zit je daar de rest van je leven mee opgescheept. Überhaupt een kind.quote:
Nou dat voorspelt ook niet wel soeps.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:45 schreef racerdkb het volgende:
ik wil weer gaan FOK!ken en dit was de eerste SC waar ik aan dacht maar ik ken niemand behalve Ama
nee daarom heb ik hulp nodig iddquote:Op woensdag 1 april 2020 21:46 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nou dat voorspelt ook niet wel soeps.
goed verhaal lekker kortquote:Op woensdag 1 april 2020 21:45 schreef racerdkb het volgende:
ik wil weer gaan FOK!ken en dit was de eerste SC waar ik aan dacht maar ik ken niemand behalve Ama
Heb iets andere kijk op de zaakquote:Op woensdag 1 april 2020 21:46 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja dat risico wil je toch niet lopen. Zit je daar de rest van je leven mee opgescheept. Überhaupt een kind.
ama is de BOM... dus welkom dan maar.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:45 schreef racerdkb het volgende:
Gewoon lekker blijven oefenen.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb iets andere kijk op de zaak
nou het is april 2020 oftewel 4/20' dus blowen elke dag.quote:
Elke dag? Mijn vriend zou jaloers zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 21:51 schreef racerdkb het volgende:
[..]
nou het is april 2020 oftewel 4/20' dus blowen elke dag.
wiet roken doe ik niet zo veel meer though.
waarom? 4/20 is maar een kansloze memequote:Op woensdag 1 april 2020 21:52 schreef wietparkiet het volgende:
ben ook gestopt met blowen maar 4/20 nodigt wel uit
en ik ben een kansloze edgelordquote:Op woensdag 1 april 2020 21:53 schreef racerdkb het volgende:
[..]
waarom? 4/20 is maar een kansloze meme
Gayyyyquote:Op woensdag 1 april 2020 21:57 schreef racerdkb het volgende:
[..]
dat zei m'n moeder gisteravond ook.
Leuk je gekend te hebbenquote:
boeie ik game toch op ps4quote:Op woensdag 1 april 2020 22:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oud ding man.
I74800 overclocked and fucked
Ja.
Mensen met een usb-poort in de vorm van een vagijnquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen met een usb-poort in de vorm van een vagijn
Blew all my friendships to sit in hell with youquote:Op woensdag 1 april 2020 22:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja wederzijds.
Ik ontvang je bij de poort.
er is blijkbaar wel wat waarom vertel je het mij niet gewoon je weet toch dat je mij alles kan vertellenquote:
Ja die controllers zijn KUTquote:Op woensdag 1 april 2020 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er is blijkbaar wel wat waarom vertel je het mij niet gewoon je weet toch dat je mij alles kan vertellen
Aai over je bol lieverd.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Blew all my friendships to sit in hell with you
Zo zoquote:Op woensdag 1 april 2020 22:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn floppy wordt hard.
Mijn zaad op jouw disk.
Ik back je up en blijf in je memory.
Vind de controller ook fijnerquote:Op woensdag 1 april 2020 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat wel
meest fijne console die ik heb
Noooquote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jammer dat Hermann #anoniem gegaan is
Ik heb altijd ruzie met die knopjes op een PS4, geen idee wat ik steeds doe enz.quote:
ja dat ook. een stuk compacter dan zo'n logge xbox controllerquote:
Hjbquote:Op woensdag 1 april 2020 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
vrouwen hebben over het algemeen vaker wansmaak
Die is alles behalve ergonomisch ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd ruzie met die knopjes op een PS4, geen idee wat ik steeds doe enz.
wist niet dat jij een vrouw wasquote:Op woensdag 1 april 2020 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat ook. een stuk compacter dan zo'n logge xbox controller
maar over smaak valt niet te twisten en vrouwen hebben over het algemeen vaker wansmaak
Kun je gewoon kopen hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
en dan laat ik de batterijen nog maar achterwegen
sony levert standaard controllers sinds 2006 al met accu maar microschoft wilt nog steeds dat je batterijen gebruikt
Mensen die corona hebben, hebben vaak een verlies van smaak.quote:
Kan.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kunnen ze ook standaard bij de console leveren hoor
zoals elke andere fabrikant
Moet ik me aangesproken voelen als ik het nog steeds een toffe serie vind?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die corona hebben, hebben vaak een verlies van smaak.
Ik denk dat we met deze informatie een aantal mensen in het GoT topic aan kunnen wijzen die vorig jaar al corona hadden.
Ik vind het ronduit belachelijk dat spellen van de PS3 niet op de PS4 werken en waarschijnlijk straks PS4 (veel) niet op PS5.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef wietparkiet het volgende:
vind het oprecht ronduit belachelijk dat je nog 3 tientjes moet betalen voor een battery pack
geen last van ik heb namelijk nog gewoon een functionerende ps3 staanquote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit belachelijk dat spellen van de PS3 niet op de PS4 werken en waarschijnlijk straks PS4 (veel) niet op PS5.
Geen 4?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen last van ik heb namelijk nog gewoon een functionerende ps3 staan
Als tlou II het maar op allebei doetquote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit belachelijk dat spellen van de PS3 niet op de PS4 werken en waarschijnlijk straks PS4 (veel) niet op PS5.
Ja dan heb ik ook Corona gehadquote:Op woensdag 1 april 2020 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die corona hebben, hebben vaak een verlies van smaak.
Ik denk dat we met deze informatie een aantal mensen in het GoT topic aan kunnen wijzen die vorig jaar al corona hadden.
Ja ik vind het jammer dat die niet op xbox is. Maar goed.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als tlou II het maar op allebei doet
De komende maand thuiswerkenquote:
Sws heeft PS betere exclusives dan Xboxquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja ik vind het jammer dat die niet op xbox is. Maar goed.
Volledige afstudeerstage thuis doenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De komende maand thuiswerken
Alsof jij de xbox excusives hebt gespeeld en daarover kan oordelen.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sws heeft PS betere exclusives dan Xbox
Leuk?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:26 schreef Cachie het volgende:
[..]
Alsof jij de xbox excusives hebt gespeeld en daarover kan oordelen.
welke xbox exclusives zijn dan ook echt de moeite waard?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:26 schreef Cachie het volgende:
[..]
Alsof jij de xbox excusives hebt gespeeld en daarover kan oordelen.
Als Fifa 2k21 het straks maar doet op de PS5 dan vind ik het goed verderquote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Cachie het volgende:
[..]
Komen dan de kindjes ook bij jou thuis allemaal?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die PS5 komt toch dit jaar uit?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Fifa 2k21 het straks maar doet op de PS5 dan vind ik het goed verder
Gow is toch ook op ps?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke xbox exclusives zijn dan ook echt de moeite waard?
hooguit forza en GoW
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Cachie weet teveelquote:Op woensdag 1 april 2020 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Oude relationele vetes worden hier niet besproken gaarne
Ik weet helemaal niks.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Cachie weet teveel
Ja nee dat gaat echt nooit gebeuren he.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen stuur en cockpit thuis hebben staan
Je weet genoeg details van Noel die Noel liever heeft dat ze bij jou blijven. Dus echt gas geven zie ik niet gebeurenquote:
En Flight Simulator. Die komt als het goed is dit jaarquote:Op woensdag 1 april 2020 22:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke xbox exclusives zijn dan ook echt de moeite waard?
hooguit forza en GoW
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nee dat gaat echt nooit gebeuren he.
16 cmquote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet genoeg details van Noel die Noel liever heeft dat ze bij jou blijven. Dus echt gas geven zie ik niet gebeuren
Vergeet F1 2k20 niet. Kunnen we gewoon rondje Zandvoort rijdenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Cachie het volgende:
[..]
En Flight Simulator. Die komt als het goed is dit jaar
gears of war nietquote:Op woensdag 1 april 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gow is toch ook op ps?
En forzaracespelletjes
Gaat veel geld zitten in het ontwikkelen van een nieuwe console. Ze verkopen ze ook onder de daadwerkelijke marktwaarde, of er tegen aan.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nah, Forza vind ik vermakelijk door de variaties. Heb niet zoveel met circuits.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet F1 2k20 niet. Kunnen we gewoon rondje Zandvoort rijden
JR heeft permanent corona.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan heb ik ook Corona gehad
JR ook trouwens. Misschien kan hij de betere keukens wel waarderen als hij genezen is
Ook daar zitten studio's tussen die tientallen miljoenen nodig hebben voor de goede games. Maar goed, bij genoeg afzet slapen ze er niet slecht van geloof ikquote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat veel geld zitten in het ontwikkelen van een nieuwe console. Ze verkopen ze ook onder de daadwerkelijke marktwaarde, of er tegen aan.
Dat geld verdienen ze terug met de verkoop van spellen. Als er veel minder spellen verkocht worden, is dat uiteraard niet goed voor zaken. Dat staat niet in verhouding tot het aantal meer verkochte consoles.
Kun jij niet eens een keer een watermeloen doorslikken ofzoquote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet genoeg details van Noel die Noel liever heeft dat ze bij jou blijven. Dus echt gas geven zie ik niet gebeuren
Leuk, een mod die een user dood wenst.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun jij niet eens een keer een watermeloen doorslikken ofzo
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun jij niet eens een keer een watermeloen doorslikken ofzo
Nou ja, dan ben je er in ieder geval vanaf. Hoop dat ze straks wat ontwikkelen om te zien of je het gehad hebt of niet, als alles achter de rug isquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JR heeft permanent corona.
Het kan best dat Loka en ik het gehad hebben. Beiden in contact geweest met mensen die het gehad hebben. Beiden ziek geweest daarna.
Dan heb je nog nooit een snelle rondetijd gereden op Silverstone. Dat is verslavender dan een mix van meth & morfinequote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nah, Forza vind ik vermakelijk door de variaties. Heb niet zoveel met circuits.
Nou ja, als ik een stuk fruit doorslik ben ik echt niet meteen dood hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Cachie het volgende:
[..]
Leuk, een mod die een user dood wenst.
Doe even voor dan.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een stuk fruit doorslik ben ik echt niet meteen dood hoor.
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een snelle rondetijd gereden op Silverstone. Dat is verslavender dan een mix van meth & morfine
Ik heb geen fruit in huis atmquote:
Snel zet een trquote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Cachie het volgende:
[..]
Leuk, een mod die een user dood wenst.
Nee, voor verbazen heb je bewustzijn nodig. Dus ja daar schiet het er bij jou al in inderdaad.quote:
Klassequote:Op woensdag 1 april 2020 22:38 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nou, misschien ooit. Ik ga eerst red dead 2 aanschaffen, flight simulator en als er eindelijk eens een nieuwe CoD uit komt.
lulquote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, voor verbazen heb je bewustzijn nodig. Dus ja daar schiet het er bij jou al in inderdaad.
BURN BABY BURN
Ik heb niet thuis gegeten gister en vandaag heb ik gevastquote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen fruit in hebben? Ik heb altijd stacks on deck
Doe maar cookie clickerquote:Op woensdag 1 april 2020 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen we het witte boterhammen spel spelen?
Ik vast iedere dag 24 uur, maar dat is nog geen excuus om geen fruit in huis te hebben. Hoe maak je dan je smoothies?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet thuis gegeten gister en vandaag heb ik gevast
Ik maak geen smoothies meer want mijn blender is kapot. Gewoon vast fruit.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vast iedere dag 24 uur, maar dat is nog geen excuus om geen fruit in huis te hebben. Hoe maak je dan je smoothies?
Vraag een goede blender voor je bday dan. Mooi cadeau ook om te krijgenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak geen smoothies meer want mijn blender is kapot. Gewoon vast fruit.
Ik weet ook niet hoe ik het moet vieren eigenlijk.quote:
Nee, krijg goed toerfietsje voor bdayquote:Op woensdag 1 april 2020 22:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vraag een goede blender voor je bday dan. Mooi cadeau ook om te krijgen
Als je lekkere taart hebt wil ik wel ff langskomenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:52 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik het moet vieren eigenlijk.Of ik alleen bij m’n moeder even een gebakje ga eten of gewoon alleen thuis blijf en dat iedereen maar belt. Beetje gek wel.
Dan vier je je verjaardag mooi a la Chevyquote:
(lol)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |