Ik moest zo nodig schijten dat ik m'n koffie heb meegenomen naar de wc. Niet gezond.quote:
Gadverdamme!!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moest zo nodig schijten dat ik m'n koffie heb meegenomen naar de wc. Niet gezond.
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
De tering wat een elitair tafeltje was dat zeg
Oh ik zit nu wel aan de koffiequote:Op woensdag 1 april 2020 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zit NOG aan de koffie eigenlijk
Snap ik wel jaquote:Op woensdag 1 april 2020 20:01 schreef Cachie het volgende:
[..]
Word wel lichtelijk agressief van Azpi ja
mensen zijn downquote:Op woensdag 1 april 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Weinig 1 april grappen gezien eigenlijk.
Wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 1 april 2020 20:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou laten we dan juist beetje lachen met elkaar.!
Nee, dit kan nietquote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
ok, een mopje...
eh...
Ik vond een kikker...
MAAR...
de kikker vond van niet.
Is dit een 1 april grap?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:01 schreef Cachie het volgende:
[..]
Word wel lichtelijk agressief van Azpi ja
HAHAHAHAquote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
ok, een mopje...
eh...
Ik vond een kikker...
MAAR...
de kikker vond van niet.
Wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
ok, een mopje...
eh...
Ik vond een kikker...
MAAR...
de kikker vond van niet.
De meeste mensen bellen dan 112, maar jij denkt: Ik ga mijn FOK!-vrienden even raadplegen?quote:
Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste mensen bellen dan 112, maar jij denkt: Ik ga mijn FOK!-vrienden even raadplegen?
Genoeg hier die de dood in de ogen hebben gekekenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste mensen bellen dan 112, maar jij denkt: Ik ga mijn FOK!-vrienden even raadplegen?
Spannend.. wie allemaal?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Genoeg hier die de dood in de ogen hebben gekeken
Er zitten hoop gamers hier jaquote:Op woensdag 1 april 2020 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Genoeg hier die de dood in de ogen hebben gekeken
Echt he, ik ga hem morgen bestellen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Sponsor beetje dan. Het is echt een mooie tafel.
Nee ik heb geen geldquote:Op woensdag 1 april 2020 20:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Sponsor beetje dan. Het is echt een mooie tafel.
Ja weet niet eigenlijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
R&P
Jij niet dan?
Denk je er nog wat van te maken ofzo
300 euro voor die tafel? Zou ik er echt niet voor over hebbenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Oh maar daar kan ik 3 van die tafels van kopen dus kom maar door.
Ja nou dan koop je hem lekker niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
300 euro voor die tafel? Zou ik er echt niet voor over hebben
Jij hebt meer geld!quote:Op woensdag 1 april 2020 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Oh maar daar kan ik 3 van die tafels van kopen dus kom maar door.
Doe maar zoquote:Op woensdag 1 april 2020 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou dan koop je hem lekker niet.
Nee valt echt zwaar tegen helaas.quote:
Ja dat komt meer in de buurt.quote:
Volgende maand vakantiegeld toch, aangezien we toch nergens heen gaanquote:Op woensdag 1 april 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee valt echt zwaar tegen helaas.
[..]
Ja dat komt meer in de buurt.
Ja het is net 1 april.. als je het zo bekijkt krijg ik het volgende maand ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende maand vakantiegeld toch, aangezien we toch nergens heen gaan
Hopen dat je het krijgtquote:Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende maand vakantiegeld toch, aangezien we toch nergens heen gaan
Zit bij overheid he, zit wel goed denk ikquote:Op woensdag 1 april 2020 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat je het krijgt
Wat dat betreft zitten mensen met uitkering goed. Die krijgen 100% hun vakantiegeld
Oh dan krijg je het welquote:Op woensdag 1 april 2020 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit bij overheid he, zit wel goed denk ik
Nou dat mag ik ook wel hopen ja, liefst nog langer als het even kan.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
300 euro voor een tafel?
Dan moet dat wel een tafel zijn die een jaar of 6 mee gaat.
Die zitten sowieso wel goed. Goedkope woningen, toeslagen, leuk bedrag iedere maand waar je niks voor hoeft te doen. Ongekende luxequote:Op woensdag 1 april 2020 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat je het krijgt
Wat dat betreft zitten mensen met uitkering goed. Die krijgen 100% hun vakantiegeld
Mijn huidige tafel is ook een Ikea tafel, maar die heb ik al best lang.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn huidige IKEA tafel heb ik meer dan een jaar nu dus ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |