ASOT 1000 gaat dan weer wel in het water vallen vrees ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De vinyl set van Ferry en Armin in ASOT net heeft ook wel weer tracks die erin hadden gekund
Lekker uurtje was dat.
Word een zomer ding. Net zoals 300 toen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
ASOT 1000 gaat dan weer wel in het water vallen vrees ik(als evenement)
Zelfs daar vrees ik voor, maar daar zal ik dit topic niet teveel mee bevuilen. Denk dat we dat allemaal wel beseffen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:00 schreef needakill het volgende:
[..]
Word een zomer ding. Net zoals 300 toen.
ook dan hoef je nog nergens op te rekenenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:00 schreef needakill het volgende:
[..]
Word een zomer ding. Net zoals 300 toen.
Ferry b2b Armin, mooier kan het niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De vinyl set van Ferry en Armin in ASOT net heeft ook wel weer tracks die erin hadden gekund
Lekker uurtje was dat.
Goed plan. Daarom extra mooi dit keer dat Will na de episode nog een uurtje extra draaide.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef needakill het volgende:
De Guestmixes moeten gewoon altijd een XXL episode wezen. Vooral die Factor B's en Solarstone's guestmixes waren goed en verdiende gewoon een uur.
quote:01. South Pole - Somna
02. Kay-D - Decarbonize (Nikko Mavridis Remix)
03. Nick Devon - Levitate
04. Faithless ft. Suli Breaks & Nathan Ball - This Feeling (R Plus Remix)
05. Lastlings - No Time (Will Easton Remix)
06. Protoculture - Shine
07. BT & Emma Hewitt - No Warning Lights (ALPHA 9 Remix)
08. Fafaq & Robson - 4 AM
09. Eximinds - Sundown
10. David West ft. Inkfish - Searching For Substance
11. Parker & Hanson - Let Me Be (Instrumental Mix)
12. Cosmithex - Ground Control (Alfredo Calderini Remix)
13. Andy Duguid - Hypocrisy
14. Bedrock - Heaven Scent
15. Alpha Male - Monkey Business
16. Armin van Buuren ft. Gabriel & Dresden vs. Coldplay - Fixing Zocalo 2007 (Extrema Edit)
17. Sonorous - Protonic
18. The Quest - Shaken Not Stirred
19. Alex M.O.R.P.H. - Blue Bird
20. Elude - Purgatory (Ian Betts Mix)
21. Solarstone vs. Scott Bond - 3rd Earth
22. The Auranaut - People Want To Be Needed
23. Aly & Fila - Eye Of Horus (Ronski Speed Remix)
24. Above & Beyond ft. Zoe Johnston - Good For Me (Above & Beyond Club Mix)
25. Modus Operandi - Suburbia
26. M.I.D.O.R. & Six4Eight - Cloud City
27. Eximinds - Etude
28. Miroslav Vrlik - Fly Away
29. Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal Creatures
30. Whirlpool - Under The Sun (Solarstone Remix)
31. Agnelli & Nelson - Shiver (John O'Callaghan Remix)
32. Kuffdam & Plant - Summer Dream (Stoneface & Terminal Remix)
33. Plastic Boy - Live Another Life
34. Rank 1 - Conspiracy
35. Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)
Whirlpool - under the sunquote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef hp22 het volgende:
Recentelijk ook weer een setje gedraaid met prog en uplifting, paar nieuwe en veel oude dingen zoals altijd. Merk dat ik dit jaar meer behoefte heb aan classics dan andere jaren, hoe zou het komen
https://www.mixcloud.com/extrema/exstreama8/
[..]
quote:Dear ASOT-fan,
It's time to mark your calendars! Celebrate the 1000th episode with us on 21 January 2021 with a very special extended radio show. During this unique episode we will announce some BIG NEWS about the ASOT1000 celebration in Utrecht which will happen later in 2021.
Ik had gehoopt of een festival. Jaarbeurs met 1 richtingsverkeer is gewoon kutquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:00 schreef indiaantje89 het volgende:
ASOT 1000 wel gewoon in Utrecht
[..]
en dus 's nachtsquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:05 schreef needakill het volgende:
[..]
Ik had gehoopt of een festival. Jaarbeurs met 1 richtingsverkeer is gewoon kut
Ze zeggen alleen "later in 2021", geen locatie of zo... Hopelijk dus een weekend outdoor festival in de zomer.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:00 schreef indiaantje89 het volgende:
ASOT 1000 wel gewoon in Utrecht
[..]
En waar wil je dat gaan doen in Utrecht?quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen "later in 2021", geen locatie of zo... Hopelijk dus een weekend outdoor festival in de zomer.
Ook vooral nu in deze tijd. Zaterdagavond rond 1 a 2 uur in je bed in plaats van 5/6 uur.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dus 's nachtsik ben inmiddels op een leeftijd dat dat minder makkelijk gaat
Dediqated was ook overdag, en in Gelredome. Binnenlocatie + nacht hoeft dus niet per definitie.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dus 's nachtsik ben inmiddels op een leeftijd dat dat minder makkelijk gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |