quote:
quote:
Voxsiequote:
puzzieprrquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
puzzieprr
Voor een moment dat je in gedachten flaneert langs de Seine
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 april 2020 19:59 schreef puzziepie het volgende:
@:Voxs Ik beheers de Franse taal niet zó goed![]()
Maar het klinkt heel mooi
Fijne avond Voxsieladyquote:Op woensdag 1 april 2020 20:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook nietIk zocht het op.
Nu weer ff andere dingen doen dag
Nog veeeeel vroegahquote:
Maar nog steeds mooiquote:
Hou op hoorquote:Op donderdag 2 april 2020 00:38 schreef kree het volgende:
Deze ff, beetje uitstap wel maar heb met dat nr nog plannen wel
Dit is zo onwijs herkenbaar vooral dus als er officieel ff wat opgenomen moet worden. Alles werkt weer niet enzo.quote:
Haha je hebt niet eens gehoord waarvoor en nu al een oordeel gelijk klaar?quote:
Alles goed, ouwe, *boks, wmbquote:Op donderdag 2 april 2020 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
Haha je hebt niet eens gehoord waarvoor en nu al een oordeel gelijk klaar?
Nou weet niet of ik er weer onwijs op in moet gaan. Wil wel btw maar ok tis mss allemaal voor een iets ander doel alsdat je nu voor ogen hebt. Let it go heeeej
Okéquote:
Klopt, muziekquote:Op donderdag 2 april 2020 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
Okéno problem hoor snap het wel. Wellicht ga ik er nog wel wat over vertellen. Maar is dit niet echt het topic voor.
Klein beetje chit chat mag wel tussendoor. Chicago jaaaa par nrs wel eens van gespeeld zelf ook. Dus leukquote:
Haha het is wel beetje heavy voor mij wat ik normaal luister. Maar ok soms wel hoor maar ken deze niet.quote:
Jeroen vd boom is wel leuk ook eigenlijk. Beetje over geproduceerd is het wel weer. Maar ok 1 van beste nrs is die ie jatte van Claudia de Breij. Spel je dat zo? Geen idee maar jullie snappen wel welke ik bedoel denk,.quote:
Tuurlijk, heb nog wel een kelder waar je in kanquote:
Haha tja. Gezellige kelder wel?quote:Op donderdag 2 april 2020 01:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb nog wel een kelder waar je in kan
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 | Strumming There is no strumming pattern for this song yet. Add it and get +5 IQ [Verse] E B/D# Everybody needs a little time away A I heard her say A B C#m B From each other E B/D# A Even lovers need a holiday A B C#m B Far away from each other [Pre-Chorus] C#m F#m Hold me now B4 B E It's hard for me to say I'm sorry C#m F#m B4 B I just want you to stay [Chorus] E A B After all that we've been through G# C#m I will make it up to you F# B I promise to E A B And after all that's been said and done G# C#m You're just the part of me F# B I can't let go [Verse] E B/D# Couldn't stand to be kept away A Just for the day A B C#m B From your body E B/D# Wouldn't wanna be swept away A A B C#m B Far away from the one that I love [Pre-Chorus] C#m F#m Hold me now B4 B E I'td hard for me to say I'm sorry C#m F#m B4 B I just want you to know C#m F#m Hold me now B4 B E I really want to to tell you I'm sorry C#m F#m B I could never let you go [Chorus] E A B After all that we've been through G# C#m I will make it up to you F# B I promise to E A B G# And after all that's been said and done C#m F# You're just the part of me B I can't let go G C D After all that we've been through B Em I will make it up to you A D I promise to Instrumetal G C D B Em A D (repeat) |
Altijd handig ...dankjewelquote:Op donderdag 2 april 2020 01:46 schreef kree het volgende:
Akkoorden voor de liefhebbers.
Kan in een wat andere toonsoort staan btw
[ code verwijderd ]
Sure altijd he beetje voor muzikanten enzo onder ons. Altijd goed. Mss maak ik er wel een topic over nog min of meer al gedaan. Maar mss specifiek richten op liedjes uitzoeken enzo.quote:
Emma Ruth Rundlequote:Op donderdag 2 april 2020 02:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Poëtische titel, merkwaardige muziekstijl wel
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 april 2020 02:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dizzee Rascal![]()
Slaap lekker poepies
Haha.. Lijkt wel alsof we dezelfde muzieksmaak hebben..quote:Op donderdag 2 april 2020 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol!! Die heb ik net zitten luisteren
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha.. Lijkt wel alsof we dezelfde muzieksmaak hebben..
Acieeeeed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |