Gaat toch nergens over joh. Lekker geld aan een paar nonamers geven die toevallig 100.000 volgers hebben. Alsof dat enig effect gaat hebbenquote:
Nee dat is je reinste onzin en dat aanleren van een masker aan doen, kan de overheid via een 1 minuut durende instructiefilmje regelenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Het werkt niet of zelfs averechts als je een masker verkeerd omdoet. Je waant je veilig terwijl je dat in dat geval niet bent
Ik vind het een prima besluit
Fijn als je meerdere kinderen hebtquote:Op woensdag 1 april 2020 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Met maximaal 2 over straat vind ik geen slecht idee van Klaver. En dan ook graag voor ouders met kind.
Oh inderdaad, die had ik niet opgemerkt. Maar ja, kans is groot dat er toch minstens 1 rondloopt?quote:
Dat kan, en dat betwist ik ook niet. Maar nu is dat gewoon geen optiequote:Op woensdag 1 april 2020 16:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee dat is je reinste onzin en dat aanleren van een masker aan doen, kan de overheid via een 1 minuut durende instructiefilmje regelen
Of de hele wereld is gek behalve NL maar onderzoeken van 10 jaar geleden gaven al aan dat maskers enorm helpen zelfs de chirurgische.
Who cares? Het zit hier toch al.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:02 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Uit Italië en Spanje ook een aantal vluchten per dag![]()
https://www.aankomsten-schiphol.nl/
Dat vraag ik me af ja. Repatriëringsvluchten van KLM zijn afgelopen weken vnl uit Zuid Amerika en Azië geweest. Binnen Europa ging repatriëring met bus, ook uit Italië.quote:
Dan zeg dat je niet genoeg maskers hebt maar dat gaat regelen.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat kan, en dat betwist ik ook niet. Maar nu is dat gewoon geen optie
Nee daar bestaat het virus niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Oh inderdaad, die had ik niet opgemerkt. Maar ja, kans is groot dat er toch minstens 1 rondloopt?
Zuid Amerika vaak wel via Atlanta.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:15 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af ja. Repatriëringsvluchten van KLM zijn afgelopen weken vnl uit Zuid Amerika en Azië geweest. Binnen Europa ging repatriëring met bus, ook uit Italië.
Dus krijg sterk de indruk dat dit gewoon regulieren vluchten zijn...
Het punt is dat de ene deskundige zegt dat ze wel helpen en de andere niet. Het ene onderzoek zegt nuttig en het andere onderzoek niet. Zo werkt de wetenschap trouwens. Net als het ene onderzoek zegt dat roomboter gezonder is dan margarine en het andere onderzoek dat weer ontkent.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee dat is je reinste onzin en dat aanleren van een masker aan doen, kan de overheid via een 1 minuut durende instructiefilmje regelen
Of de hele wereld is gek behalve NL maar onderzoeken van 10 jaar geleden gaven al aan dat maskers enorm helpen zelfs de chirurgische.
Daar is het verboden om over corona te praten dus als het er wel is zal niemand het meldenquote:
Best wel, alleen mogen ze dat niet zeggen want dan worden ze de cel ingegooidquote:Op woensdag 1 april 2020 16:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Oh inderdaad, die had ik niet opgemerkt. Maar ja, kans is groot dat er toch minstens 1 rondloopt?
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
afbeelding ]
^Dit jaagt mensen trouwens ook de stuipen op het lijf. Ongetwijfeld goed bedoeld, maar het lijkt verdomme uit een dystopische Blade Runner achtige wereld afkomstig.
Ik prijs de dag dat de kinderen het cool vinden om op hun kamer te blijven en dan niet om verslaafd te gamen.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaat toch nergens over joh. Lekker geld aan een paar nonamers geven die toevallig 100.000 volgers hebben. Alsof dat enig effect gaat hebben.
Je hebt je punt volgens mij gemaakt. RIVM/WHO says NOquote:Op woensdag 1 april 2020 16:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dan zeg dat je niet genoeg maskers hebt maar dat gaat regelen.
Dat filmpje kunnen ze desnoods verspreiden via een NL alert en elk uur inbreken op alle zenders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |