De ophokplicht begint z'n tol te eisen?quote:
Dit komt op Netflix trouwens. Jullie moeten kijken.quote:
Haalt het niet bij Sunderland 'Til I Die.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit komt op Netflix trouwens. Jullie moeten kijken.
Alsof we niet allemaal hunkeren naar live sport op de televisie.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De ophokplicht begint z'n tol te eisen?
Het valt me alleszins mee, moet ik heel eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof we niet allemaal hunkeren naar live sport op de televisie.
Documentaires van ESPN zijn van een krankzinnig niveau, zelfs voor mensen die niets met de sport hebben. Aangezien ik het vermoeden heb dat er momenteel toch niet veel gedaan wordt, zal ik er direct nog een paar aanraden. O.J.: Made in America, over het leven van de altijd onschuldige O.J. Simpson. Once Brothers over Vlade Divac en Drazen Petrovic die samen speelden in de Joegoslavische ploegen maar uit elkaar werden gedreven door de oorlog. En Bad Boys over de Detroit Pistons van de jaren 80-90.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haalt het niet bij Sunderland 'Til I Die.
Ik kom de dagen ook wel makkelijk door, verder. Dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het valt me alleszins mee, moet ik heel eerlijk bekennen.
Wat is het probleem dan wel?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kom de dagen ook wel makkelijk door, verder. Dat is het probleem niet.
Waarschijnlijk dat ik me teveel druk maak om dingen waar ik me niet druk over hoef te maken.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan wel?
Seizoen 2 staat op Netflix.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haalt het niet bij Sunderland 'Til I Die.
Plausibel.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ik me teveel druk maak om dingen waar ik me niet druk over hoef te maken.
Vandaar de opmerking.quote:
Seizoen 1 was echt prachtig ja, ben bang dat ze dat niveau niet gaan halen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vandaar de opmerking.
Seizoen 1 was een regelrechte topshow. Zelden zoveel amateurisme gezien, enorm genoten.
Wat is dat voor meme.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
In Your Eyes klinkt nog beter in 8D. @:Mani89
Swinkels zit alweer in Spanje.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Shops is naar ons gevlucht. De slimmerik.
Dat lijkt me nou echt slaapverwekkend. Je kan ook gewoon gaan gamen ofzoquote:Op woensdag 1 april 2020 20:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Momenteel volg ik een live verslag van SEG over een Zwift wedstrijd. Koers, kom terug, alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |