Pff, bizar.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Een week ofzo geleden zat hij iets van 10 uur op de Tacx, onafgebroken. Wat een mafkees.

Ik ben nog bezig met seizoen 2quote:Op woensdag 1 april 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Overmorgen komt vierde seizoen Casa de papel uit

Ik kan ook niet zoveel achter elkaar kijken want dan verlies ik meestal de focus. Maar casa vond ik echt fijn wegkijken.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met seizoen 2
Ik ben echt een anti bingewatcher dus ik loop altijd overal mee achter

Ze zijn gewoon bang dat ze hun Champions League plek kwijtrakenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://t.co/nLEeJMWUlW
Had niet verwacht dat Overmars met deze zeer zinnige teksten zou komen.

Heel verstandig.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zoveel achter elkaar kijken want dan verlies ik meestal de focus. Maar casa vond ik echt fijn wegkijken.![]()
Op dit moment Better Call Saul aan het kijken en wil beginnen aan Dark.

Dat zal het wel zijn ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang dat ze hun Champions League plek kwijtraken

In Grolloo is er alleen een postkoets.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Johan Derksen rijdt op een Cannondale Synapse. Dan moet de postbode inmiddels toch zwetend wakker worden 's nachts?

Hij knippert maar met één oog.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Grolloo is er alleen een postkoets.

quote:Op woensdag 1 april 2020 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang dat ze hun Champions League plek kwijtraken

'Johan fileert Kuyt', klinkt veelbelovend.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Groeten uit Grolloo. Dat geeft me Beste Johan vibes.

Wat is dat een vermoeionde man zeg.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die Maarten Wijffels bash is wel terecht ja.

Nou, zeg dat. Dat toontje bij voetbalpraat was nog erger dan lul Leo.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is dat een vermoeionde man zeg.

quote:Op woensdag 1 april 2020 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Johan fileert Kuyt', klinkt veelbelovend.

Wat was je valse naamquote:Op woensdag 1 april 2020 23:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb er ook ooit ingezeten met een valse naam. Ging over Robin van Persie of zo.

Sebastiaan Hartenveen of zo. Dit is echt jaren geleden, toen was ik misschien 14 of 15.quote:

Wat een slechte naam.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sebastiaan Hartenveen of zo. Dit is echt jaren geleden, toen was ik misschien 14 of 15.

Bij Het Nieuwsblad registreer ik me steevast als Francois Sterchele, op het adres van het stadion van Club Brugge.quote:

Dat vind ik niet echt grappig, ofzo.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij Het Nieuwsblad registreer ik me steevast als Francois Sterchele, op het adres van het stadion van Club Brugge.

Ik wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt grappig, ofzo.

Over Kobe Bryant mochten we geen grappen maken. Hypocriet.quote:

Iedereen is hypocriet.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Over Kobe Bryant mochten we geen grappen maken. Hypocriet.

quote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar je blijft een lul.

Matxin met haar is een verschrikking.quote:

Dit is mijn humor.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij Het Nieuwsblad registreer ik me steevast als Francois Sterchele, op het adres van het stadion van Club Brugge.

Iets inhoudelijks toevoegen is niet te doen, of je moet Aziatisch jeugdwielrennen gaan kijken ofzo.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er zijn er een paar hier die nauwelijks op mij reagerenSnap ik ook wel. Ik zou ook kunnen proberen iets inhoudelijks toe te voegen.

Wat een baas.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Een week ofzo geleden zat hij iets van 10 uur op de Tacx, onafgebroken. Wat een mafkees.

Da's wel tof!quote:Op donderdag 2 april 2020 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Wie doet er mee vanavond? https://www.tivolivredenburg.nl/popquiz/

Wel leuk, misschien doe ik mee!quote:Op donderdag 2 april 2020 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Wie doet er mee vanavond? https://www.tivolivredenburg.nl/popquiz/

Dit is wel een anthemtwitter:bpschut twitterde op woensdag 01-04-2020 om 12:53:07Allemaal meezingen:
"Stay the fuck at home" https://t.co/RlOIDEPeoU reageer retweet

Ik vind het eerder sneu hoe ze tegenwoordig altijd maar neergezet wordt.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:47 schreef OProg het volgende:
Sportkalender even leeg als het palmares van Puck Moonen
Wat een heerlijk headline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |