abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2020 @ 09:00:44 #76
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_192473240
Blegh @Adrian4 het is ook niet leuk. Is het je oudste en kun je er verder nog een gesprekje aan vastknopen over wat hij wil en hoe jullie dat toch zouden kunnen doen (binnen de mogelijkheden)? Eerst maar eens opknappen. Take care :*
pi_192484594
Wat sneu Adrian ;( Hopelijk knap je snel op :*

Hoe is het nu met de kin van Max?

Hier ook de hele dag een grote zooi, op auto’s na speelt hij overal gemiddeld 1 minuut mee en gooit het dan weer om zich heen }:| Aangezien ik toch weinig thuis kan werken en ons bedrijf dicht zit ga ik deze week het speelgoed eens uitzoeken en sorteren. En een stuva tafel/kast combinatie in elkaar zetten en inrichten.

Verder hadden we hier heerlijk weer vandaag! Alleen valt ie met korte broek z’n knieën kapot aangezien hij alleen maar kan rennen en daardoor nogal eens valt :X Verder gaan we een paar keer per week bij een waterplas vlakbij ons huis steentjes in t water gooien (klein dorp waar je normaal al moeite moet doen om iemand tegen te komen dus dat durf ik wel aan :P) en heeft ie gisteren z’n eerste magnum gehad :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192495397
Adrian, beterschap!! Hopelijk knap je zelf snel op. Wat sneu voor je kleine man, en van wat ik lees heb je goed op hem gereageerd, je komt op mij over als een hele lieve betrokken moeder :* Het is ook gewoon niet makkelijk allemaal nu, laat staan als je nog zo jong bent.

Oh en ik word blij van alle rommelige woonkamers O+ In een huis mag ook gewoon geleefd worden toch :)

Casper en het ijsje :9 En wat leuk die tuinbroek, vind je dat niet lastig met verschonen of heeft hij knoopjes? Ik vind ze zo leuk maar het staat me zo tegen dat het ding elke keer uit moet bij het verschonen, extreem luie moeder hier :P

:W Ik ben weer wat relaxter merk ik, ondanks dat het coronagebeuren nog gaande is, begin een soort van een beetje te wennen aan het nieuwe leven ondanks dat ik de onzekerheid die het met zich meebrengt wel lastig vind nog :{ C peuterpubert weer flink momenteel maar is ook ontzettend lief dus mijn dagen thuis zijn nooit saai :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_192495871
Wat een ontzettend fraai dotje toch, die Casper! O+ Kreeg -ie een hele Magnum op? :D Wat lekker, zo'n eenzame plas water dichtbij!
Beterschap en een andehalvemeterafstandsknuffel voor Adrian en yay voor een beetje wennen @rena :*

Rommelfoto houden jullie nog te goed - gisteren en vandaag was Günther alleen binnen om te slapen! :)

Zojuist met krentenbol:
SPOILER
Vanmorgen druk in gesprek met de mier op z'n arm O+
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 07-04-2020 17:24:04 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_192499375
Dirk en ik hebben net even een uurtje gefietst. Hij kan nog mooi voorop en verklaard dan ook om de haverklap dat hij het goed kan zien. Het leukste aan fietsen vind ik nog wel dat ik altijd heel veel leer van mijn kind. Zo heb ik dit keer geleerd: Dirk houdt van papa, mama, siefie (een van de katten) en van water. Bos, bomen, planten, bloemen en vogels zijn niet leuk. Tractors wel. Auto's ook. En dat laatste werd bevestigd met een 'hmm-hmm, zekers!'. O+

En in t kader van ijsjes, Dirk eergister.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_192499584
Jullie peuterverhalen en peuters zijn echt O+ O+

En dank je wel @rena Echt lief.
En op een of andere manier went hier het isolatieleven ook wel een beetje.
Ik begin ook iets meer op te knappen nu. Gelukkig.

Hulde aan het doorzettingsvermogen van mijn man. Die wil Kevin nu zindelijk krijgen.

Dit was tijdens lunch. Bij natte broek #5 heeft ie het pas opgegeven.
pi_192502549
Adrian :') die energie heb ik echt niet, haha.

Lieve peuters hier allemaal op de foto. Fijn om weer wat zomerse kindjes voorbij te zien komen.

Ik zit op het moment heel slecht in mijn vel, de kinderen haken daar een beetje op in geloof ik :@
Mijm heeft vandaag wel heerlijk in een speciekuip met water gespeeld samen met zijn broer. Het leek mij er te koud voor, maar ze stonden binnen no-time in hun nakie te genieten O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192502840
Op deze leeftijd zijn ze wel echt the bomb.
Zo slim, leergierig, grappig, onschuldig. Ze doen weleens stout, of gillen, of met spullen gooien maar het allemaal nog zo op gevoel.
Niet berekenend. O+ O+
pi_192510364
Gunther O+ Hier ook een grote fascinatie voor mieren en lieveheersbeestjes :Y Moet haar wel tegenhouden bij mieren dat ze er niet op gaat stampen :@

Nanuke, wat is Dirk groot geworden zeg O+ En leuk hè al dat gebabbel over wat ze allemaal observeren :)

Adrian, ik moest lachen om die waslijn :D Fijn dat je iets lijkt op te knappen!

LeSage, een dikke virtuele knuffel voor jou :*

C zegt hier net tegen haar appel op ondeugende toon; “Ik ga je opeten!” :D _O-

En iemand nog tips voor teennagels knippen zonder dat de hele buurt denkt dat je je kind martelt? Ik heb nog geen methode gevonden waarbij het zonder drama gaat helaas :{ Ik leg alles al uit, probeer af te leiden, maar ze wordt woest en hysterisch. De nagels aan de handen gaan redelijk maar zodra ik aan de voeten begin wordt ze woest. Het is nu even de houdgreepmethode omdat het toch moet gebeuren, maar leuk is anders.
And you know I might
  Moderator woensdag 8 april 2020 @ 10:24:43 #85
382129 crew  Donna
pi_192510431
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:19 schreef rena het volgende:

En iemand nog tips voor teennagels knippen zonder dat de hele buurt denkt dat je je kind martelt? Ik heb nog geen methode gevonden waarbij het zonder drama gaat helaas :{ Ik leg alles al uit, probeer af te leiden, maar ze wordt woest en hysterisch. De nagels aan de handen gaan redelijk maar zodra ik aan de voeten begin wordt ze woest. Het is nu even de houdgreepmethode omdat het toch moet gebeuren, maar leuk is anders.
Ik koop haar om en beloof een snoepje of chippies na de tijd. :D
pi_192510472
Dat is de enige manier geloof ik, rena ;( hier wacht ik ooit totdat ze compleet opgaan in een tv programma, dan hebben ze het niet door.

Tegen die appel O+ Mijm snapt dat grapje nog niet zo goed, want als hij tegen mij zegt dat ie me op gaat eten bijt hij daadwerkelijk :') :X

Fokwet. Ze zijn al een hele tijd samen met de Duplo aan het spelen. Eigenlijk zouden we iets aan school gaan doen met S., maar deze rust ga ik uiteraard niet verstoren.

Venco, ik vind de laatste tijd de opmerkingen van Mijm ineens zo wijs. Dat vriend en ik elkaar echt aankijken van: zegt ie dit nou echt? Heerlijk ja!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192511053
Teennagels zijn ook hel hier. Ik wacht tot er een vanzelf scheurt dan wil hij het wel want ik mag hem er niet af trekken van hem. En dan doe ik heel snel de rest ook, soms met hulp van man die hem in de houdgreep houdt :X

Na een week zeuren (is het nu lekker weer mama? Ja? Dan mag ik in het zwembadje!) hebben we nu een klein zwembadje staan. Hij vindt het nog wel koud :+

Gisteren was ik de trapleuning aan het schilderen en hij speelde op zijn slaapkamer. Echt een heel verhaal, over knuffels die in de modder gingen rollen, dat mocht wel zei hij, maar dan moesten ze daarna in bad. Met zijn (droge) badje ging hij ze daarna in bad doen enzo. Inclusief hoge stemmetjes en het was zo leuk om aan te horen. Minder leuk was dat hij zijn hand ineens wit had en terwijl ik terpentine pakte snel met die natte witte hand onder zijn bed kroop.
  woensdag 8 april 2020 @ 12:37:04 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192512617
Ik beloof nagels lakken erna of zeg dat het toch fijn is als ze er weer netjes bijloopt.
Gezien het een ultiem wijf is werkt dat hier wel prima :+

Die witte verfhand :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192513114
U. komt zelf naar ons toe: “mama, knip knip!” en duwt een handje in ons gezicht. O+
Eén van de weinige dingen die wel vanzelf gaan. 😂
Protège moi de mes désirs.
pi_192513162
Vingers gaan hier moeiteloos, maar tenen wil hij meestal niet :{ misschien omdat hij niet kan zien wat er gebeurt? Wij doen t meestal op de commode terwijl hij ligt, filmpje erbij O-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_192526416
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:24 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik koop haar om en beloof een snoepje of chippies na de tijd. :D
Ga ik volgende keer toch eens proberen denk ik :') Gelukkig ben ik er nu weer even vanaf :+
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Vingers gaan hier moeiteloos, maar tenen wil hij meestal niet :{ misschien omdat hij niet kan zien wat er gebeurt? Wij doen t meestal op de commode terwijl hij ligt, filmpje erbij O-)
Commode kan ik haar alleen nog moeilijker in de houdgreep houden, want zelfs met de hele trukendoos aan filmpjes (Bumba, Nijntje, Frozen) wordt ze nog woest :') :X

Het komt vast wel een keer goed, gelukkig groeien die teennagels minder snel dan de vingernagels.
And you know I might
pi_192527329
Teennagels gaat hier ook lastiger, ze zegt dat het pijn doet? Het verzet valt hier meestal wel mee en doe het maar snel, snel.

Wat leuk om al die grote peuters weer eens te zien! Ik vind mijn peuter ook opeens zo groot. Ik verbaas me vaak om al die kleine details die ze onthoudt! Ik lig vaak ook dubbel om de verhalen die ze vertelt. Fantasie is idd volop aanwezig. O+ Zo speelt ze graag juffrouw kassa en doet ze net alsof er kriebelmonsters aankomen.
pi_192529125
Ik knip Z’s nagels voornamelijk in de houdgreep. :P
  donderdag 9 april 2020 @ 10:25:38 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192529453
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 08:41 schreef Nolita het volgende:
Teennagels gaat hier ook lastiger, ze zegt dat het pijn doet? Het verzet valt hier meestal wel mee en doe het maar snel, snel.

Wat leuk om al die grote peuters weer eens te zien! Ik vind mijn peuter ook opeens zo groot. Ik verbaas me vaak om al die kleine details die ze onthoudt! Ik lig vaak ook dubbel om de verhalen die ze vertelt. Fantasie is idd volop aanwezig. O+ Zo speelt ze graag juffrouw kassa en doet ze net alsof er kriebelmonsters aankomen.
Onprettig gevoel, maar ook gekieteld of jeuk of dingen die ze niet kon benoemen hebben hier heel vaak de naam 'pijn' gekregen merkte ik.
Nu ze verbaal wat verder is komt daar gelukkig meer nuance in, ik heb best een tijd gedacht 'wtf doet er dan pijn aan?' maar ze wist er gewoon nog geen andere woorden voor
pi_192530259
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Onprettig gevoel, maar ook gekieteld of jeuk of dingen die ze niet kon benoemen hebben hier heel vaak de naam 'pijn' gekregen merkte ik.
Nu ze verbaal wat verder is komt daar gelukkig meer nuance in, ik heb best een tijd gedacht 'wtf doet er dan pijn aan?' maar ze wist er gewoon nog geen andere woorden voor
Douchen is hier ook altijd "auw" :P zelfde verhaal. Hij heeft gewoon nog geen woorden voor het gevoel. Hij kent nu auw, warm/koud en kriebel
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_192532953
Alles au voelt als lang geleden, haar uitspoelen onder de douche is momenteel 'irritant' en naderhand is -ie 'teleurgesteld'. Knurftje. :')

Teennagels knippen hier altijd met de dude op schoot, zodat -ie kan zien wat er gebeurt. Ik zal straks eens om meer tips vragen, mijn echtgenoot is hier al sinds de geboorte van zoon de designated nagelknipper :)

Over knippen gesproken, wat is eigenlijk jullie aanpak indien kappers nog een tijdje dicht blijven? Ik vertrouw mezelf echt niet met een schaar, dus lang haar voor Günther dan maar!

Groeten uit de tuin maar weer!
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door minilot op 09-04-2020 13:49:01 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_192533429
Minilot, hier knip ik alleen de pony van C bij want dat is al Groot Drama ook om te doen, maar in haar ogen hangend haar lijkt me ook niet lekker, ik doe het meestal als ze aan het eten of drinken is in haar kinderstoel.
And you know I might
  donderdag 9 april 2020 @ 14:22:37 #98
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_192533574
Mijn tactiek met het haar is zo lang mogelijk niks doen. Die rechte streep van mijn bijknippen was nogal lelijk toen hij een dreumes was, ik verwacht niet dat dat nu wel een succes wordt.

Dat onderhandelen van die peuters :o . ‘Ik autopuzzel gemaakt, jij dierenpuzzel?’ ‘Ik mag wel springen, laatste keer!’ Of dingen voorstellen tegen het plan in en er dan zó guitig bij kijken dat ik moet lachen en het dan snel gaan doen.

Het is dat ie zo lief is.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 9 april 2020 @ 15:07:53 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192534405
Ik heb een kappersschaar, dat maakt een wereld van verschil qua recht kunnen knippen.
Heb mijn dochters haar geknipt paar weken terug en knip mezelf ook weleens.
Als ze een beetje stil kunnen zitten, why not

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 09-04-2020 15:47:26 ]
pi_192535003
Lemijn, heel herkenbaar helaas _O- Kleine charmeurs zijn het O+

En acteurs, ik vroeg haar boos te kijken;
SPOILER
:D O+
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')