SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmorgen druk in gesprek met de mier op z'n armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 07-04-2020 17:24:04 ]Let me see you stripped down to the bone
Ik koop haar om en beloof een snoepje of chippies na de tijd.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:19 schreef rena het volgende:
En iemand nog tips voor teennagels knippen zonder dat de hele buurt denkt dat je je kind martelt? Ik heb nog geen methode gevonden waarbij het zonder drama gaat helaasIk leg alles al uit, probeer af te leiden, maar ze wordt woest en hysterisch. De nagels aan de handen gaan redelijk maar zodra ik aan de voeten begin wordt ze woest. Het is nu even de houdgreepmethode omdat het toch moet gebeuren, maar leuk is anders.
Ga ik volgende keer toch eens proberen denk ikquote:Op woensdag 8 april 2020 10:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik koop haar om en beloof een snoepje of chippies na de tijd.
Commode kan ik haar alleen nog moeilijker in de houdgreep houden, want zelfs met de hele trukendoos aan filmpjes (Bumba, Nijntje, Frozen) wordt ze nog woestquote:Op woensdag 8 april 2020 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Vingers gaan hier moeiteloos, maar tenen wil hij meestal nietmisschien omdat hij niet kan zien wat er gebeurt? Wij doen t meestal op de commode terwijl hij ligt, filmpje erbij
Onprettig gevoel, maar ook gekieteld of jeuk of dingen die ze niet kon benoemen hebben hier heel vaak de naam 'pijn' gekregen merkte ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:41 schreef Nolita het volgende:
Teennagels gaat hier ook lastiger, ze zegt dat het pijn doet? Het verzet valt hier meestal wel mee en doe het maar snel, snel.
Wat leuk om al die grote peuters weer eens te zien! Ik vind mijn peuter ook opeens zo groot. Ik verbaas me vaak om al die kleine details die ze onthoudt! Ik lig vaak ook dubbel om de verhalen die ze vertelt. Fantasie is idd volop aanwezig.Zo speelt ze graag juffrouw kassa en doet ze net alsof er kriebelmonsters aankomen.
Douchen is hier ook altijd "auw"quote:Op donderdag 9 april 2020 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Onprettig gevoel, maar ook gekieteld of jeuk of dingen die ze niet kon benoemen hebben hier heel vaak de naam 'pijn' gekregen merkte ik.
Nu ze verbaal wat verder is komt daar gelukkig meer nuance in, ik heb best een tijd gedacht 'wtf doet er dan pijn aan?' maar ze wist er gewoon nog geen andere woorden voor
[ Bericht 10% gewijzigd door minilot op 09-04-2020 13:49:01 ]Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |