SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel blij met het mooie weer. Vanochtend was Banaan echt in een slecht humeur, er was weinig aan te redden. Uiteindelijk bleek met water spelen de oplossing. Hij was doorweekt maar gelukkig.![]()
Hij pakt heel graag lieveheersbeestjes tussen duim en wijsvinger, gelukkig kunnen die wel wat hebben.
Banaan en mijn man zitten trouwens naast elkaar aan de eettafel, Banaan wil dan altijd een handje op zijn rug. Zo snoezig (en onpraktisch).![]()
Hij test nou ook letterlijk de grenzen uit. Hij mag soms met de buurkindjes net buiten de poort spelen en rondjes fietsen. Dan gaat hij ook veel verder weg dan hij mag. En het duurt even voordat hij weer terug is want hij neemt de benen.
Hij mocht in een klimrek omhoog klimmen met mijn man erachter. Banaan vond toen dat hij ook van de hoge glijbaan (zo eentje zonder zitting) mocht. Drie meter hoog een driftbui, hoera.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 09-04-2020 21:18:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn zus las vanavond een verhaaltje voor via Skype
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben vandaag al eieren gezocht in de tuin. U. vond het heel leuk! Gaan we morgen en overmorgen dus zeker weer doen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:42 schreef minilot het volgende:
Nog even wat anders, wie is er nog meer van plan om morgen eieren te verstoppen te huis/tuin/balkon voor de peuter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:21 schreef minilot het volgende:
Peuters met ijs![]()
@:Quoi Lief zeg, dat voorlezen!Heeft -ie niet de neiging om heel erg alle toetsen van de laptop in te willen drukken? Dat hindert hier het videobellen een beetje
@:LaBelleFleur27 Die laatste foto! Die fraaie blikEn wat een zee van ruimte daar
Haha, ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 11 april 2020 21:34 schreef Quoi het volgende:
Zeker @:FlyingFish! Al ben ik soms zo blij dat ik 'm tegen een boom kan zetten bij acute plasnood (natuurlijk weer als we ergens lopen waar geen toilet voor handen is). Les 1 is dan wel (helaas door ervaring), nooit er met je bakkes boven hangen en hem tegen de wind in laten plassen. Imagine die hele boog in mijn gezicht
Hij moet altijd plassen als we weggaan dus meestal hebben we geen last van acute plaspauzes. Behalve dan in de Albert Heijn, maar volgens mij wil hij daar gewoon graag door het magazijn lopen en is dat niet omdat hij echt heel nodig moet :’)quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:44 schreef Quoi het volgende:
Maar als je dan ergens buiten bent? Wij hebben met onze net zindelijke man nog weleens momentjes dat hij ineens moet. En oefening baart kunst, merk ik
Thuis doet 'ie het gelukkig gewoon zittend. Dan wel een kwestie van "PIEMEL OMLAAG MAX!"
😂😂quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:25 schreef Adrian4 het volgende:
“Mama, houd jij mijn piemel vast? Ik heb geen zin”
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:25 schreef Adrian4 het volgende:
“Mama, houd jij mijn piemel vast? Ik heb geen zin”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol @Adrian4
Al die broekjes aan de waslijn gaf me weer frisse moed om Banaan weer zonder luier te doen. Helaas zonder succes, het maakt hem echt niet uit als hij in zijn broek plast. Op het potje is standaard "nee".
Hij kan soms tien minuten bezig zijn met "hee poesje, hee lieverd, kom je, hee mauwerd, ga je mee, kom je eten, hee gekkerd".
Is een speelgoedpoes trouwens en ook panda en eenhoorn hebben hun eigen variaties. Het klinkt zo zoet.![]()
Aan tafel roept hij met volle mond "ik ben hastikke, hastikke klaar" en neemt nog een hap. Doet hij inclusief gebaar om het punt duidelijk te maken.
@LaBelleFleur27 dat klinkt goed. Het is je gegund.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paasontbijt van gisteren ( toen het wel mooi en zonnig was) de retrokuikentjes zijn een hit, ze zitten nu in elk autot'tje gepropt en maken de meest grote verkeersongevallen mee
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op maandag 13 april 2020 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paasontbijt van gisteren ( toen het wel mooi en zonnig was) de retrokuikentjes zijn een hit, ze zitten nu in elk autot'tje gepropt en maken de meest grote verkeersongevallen mee
![]()
Die kuikens![]()
Ik ben gisteren het paaskleed en de prikkers vergeten
Ook geen paaseitjes![]()
Vanmiddag maar iig op het kleed lunchen
En vanavond het lam gods pikaan maken op de BBQ
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oh dat zou zo een actie van mij kunnen zijn. Speciale kerst/paas/sinterklaas-servetten kopen en pas na afloop die ongeopende verpakking weer tegenkomen: been there, done that.quote:Op maandag 13 april 2020 10:18 schreef Molo het volgende:
Ik ben gisteren het paaskleed en de prikkers vergeten
Huhquote:Op maandag 13 april 2020 21:19 schreef ViviRAWRS het volgende: Ik had nog wel bedacht om zelf eieren van gekleurd karton te maken, maar dat vond ik toch te spannend (in de zin van: dan heeft ze misschien door dat ik het was).
Ja, hoor. Die verstopte vroeger bij ons in de tuin ook eieren.quote:Op maandag 13 april 2020 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
HuhDoen mensen dan alsof de paashaas echt langs komt? Sorry, echt nog nooit van gehoord in Nederland
.
Oké, weer wat geleerdquote:Op maandag 13 april 2020 21:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, hoor. Die verstopte vroeger bij ons in de tuin ook eieren.
Ja, en dat leek me ook wel het leuke ervan. Maar ook spannend dus, ik ben nog steeds opgelucht dat ik afgelopen Sinterklaas dat sprookje in stand heb weten te houden.quote:Op maandag 13 april 2020 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
HuhDoen mensen dan alsof de paashaas echt langs komt? Sorry, echt nog nooit van gehoord in Nederland
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |