Het was ook mijn vriend, maar sinds kort is hij mij aan het demoniseren.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen mijn vriend
GGMM is een losertjequote:Op woensdag 1 april 2020 11:27 schreef PicoMMP het volgende:
Ben benieuwd of @:tjacka inmiddels @:ggmm heeft ingehaald op de mention- en quote vriendenlijst van dit jaar.
Gereageerd maatquote:Op woensdag 1 april 2020 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
CUL / Win Het Airfryer Kookboek
@:Caland DIT KAN GEEN TOEVAL ZIJN
Niets.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niets.
En het is niet 'niets ontkomt aan de straf van God', maar: 'niemand ontkomt aan het oordeel of de toorn van God'. Jij heiden.
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mensen spelen inmiddels de Coronakaart om het boek te winnen.
Is dat nu een ding ja? Mijn kinderen waren gister ook de trap op en af aan het rennen.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
even het trappenhuis op en neer gegaan, was een lekkere training, die houden we erin.
Ja echt he WALGELIJKquote:Op woensdag 1 april 2020 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
geen idee maar ik voel het wel dus voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 1 april 2020 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat nu een ding ja? Mijn kinderen waren gister ook de trap op en af aan het rennen.
Ik geloof het goed, trap op en af is behoorlijk zwaar.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee maar ik voel het wel dus voor herhaling vatbaar
Jij woont al boven een snackbar, wat moet je met een airfryer?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:58 schreef GGMM het volgende:
Crew is uitgesloten van deelname.
IK HEB OOK ALTIJD PECH
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij woont al boven een snackbar, wat moet je met een airfryer?
Voor mijn goede vriend caland natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij woont al boven een snackbar, wat moet je met een airfryer?
Ik vind dat altijd zo mooi met die online winacties. Mensen die hun hele privéleven online gooien om een sleutelhanger oid.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |