Wat is de link tussen de WHO en China? Ik snap niet waarom die man niet gewoon Taiwan zegt?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het is ook totale onzin om de WHO naar die kwestie te vragen.
Hij doet het uitstekend ja, niets op aan te merken.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:23 schreef Dazalbest het volgende:
Bij Gommers heb ik in ieder geval wel het idee dat hij mega oprecht is. Geeft ook duidelijk aan als hij het ook niet meer weet en is geen negatieve scenario's aan het omzeilen of verbloemen. Zag ik vorige week ook aan hem. Fijn persoon toont zijn kwetsbaarheid.
HLN lezenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:22 schreef Blik het volgende:
[..]
HLN weet het direct te duiden, "andere landen tellen niet alle doden mee". Eerder wist HLN ook al zeker, "we gaan het beter doen als Nederland"
Wat een calimero-land is het eigenlijk
Eens.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:23 schreef Dazalbest het volgende:
Bij Gommers heb ik in ieder geval wel het idee dat hij mega oprecht is. Geeft ook duidelijk aan als hij het ook niet meer weet en is geen negatieve scenario's aan het omzeilen of verbloemen. Zag ik vorige week ook aan hem. Fijn persoon toont zijn kwetsbaarheid.
Vergeet niet dat de helft van de bevolking een IQ lager heeft dan 100. Snap wel dat ze de persconferenties daar meer op richten.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
Juist door die eerlijkheid en er geen doekjes om te winden heb ik er ook meer vertrouwen in op 1 of andere manier, en ik voel me veel serieuzer genomen dan bijv. de Jip en Janneke persco's van het kabinet.
Wat heeft Gommers zojuist gezegd dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:23 schreef Dazalbest het volgende:
Daarom zouden hier ook veel meer vragen gesteld moeten kunnen worden. Dit is de informatie die mensen moeten begrijpen, om vertrouwen in de wetenschap te houden.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de helft van de bevolking een IQ lager heeft dan 100. Snap wel dat ze de persconferenties daar meer op richten.
Misschien wel ja. Anderzijds wil je deze mensen niet te lang gijzelen van hun overige werk, en daarbij loop je het risico dat politici willen gaan scoren. Zoals al opgemerkt werden er nu al dezelfde vragen gesteld aan Jaap.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:30 schreef _I het volgende:
[..]
Daarom zouden hier ook veel meer vragen gesteld moeten kunnen worden. Dit is de informatie die mensen moeten begrijpen, om vertrouwen in de wetenschap te houden.
Niet veel nieuws hoor. Eigenlijk niet echt samenvatting mogelijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting van de briefing?
Moet je even goed naar de inspecteur generaal luisteren.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik heb even een stukje gemist, wat is de achtergrond waarom de inspecteur generaal gevraagd is deel te nemen?
Omdat het ook heel verwarrend is.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Anderzijds wil je deze mensen niet te lang gijzelen van hun overige werk, en daarbij loop je het risico dat politici willen gaan scoren. Zoals al opgemerkt werden er nu al dezelfde vragen gesteld aan Jaap.
Ik spoel wel even terug. Ging een groot deel langs me heen.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:32 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Moet je even goed naar de inspecteur generaal luisteren.
Veel nuttige informatie wordt verstrekt plus een hoop duidelijkheid geschapen.
Azarkan die eerst effe aanhaalt dat hij het super en prachtig vindt dat Gommers met veel duiding alles uitlegt, schiet gewoon op.. stel je vraag.. man man.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Voor mijn gevoel zou dit allemaal zo veel korter en bondiger kunnen.
en idd die tig x dubbele vragen, schiet niet op. Dat is ook een stuk politiek spelen helaas.
Straks bij het kamerdebat gebeurd niet anders / nog veel meer.
Misschien zouden de politici hun vragen vooraf een beetje met elkaar kunnen afstemmen. Maar dat is vermoedelijk utopisch gedachtquote:Op woensdag 1 april 2020 11:33 schreef _I het volgende:
[..]
Omdat het ook heel verwarrend is.
Dan moeten mensen van te voren de vragen stellen en ze zo uitwerken. Het is te belangrijk om er zo snel doorheen te gaan. Maar ben het roerend met je eens dat politiek geen drijfveer zou moeten zijn.
Anonieme vragen?
En waar steeds iedereen bedankjes aan iedereen overbrengt negeert hij van Diemen voor het gemakquote:Op woensdag 1 april 2020 11:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Azarkan die eerst effe aanhaalt dat hij het super en prachtig vindt dat Gommers met veel duiding alles uitlegt, schiet gewoon op.. stel je vraag.. man man.
Kan indd allemaal veel sneller.
Dankquote:Op woensdag 1 april 2020 11:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet veel nieuws hoor. Eigenlijk niet echt samenvatting mogelijk.
Ja maar ook een Gommers die zegt bij de leeftijdsgrafiek "ja veel mensen ouder dan 80", maar je ziet ook mensen boven de 70" en dan nog "en een paar vanaf 50'quote:Op woensdag 1 april 2020 11:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Azarkan die eerst effe aanhaalt dat hij het super en prachtig vindt dat Gommers met veel duiding alles uitlegt, schiet gewoon op.. stel je vraag.. man man.
Kan indd allemaal veel sneller.
Voor deze situatie zou dat beter zijn. Tijdens de technische briefing.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien zouden de politici hun vragen vooraf een beetje met elkaar kunnen afstemmen. Maar dat is vermoedelijk utopisch gedacht
Seksistisch.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
En waar steeds iedereen bedankjes aan iedereen overbrengt negeert hij van Diemen voor het gemak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |