abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192385691
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192385703
Lapo:

Ander nieuws: vanmorgen lag moederpoes heerlijk te chillen op een stoel, kittens kwamen vanuit hun mandje op me af gescharreld. Beetje kroelen, moeder kwam erbij en die had flinke tetten. Blijkbaar veel me-time genomen.
Dus, zoals verwacht, ging moeder na een minuut of vijf klaarliggen, de kinders werden geroepen en die zijn haar nu luid spinnend helemaal leeg aan het trekken. O+ _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192385711
Klinkt lekker knus, Cat O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192385715
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, iedereen grinnikt er een beetje over en iedereen groet ook :7
Hier kwamen we mensen tegen die zich achter bomen gingen verstoppen of juist mensen die niet aan de kant gingen waardoor we door de modder moesten.
Beiden niet heel relaxt, ookal heb ik dan liever die eerste.
pi_192385725
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lapo:

Ander nieuws: vanmorgen lag moederpoes heerlijk te chillen op een stoel, kittens kwamen vanuit hun mandje op me af gescharreld. Beetje kroelen, moeder kwam erbij en die had flinke tetten. Blijkbaar veel me-time genomen.
Dus, zoals verwacht, ging moeder na een minuut of vijf klaarliggen, de kinders werden geroepen en die zijn haar nu luid spinnend helemaal leeg aan het trekken. O+ _O-
O+
pi_192385729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:23 schreef Sarabi het volgende:

Hier kwamen we mensen tegen die zich achter bomen gingen verstoppen of juist mensen die niet aan de kant gingen waardoor we door de modder moesten.
Whut?! Achter bomen verstoppen? _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192385754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kinkt als een soort survival run :D
pi_192385794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Whut?! Achter bomen verstoppen? _O-
Ja, eerste keer zag het er vreemd uit en bij de 2e persoon die het deed ging ik aan mezelf twijfelen :') misschien heb ik wat maatregelen gemist
pi_192385819
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, eerste keer zag het er vreemd uit en bij de 2e persoon die het deed ging ik aan mezelf twijfelen :') misschien heb ik wat maatregelen gemist
:D Misschien is het een nieuw spel. Een soort lasergamen/paintballen maar dan zonder munitie.

(Oh wacht, dat zei Cat eigenlijk al..sort of)
pi_192385870
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Misschien is het een nieuw spel. Een soort lasergamen/paintballen maar dan zonder munitie.

(Oh wacht, dat zei Cat eigenlijk al..sort of)
:D

Ik blijf de komende dagen dus wel gewoon in onze tuin
  woensdag 1 april 2020 @ 09:38:07 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192385924
Wij gaan vanmiddag even naar het strand.. even er uit en dat is toch wel ik het dichtst bij..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 1 april 2020 @ 09:42:05 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_192385990
Hier in Duitsland mag je met max 2 personen naar buiten. In NRW geen restricties in hoever van huis en op welke manier.
Al een paar keer een rondje gelopen. Naar een dorpje verderop, de uitgestorven dijk op en via buitenom een ander dorpje weer terug. Ergens tussen de 5 en 7 KM voor een rondje.
Morgen boodschappen doen. Voor het eerst in anderhalve week. Brood voorraad begint op te raken en vers fruit/groente mag er ook wel weer komen. Tevens heeft de aldi kiwistruiken morgen in de aanbieding. En die wil ik al lang een keer hebben.
Zal morgen dan ook weer het eerste contact met iemand zijn in anderhalve week. De kassamedewerker achter een groot kunststof scherm.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 10:24:13 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192386626
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef z80 het volgende:
In NRW geen restricties in hoever van huis en op welke manier.
In andere Länder wel?

Zijn alle winkels op of alleen supermarkten, bakkers, slagers, drogisten etc.?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 april 2020 @ 10:32:26 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192386776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef z80 het volgende:
Tevens heeft de aldi kiwistruiken morgen in de aanbieding. En die wil ik al lang een keer hebben.
Die heb ik ook. Deden het niet best in de tuin. Voor zover je het niet wist, je moet dan wel een mannetje en een vrouwtje hebben.
  woensdag 1 april 2020 @ 10:32:44 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_192386786
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In andere Länder wel?

Zijn alle winkels op of alleen supermarkten, bakkers, slagers, drogisten etc.?
Elke deelstaat kan zijn eigen regels invoeren. Ik heb niet gecontroleerd of er in een andere deelstaat hiertoe meer/minder beperkingen zijn.

En wat er open is? Supermarkt zeker. Staat heel groot op elke website van een winkel. En de bouwmarkt zag ik gister tijdens het rondje lopen. Verder geen idee.
  woensdag 1 april 2020 @ 10:34:39 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_192386818
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die heb ik ook. Deden het niet best in de tuin. Voor zover je het niet wist, je moet dan wel een mannetje en een vrouwtje hebben.
Bij het soort dat in de aanbieding komt niet. Heb ik reeds gecontroleerd.
En ik heb ook ruimte om de struiken te laten groeien. Een grote muur van de garage\schuur waar het grootste deel van de dag de zon op staat.
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 april 2020 @ 11:09:58 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192387479
Spanning en sensatie.

woensdag 1 april 2020 @ 11:12:57 #18
370431 drakin
vurig typje
pi_192387553
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb al 15 jaar een kiwi en deze is dubbelzijdig of hoe je het noemt.
Bij een kiwi duurt het wel 7 jaar voor er vrucht in komt.

Bij mij zelfs 8 jaar, maar inmiddels 2 wasmanden vol per jaar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 1 april 2020 @ 11:13:16 #19
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192387559
Spanning ende sensatie. Deze week hard gewerkt (haha, ambtenaar en hard werken) om een digitale voorziening te maken waar ondernemers digitaal uitstel kunnen aanvragen voor betalingen, voor de komende 3 maanden.

https://www.belastingdien(...)wege-de-coronacrisis

Best wel trots. dat het gelukt is binnen een week. Met 32 andere hard werkende collega's.
pi_192387736
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Spanning ende sensatie. Deze week hard gewerkt (haha, ambtenaar en hard werken) om een digitale voorziening te maken waar ondernemers digitaal uitstel kunnen aanvragen voor betalingen, voor de komende 3 maanden.

Best wel trots. dat het gelukt is binnen een week. Met 32 andere hard werkende collega's.
Cool :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 1 april 2020 @ 11:23:47 #21
370431 drakin
vurig typje
pi_192387774
quote:

Ik ga netjes btw betalen deze maand hoor. Maar goed gedaan ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192387776
quote:

Doen jullie goed ^O^
pi_192388015
quote:

Lekker bezig! Een hoop ondernemers zijn jullie dankbaar O+
Spoilers!
pi_192388061
quote:

Fijn zeg! Daar zullen veel mensen heel blij mee zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192388218
quote:

Goeie klus, Anthraxx👍🏼
Dat er zó veel mensen voor nodig zijn om dit te bouwen!?

In alle ellende, is het toch meegenomen dat het dag in, dag uit dit weer is.
Droog en zonnig. En dat wij er nog uitmogen.
Zoals JT het beleeft, lijkt mij niet prettig.
Het is voor een goed doel!
De moeders met kleine kinderen zie ik hier ook 2 x dag fietsen, elkaar tegenkomen en dan met elkaar praten op 2 m.afstand.

@Candaasje...langs de Lek is het rustig om er even uit te zijn, heb ik begrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')