abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 april 2020 @ 02:50:15 #1
490490 Ronaldwaterkneus
toen ik nog bij PSV zat
pi_192383719
Ik ben volgens mij net ontvoerd door aliens, om 22:00 ging ik de hond uitlaten ik herinner mij nog een fel licht, toen ik thuis kwam was het 2:15, Het eerste wat gebeurde was een woedende vader die mij vroeg waar ik was geweest en waarom Baloo (de hond) alleen was thuisgekomen.

Ben nog steeds verduft, en weet mij totaal geen raad met de situatie.
Limburger till i DIE!!
pi_192383774
Vervelend
  woensdag 1 april 2020 @ 06:07:05 #3
399061 kuolema
vermaledijd
pi_192384317
Geachte heer Ronaldwaterkneus,

Ik heb vernomen dat er gisteravond sprake is geweest van een ernstig misverstand en wil bij dezen mijn excuses aanbieden namens het Onderzoeksteam Aarde 2C van Oonbu.
Het plan was om op 31 maart 2020 omstreeks 22.15 uur een van tevoren geselecteerde onderzoeksparticipant (i.v.m. privacywetgeving kan ik geen naam noemen) op te halen uit de regio waar u zich op dat moment bevond. Helaas bent u ten onrechte aangezien voor deze persoon en door het team meegenomen, waarbij uw hond achterbleef.

Vrijwel direct na aanvang van fase 2 van het onderzoek bleek dat er een vergissing was gemaakt in uw identificatie. Het onderzoek is onmiddellijk afgebroken en u bent teruggeplaatst op exact dezelfde locatie als waar u bent weggehaald. Dit was om 23.40 uur. U was op dat moment bij bewustzijn, doch verward. Desondanks kunt u zich niets herinneren tot enkele uren daarna. Maakt u zich hierover geen zorgen; dit is volkomen gebruikelijk.

Wij zijn niet aansprakelijk voor wat u tussen 23.40 en 02.15 heeft gedaan.

Uw geheugen van deze avond en nacht zal hoogstwaarschijnlijk niet terugkeren.
Mocht u onverhoopt toch flashbacks krijgen van het onderzoek, verzoek ik u om via dm contact met mij op te nemen, aangezien deze herinneringen gegarandeerd zeer traumatisch zullen zijn en we u in dat geval graag een tweede behandelpoging aanbieden om het geheugen effectief te wissen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Kuolema
Woordvoerder Ondeugdelijke Zaken OA 1A-3C.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 2 april 2020 @ 12:35:16 #4
490490 Ronaldwaterkneus
toen ik nog bij PSV zat
pi_192409416
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 06:07 schreef kuolema het volgende:
Geachte heer Ronaldwaterkneus,

Ik heb vernomen dat er gisteravond sprake is geweest van een ernstig misverstand en wil bij dezen mijn excuses aanbieden namens het Onderzoeksteam Aarde 2C van Oonbu.
Het plan was om op 31 maart 2020 omstreeks 22.15 uur een van tevoren geselecteerde onderzoeksparticipant (i.v.m. privacywetgeving kan ik geen naam noemen) op te halen uit de regio waar u zich op dat moment bevond. Helaas bent u ten onrechte aangezien voor deze persoon en door het team meegenomen, waarbij uw hond achterbleef.

Vrijwel direct na aanvang van fase 2 van het onderzoek bleek dat er een vergissing was gemaakt in uw identificatie. Het onderzoek is onmiddellijk afgebroken en u bent teruggeplaatst op exact dezelfde locatie als waar u bent weggehaald. Dit was om 23.40 uur. U was op dat moment bij bewustzijn, doch verward. Desondanks kunt u zich niets herinneren tot enkele uren daarna. Maakt u zich hierover geen zorgen; dit is volkomen gebruikelijk.

Wij zijn niet aansprakelijk voor wat u tussen 23.40 en 02.15 heeft gedaan.

Uw geheugen van deze avond en nacht zal hoogstwaarschijnlijk niet terugkeren.
Mocht u onverhoopt toch flashbacks krijgen van het onderzoek, verzoek ik u om via dm contact met mij op te nemen, aangezien deze herinneringen gegarandeerd zeer traumatisch zullen zijn en we u in dat geval graag een tweede behandelpoging aanbieden om het geheugen effectief te wissen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Kuolema
Woordvoerder Ondeugdelijke Zaken OA 1A-3C.
_O-
Limburger till i DIE!!
pi_192409433
Hoe voelt je anus nu?
pi_192409460
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 06:07 schreef kuolema het volgende:
Geachte heer Ronaldwaterkneus,

Ik heb vernomen dat er gisteravond sprake is geweest van een ernstig misverstand en wil bij dezen mijn excuses aanbieden namens het Onderzoeksteam Aarde 2C van Oonbu.
Het plan was om op 31 maart 2020 omstreeks 22.15 uur een van tevoren geselecteerde onderzoeksparticipant (i.v.m. privacywetgeving kan ik geen naam noemen) op te halen uit de regio waar u zich op dat moment bevond. Helaas bent u ten onrechte aangezien voor deze persoon en door het team meegenomen, waarbij uw hond achterbleef.

Vrijwel direct na aanvang van fase 2 van het onderzoek bleek dat er een vergissing was gemaakt in uw identificatie. Het onderzoek is onmiddellijk afgebroken en u bent teruggeplaatst op exact dezelfde locatie als waar u bent weggehaald. Dit was om 23.40 uur. U was op dat moment bij bewustzijn, doch verward. Desondanks kunt u zich niets herinneren tot enkele uren daarna. Maakt u zich hierover geen zorgen; dit is volkomen gebruikelijk.

Wij zijn niet aansprakelijk voor wat u tussen 23.40 en 02.15 heeft gedaan.

Uw geheugen van deze avond en nacht zal hoogstwaarschijnlijk niet terugkeren.
Mocht u onverhoopt toch flashbacks krijgen van het onderzoek, verzoek ik u om via dm contact met mij op te nemen, aangezien deze herinneringen gegarandeerd zeer traumatisch zullen zijn en we u in dat geval graag een tweede behandelpoging aanbieden om het geheugen effectief te wissen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Kuolema
Woordvoerder Ondeugdelijke Zaken OA 1A-3C.
:D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:23:34 #7
490490 Ronaldwaterkneus
toen ik nog bij PSV zat
pi_192493818
1 april _O-
Limburger till i DIE!!
  maandag 13 april 2020 @ 00:18:41 #8
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192590430
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:23 schreef Ronaldwaterkneus het volgende:
1 april _O-
Kijk nog maar eens goed op je horloge. Het ruimte-tijd continuüm maakt de beste grappen.
  maandag 1 juni 2020 @ 02:18:05 #9
491244 ricciardo020
weet je dat zeker?
pi_193413056
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 00:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed op je horloge. Het ruimte-tijd continuüm maakt de beste grappen.
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 00:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed op je horloge. Het ruimte-tijd continuüm maakt de beste grappen.
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 00:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed op je horloge. Het ruimte-tijd continuüm maakt de beste grappen.
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 00:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed op je horloge. Het ruimte-tijd continuüm maakt de beste grappen.
Denken dat TS een horloge kan betalen, zo ja dan is die nu in de handen van de Aliens :D
pi_193413170
Watte ok nou blijf me verbazen hier over sommige topics. Lol

Ok maar laten we ervan uitgaan dat het gewoon waar is ofzo voor het idee.
Hmmmms weet je dan helemaal ook niks meer ervan ts?
Do what you love, love what you do!
pi_193413659
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 02:46 schreef kree het volgende:
Watte ok nou blijf me verbazen hier over sommige topics. Lol

Ok maar laten we ervan uitgaan dat het gewoon waar is ofzo voor het idee.
Hmmmms weet je dan helemaal ook niks meer ervan ts?
Ga JIJ, off all people, nu klagen dat je niet geloof dat dit serieus is?!? You must be joking...
pi_193413678
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 05:55 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ga JIJ, off all people, nu klagen dat je niet geloof dat dit serieus is?!? You must be joking...
Ik klaag niet maar ben oprecht benieuwd naar het verhaal
Do what you love, love what you do!
pi_193413679
Ik veroordeel nooit zo snel mensen he maargoed dat was hopelijk al duidelijk.
Do what you love, love what you do!
pi_193415369
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 06:06 schreef kree het volgende:
Ik veroordeel nooit zo snel mensen he maargoed dat was hopelijk al duidelijk.
Nee dat is wel duidelijk aangezien je jouw nieuwe buurvrouw al een bitch noemde voordat je haar had ontmoet...
pi_193650256
Denk he. Een oordeel heb ik nog niet. Maar is wat ik hoor van anderen. Van mij krijgt ze een eerlijke kans gewoon.
Do what you love, love what you do!
pi_193650349
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 10:23 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Nee dat is wel duidelijk aangezien je jouw nieuwe buurvrouw al een bitch noemde voordat je haar had ontmoet...
Euh dat is niet helemaal waar ik had verhalen gehoord van te voren erover al. En ok het maakt niet uit want ga er blanco on alsnog wel weer. Maar klonk niet echt positief en ons kent ons he in katwijk dus kan er al beetje van uit gaan. Maar ok nog steeds v=oordeel van de twijfel voor nu.
Do what you love, love what you do!
pi_193650356
Meestal krijgt de rest gelijk he. En dat weet ik uit ervaring. Maargoed ok het voordeel van de twijfel maar ff he. Maar ze is wel bitch jah
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 19 juni 2020 @ 03:21:52 #18
491400 trolleater
natural born killer
pi_193693450
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 00:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed op je horloge. Het ruimte-tijd continuüm maakt de beste grappen.
Of jij aangezien te gewoon op 1 april topic opende
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')