Kunnen zij ook zuurstof aanbieden? Dus plaatsvervangend voor ziekenhuisbed? Zitten zat mensen thuis aan het zuurstof tenslotte. Kan wel net het verschil maken.quote:Op woensdag 1 april 2020 02:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Destijds ging het om de vele telefoontjes met algemene vragen over het coronavirus, en de vele visites die moesten worden afgelegd om mogelijke COVID-19-patiënten te beoordelen. Nu is het wel van een andere orde ja, gesprekken voeren over wel of geen verwijzing naar het ziekenhuis, wel of geen IC. Zorgen dat mensen thuis comfortabel zijn.In ieder geval in de zwaar getroffen regio's.
Dat mp niet mag beslissen zonder overleg met de ministerraad. Aangezien ze er niet allemaal bij zitten. Ik vond de aankondigingen altijd vrij vlot op OMT vergaderingen volgen, ik wist niet dat dit overleg er nog tussen zat.quote:Op woensdag 1 april 2020 02:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat? Het eerste of het tweede deel van de zin?
Ho stop.quote:Op woensdag 1 april 2020 02:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat mp niet mag beslissen zonder overleg met de ministerraad. Aangezien ze er niet allemaal bij zitten. Ik vond de aankondigingen altijd vrij vlot op OMT vergaderingen volgen, ik wist niet dat dit overleg er nog tussen zat.
Thanks!quote:Op woensdag 1 april 2020 02:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ho stop.
Je hebt drie organen.
Het OMT, daar zitten adviseurs in. Wie precies is geheim.
De Mccb, het crisiskabinet. Kan besluiten nemen die dan zeg maar voorlopig in werking treden.
De ministerraad, alle ministers. Vergadert eigenlijk alleen op vrijdag. En moet er formeel een klap op geven.
quote:Op woensdag 1 april 2020 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De zorg wordt prima betaald, overuren worden vergoed met toeslagen, etc etc. Neemt niet weg dat die mensen belangrijk werk doen in het belang van ons allemaal. Maar ik krijg het gevoel dat er een beeld wordt geschetst over zwoegende mensen die iets presteren dat buitengewoon is. Ja dat is niet zo. Mensen in het bedrijfsleven worden veel harder uitgeknepen tegen minder salaris en harder werken.Als boekhouder, of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Werkt naar eigen zeggen 'in de zorg', hahahaquote:Op woensdag 1 april 2020 07:30 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zijn postgeschiedens verklapt een geschiedenis in de accountancy.
Van de week was er nog in het nieuws dat bijvoorbeeld vluchten uit New York nota bene niet gecontoleerd worden.quote:Op woensdag 1 april 2020 04:40 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe zit het eigenlijk op Schiphol? Ik mag hopen dat iedereen die landt zijn temperatuur wordt gemeten?
In Azie staat een infrarood camera waar iedereen moet langslopen. Is je temp te hoog pikken ze je er zo tussenuit.
Ja, 1 april.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:43 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde net op Euronews dat onderzoekers verwachten dat er geen nieuwe besmettingen meer zullen zijn in Italie zo rond half mei
Op 327 miljoen inwonersquote:Op woensdag 1 april 2020 06:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jezus 900 doden in de VS gister net. Eergister iets van 500 doden.
Wat is daar aan?quote:Op woensdag 1 april 2020 02:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar juist omdat dit gewoon bekend is vraag ik mij af waarom er niet gewoon een lijst is. Juist dat geheimzinnige maakt het raar, wat wil je verbergen vraag ik me dan af.
Dan loopt bij jou internet wel meer dan 12 uur achter.quote:Op woensdag 1 april 2020 04:00 schreef THEFXR het volgende:
Coronavirus Cases:
801,117
view by country
Deaths:
38,769
Recovered:
172,319
ACTIVE CASES
590,029
Currently Infected Patients
559,716 (95%)
in Mild Condition
nee hoor en ik hoop t met ze mee, wat een ellende hebben die mensen daar al moeten ondergaanquote:
Ik hoop het ook maar verwacht het niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:45 schreef TLC het volgende:
[..]
nee hoor en ik hoop t met ze mee, wat een ellende hebben die mensen daar al moeten ondergaan
Dat kan best. Dat is vanaf midden maart ook al zo in de provincies naast Hubei. Toen was iedereen daar al genezenquote:Op woensdag 1 april 2020 07:43 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde net op Euronews dat onderzoekers verwachten dat er geen nieuwe besmettingen meer zullen zijn in Italie zo rond half mei
Wtfquote:Op woensdag 1 april 2020 07:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Van de week was er nog in het nieuws dat bijvoorbeeld vluchten uit New York nota bene niet gecontoleerd worden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-passagiers-new-york
Ik zou er niet van staan te kijken als we dit over een paar weken terug gaan zien in de cijfers.
Ik ken hemquote:Op woensdag 1 april 2020 07:30 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zijn postgeschiedens verklapt een geschiedenis in de accountancy.
Best mogelijk, tegen die tijd is vrijwel iedereen besmetquote:Op woensdag 1 april 2020 07:43 schreef TLC het volgende:
En dan heeft iemand die 12 uur in een vliegtuig heeft gezeten koorts en komt in quarantaine terwijl de andere 299 van het vliegtuig er al 12 uur bij in hebben gezeten en lekker verder morgen.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:49 schreef Noek het volgende:
Volgens mij was er een bericht gisteren dat men wel giaat meten op Schiphol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |