Dat is best oke, maar gemiddeld verdienen leraren 10% minder dan andere hoogopgeleiden.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Voortgezet onderwijs verdient bakken meer dan basisonderwijs.
Zelfde diploma
Mijn vrouw werkt in het basisonderwijs en verdient 2500 netto voor 4 dagen.
De mensen die alleen met hun hond lopen vind ik ook niet erg. Dat doe ik zelf ook, anders ben ik niet in het bosquote:Op woensdag 1 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die mensen met honden hebben wel een goed excuus.
Wij hebben wel een besmet gezin. Iedereen wist ook binnen 2 uur wie dat warenquote:Op woensdag 1 april 2020 00:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij ons ook louter goden in het dorpGeen gezeik, iedereen gezond
Zelfde diploma? Voor basisonderwijs heb je toch geen universitaire opleiding nodig?quote:Op woensdag 1 april 2020 00:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Voortgezet onderwijs verdient bakken meer dan basisonderwijs.
Zelfde diploma
Mijn vrouw werkt in het basisonderwijs en verdient 2500 netto voor 4 dagen.
Hier heerlijke wandelingen met de hond hoor. Kom vrijwel niemand tegen 5km lang.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik vanmiddag een rondje ging lopen, teringveel volk.
Met het hele dorp direct een muur omheen gebouwd neem ik aan?quote:Op woensdag 1 april 2020 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij hebben wel een besmet gezin. Iedereen wist ook binnen 2 uur wie dat waren. Dat is wel sneu.
Snap het opzich wel van die bejaarden, die denken toch "We gaan binnen een paar weken dood, laten we nog maar even een afscheidstournee doen van het leven".quote:Op woensdag 1 april 2020 00:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De mensen die alleen met hun hond lopen vind ik ook niet erg. Dat doe ik zelf ook, anders ben ik niet in het bos![]()
Maar ondertussen moet je via de struiken drie bejaarden ontwijken, val je over de rennende kinderen, laten vijf mensen tegelijkertijd één hond uit, etc.
En dat is dagelijkse kost
Propofol, hetzelfde spul als tijdens een operatie. En het klopt wat je zegt, sommige mensen worden mentaal nooit meer de oude (concentratievermogen, prikkelverwerking, geheugen, etc). Daarom leggen ze in Nederland bijvoorbeeld liever geen demente bejaarden langdurig op de IC, die komen er als een kasplantje vandaan, als ze het al overleven.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:44 schreef Discombobulate het volgende:
Welk middel gebruiken ze eigenlijk om mensen drie weken onder narcose te houden? Drie weken narcose leidt toch tot hersenschade? Ik denk dat je van de beademing zelf wel redelijk snel kan herstellen, maar die narcose is een dingetje.
Nee worden nu wel boodschappen voor ze gedaan en bloemen gestuurd.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met het hele dorp direct een muur omheen gebouwd neem ik aan?
Nee precies. Dat was dan ook een beetje de strekking van een aantal posts hier.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:55 schreef Doublepain het volgende:
True, ik had nog even de jonge broekies mind, die hebben minder kosten. Alleen vaste lasten meestal wat eraf gaat, dan houden ze nog zat over meestal. Maar zeker geen vetpot idd, maar dat weet je van te voren ook wel, voor het geld hoef je het niet te doen.
Dat is liefquote:Op woensdag 1 april 2020 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee worden nu wel boodschappen voor ze gedaan en bloemen gestuurd.
En leraren verdienen weer een stuk beter dan zorgmedewerkers.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is best oke, maar gemiddeld verdienen leraren 10% minder dan andere hoogopgeleiden.
Ik zag van de week een bejaarde vrouw, minimaal 75 jaar, op skates van een helling af gaan. Ik moest hard lachen.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap het opzich wel van die bejaarden, die denken toch "We gaan binnen een paar weken dood, laten we nog maar even een afscheidstournee doen van het leven".
Dat is hier echt onmogelijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier heerlijke wandelingen met de hond hoor. Kom vrijwel niemand tegen 5km lang.
Ik loop gewoon het dorp uit richting het bos of een stukje langs de weilanden.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is hier echt onmogelijk.
En dat ook gewoon in een gehucht.
Ik was nog nieuwsgierig of de 'dierlijke variant van propofol' waar dus conserveermiddel inzit en dat in veel hogere dosissen toegepast moet worden, juist door die toevoeging van conserveermiddel weer niet voor (misschien gevaarlijke? ) problemen kan zorgen.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Propofol, hetzelfde spul als tijdens een operatie. En het klopt wat je zegt, sommige mensen worden mentaal nooit meer de oude (concentratievermogen, prikkelverwerking, geheugen, etc). Daarom leggen ze in Nederland bijvoorbeeld liever geen demente bejaarden op de IC, die komen er als een kasplantje vandaan, als ze het al overleven.
Oh, en net zoals er een tekort is aan mondkapjes en testmaterialen is er dus inmiddels ook een tekort aan propofol, want normaal gesproken hoeven niet zoveel mensen tegelijk drie weken in een kunstmatige coma gehouden te worden.![]()
https://farmanco.knmp.nl/geneesmiddel/2436.html
Ik gok uren compensatie, en een eenmalige beloning op het eind. Zal het eens vragen aan wat vrienden van me als ze daadwerkelijk ingezet worden. Wel interessant eigenlijk in deze situatiequote:Op woensdag 1 april 2020 00:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee precies. Dat was dan ook een beetje de strekking van een aantal posts hier.
Ook dan kom je hier voldoende mensen tegen omdat die ook allemaal hetzelfde idee hebben.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik loop gewoon het dorp uit richting het bos of een stukje langs de weilanden.
Is ook niks mis mee. Ik fiets ook regelmatig met mijn dochtertje een rondje door de wijk. En 's avonds een flinke wandeling met mijn vriendin. Why not?quote:Op woensdag 1 april 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dan kom je hier voldoende mensen tegen omdat die ook allemaal hetzelfde idee hebben.
Ja, dat overwegen ze wel. Het conserveermiddel zou ook in sommige humane geneesmiddelen zitten, dus dat is wellicht nog te overzien, maar er zouden dan wel hoge dosissen nodig zijn inderdaad:quote:Op woensdag 1 april 2020 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was nog nieuwsgierig of de 'dierlijke variant van propofol' waar dus conserveermiddel inzit en dat in veel hogere dosissen toegepast moet worden, juist door die toevoeging van conserveermiddel weer niet voor (misschien gevaarlijke? ) problemen kan zorgen.
Triest. Hier niet gelukkig. Ruimte zat.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dan kom je hier voldoende mensen tegen omdat die ook allemaal hetzelfde idee hebben.
quote:Op woensdag 1 april 2020 00:44 schreef Discombobulate het volgende:
Welk middel gebruiken ze eigenlijk om mensen drie weken onder narcose te houden? Drie weken narcose leidt toch tot hersenschade? Ik denk dat je van de beademing zelf wel redelijk snel kan herstellen, maar die narcose is een dingetje.
In aanvulling o.a. curare (waar ondertussen forse tekorten zijn ontstaan) i.c.m. andere narcotica (hypnotica zoals o.a. idd Propofol) en pijnstillers (zoals morfine, ook in je slaap wil je geen pijn voelen).quote:Op woensdag 1 april 2020 00:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Propofol, hetzelfde spul als tijdens een operatie. En het klopt wat je zegt, sommige mensen worden mentaal nooit meer de oude (concentratievermogen, prikkelverwerking, geheugen, etc). Daarom leggen ze in Nederland bijvoorbeeld liever geen demente bejaarden langdurig op de IC, die komen er als een kasplantje vandaan, als ze het al overleven.
Oh, en net zoals er een tekort is aan mondkapjes en testmaterialen is er dus inmiddels ook een tekort aan propofol, want normaal gesproken hoeven niet zoveel mensen tegelijk drie weken in een kunstmatige coma gehouden te worden.![]()
https://farmanco.knmp.nl/geneesmiddel/2436.html
Gestorven met Corona of aan Corona?quote:Op woensdag 1 april 2020 01:12 schreef osodevo het volgende:
19:30 GMT - Teenager dies in London after testing positive for coronavirus
A 13-year-old boy in London who tested positive for coronavirus has died, a UK hospital said.
"Sadly, a 13-year old boy who tested positive for COVID-19 has passed away, and our thoughts and condolences are with the family at this time," King's College Hospital said in a statement.
"The death has been referred to the coroner and no further comment will be made."
Als het aangemerkt wordt als bijzondere inzet (en daar ga ik wel vanuit) is het op basis van oefentoelage, zo'n 7 tientjes bruto per 24 uur.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik gok uren compensatie, en een eenmalige beloning op het eind. Zal het eens vragen aan wat vrienden van me als ze daadwerkelijk ingezet worden. Wel interessant eigenlijk in deze situatie
Alles wordt ook volgebouwd hier.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Triest. Hier niet gelukkig. Ruimte zat.
En een ‘reguliere’ inzet?quote:Op woensdag 1 april 2020 01:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het aangemerkt wordt als bijzondere inzet (en daar ga ik wel vanuit) is het op basis van oefentoelage, zo'n 7 tientjes bruto per 24 uur.
Zolang je vrouw er geen problemen mee heeft dat je met je vriendin gaat wandelen is er inderdaad niks aan de handquote:Op woensdag 1 april 2020 01:05 schreef leolinedance het volgende:
En 's avonds een flinke wandeling met mijn vriendin. Why not?
En die lage dosissen kunnen bij sommigen al voor aanzienlijke klachten zorgen. (conserveermiddel)quote:Op woensdag 1 april 2020 01:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, dat overwegen ze wel. Het conserveermiddel zou ook in sommige humane geneesmiddelen zitten, dus dat is wellicht nog te overzien, maar er zouden dan wel hoge dosissen nodig zijn inderdaad:
https://nos.nl/artikel/23(...)id-19-patienten.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |