Er zit iets op je neus.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet doen ouwe reus.
Tarado krijgt gratie, die zetten we niet voor lul makker.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lol
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:caland
@:tjacka
@:maxi-mus
@:fetx
@:kingroland
Bedoel je hier eigenlijk te zeggen dat @Tarado een soort mongooltje is of zo?quote:Op woensdag 1 april 2020 00:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tarado krijgt gratie, die zetten we niet voor lul makker.
Wat was erquote:Op woensdag 1 april 2020 00:47 schreef PicoMMP het volgende:
@:jr-style-93
Mijn post en jouw reactie zijn verwijderd in COR. Ik had een mention, maar heb niks kunnen lezen
Ontopic wel inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2020 00:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zei in het coronatopic dag ik geen nasi frituur.
Oh dan heb je mijn geweldige imitatie van Boskamp gemist.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:47 schreef PicoMMP het volgende:
@:jr-style-93
Mijn post en jouw reactie zijn verwijderd in COR. Ik had een mention, maar heb niks kunnen lezen
Godverdommequote:Op woensdag 1 april 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan heb je mijn geweldige imitatie van Boskamp gemist.
Teufelquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Enige smart in mijn huis qua apparatuur zijn mijn Teufel speakers en de tv. Denk ik.
Puisten verdwijnen bij mij altijd na een dag weer.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb het eerst sinds jaren weer een megapuist naast mijn neus.
Ik mijn neus, en nekquote:Op woensdag 1 april 2020 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb het eerst sinds jaren weer een megapuist naast mijn neus.
Ik heb ze eigenlijk nooit meer de laatste jaren. Deze is mega.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mijn neus, en nek
Word er para van
Minder Dianabol spuiten.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mijn neus, en nek
Word er para van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |