Ik heb hem gemist .. zag alleen het laatstequote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:45 schreef pullup het volgende:
Ze hebben Trump een pilletje gegeven geloof ik.
Hijloopt te raaskallen zoals gewoonlijk maar zonder brallen
Hij leek zowaar een beetje geschrokkenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist .. zag alleen het laatste
OK, ff kijken hoe ie de vragen beantwoordquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij leek zowaar een beetje geschrokken
In de States vast nog welquote:Op woensdag 1 april 2020 00:05 schreef Straatverlichting het volgende:
Zouden al die dames en heren die live tv op tv zijn wél naar de kapper kunnen?
Ik ga m'n tondeuse nog maar s opladen.
Hier ook zo te zien. Zit ff wat terug te kijken.quote:
Hij laat de mededeling dat er waarschijnlijk 100 a 200 duizend Amerikanen gaan overlijden aan de doctoren overquote:Op woensdag 1 april 2020 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ff kijken hoe ie de vragen beantwoord
Hij houdt zich wat meer op de achtergrond ...quote:Op woensdag 1 april 2020 00:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij laat de mededeling dat er waarschijnlijk 100 a 200 duizend Amerikanen gaan overlijden aan de doctoren over
Ja hoor .. jij?quote:Op woensdag 1 april 2020 00:13 schreef Petzi het volgende:
Hoi hoiIedereen nog een beetje optimistisch
OK... ja iedereen wel een beetje denk ikquote:Op woensdag 1 april 2020 00:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
ja hoor, alleen mis ik wel wat dingen natuurlijk, maar wie niet
quote:Op woensdag 1 april 2020 00:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben bezig met een stok van 1.80 meter om mensen weg te duwen
Zoveel kom ik niet buitenquote:Op woensdag 1 april 2020 00:19 schreef Petzi het volgende:
[..]Ja die 1,5 meter in de supermarkt werkt niet zo. Staan er zo'n 10 bij Dirk de vakken te vullen. Je kunt geen kant op met je karretje. Je moet er een prikstok van maken BDS
Wel onder stroom!quote:Op woensdag 1 april 2020 00:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben bezig met een stok van 1.80 meter om mensen weg te duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |