lol...tmiquote:
Jij ziet ze ook bewegen toch?quote:
Oh dat plaatjequote:
Ohhh !!!!!quote:
Ja bij mij bewegen ze ook, niet alleen de ballen, maar de tunnel ook.quote:
Ha ok, bij mij alleen de ballen. maar ik kan er niet te lang naar kijken wordt er draaierig van.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bij mij bewegen ze ook, niet alleen de ballen, maar de tunnel ook.
Nou zo een ohh bedoelde ik nietquote:
Ik ben wel benieuwd wat precies de reden is dat er iets anders gezien wordt en dat sommigen zelfs niet ziet bewegen. Ik word echt een beetje eng en misselijk als ik er te lang naar kijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha ok, bij mij alleen de ballen. maar ik kan er niet te lang naar kijken wordt er draaierig van.
Nee ik dacht even dat je niet van bewegende ballen hieltquote:
Daar is een hele serie vanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat precies de reden is dat er iets anders gezien wordt en dat sommigen zelfs niet ziet bewegen. Ik word echt een beetje eng en misselijk als ik er te lang naar kijk.
Sode, waar heb je dat plaatje vandaan?
Ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar is een hele serie vanSommige zijn nog irritanter, google maar eens op optische illusie
Ik krijg er hoofdpijn van, kan er een seconde naar kijken en dan knijpen mijn ogen vanzelf dicht.quote:
Ik ga niet googlenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar is een hele serie vanSommige zijn nog irritanter, google maar eens op optische illusie
Ik dacht dat ze jou bedoeldequote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee ik dacht even dat je niet van bewegende ballen hielt
En zie je ze ook bewegen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg er hoofdpijn van, kan er een seconde naar kijken en dan knijpen mijn ogen vanzelf dicht.
Video instelling op 2D zetten dan staat het stil.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bij mij bewegen ze ook, niet alleen de ballen, maar de tunnel ook.
Ik zal jou op 2D zettenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Video instelling op 2D zetten dan staat het stil.
Teveel gedoe. Ik gooi het plaatje wel uit de OP.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Video instelling op 2D zetten dan staat het stil.
Lol...was een grapje van hemquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teveel gedoe. Ik gooi het plaatje wel uit de OP.
Gelukkig is het niet van Chufquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teveel gedoe. Ik gooi het plaatje wel uit de OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |