abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192385996
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Er komen 2400 IC bedden in totaal! Maar we doen geen ziekenhuizen open die failliet zijn gegaan, ook al is daarbinnen ruimte genoeg. JAAAAAA TOPSJOWWWW
Waar halen we de spullen en het personeel vandaan?
Een ziekenhuis is niet zomaar weer opgestart.

Dat wil niet zeggen dat ik fan van Rutte en de VVD ben, absoluut niet zelfs met hun beleid op de woningmarkt. Maar dit pakt hij goed op.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192386008
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Waar halen we de spullen en het personeel vandaan?
Een ziekenhuis is niet zomaar weer opgestart.

Dat wil niet zeggen dat ik fan van Rutte en de VVD ben, absoluut niet zelfs met hun beleid op de woningmarkt. Maar dit pakt hij goed op.
Die vraag kun je toch ook stellen voor Ahoy Rotterdam of denk je dat ze daar geen spullen voor nodig hebben?
pi_192386020
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk ben heb ik op dit moment geen enkele partij die mij weet te overtuigen. Politiek is meer een woordenspel met een sausje sentiment geworden. Idealen zijn er al lang niet meer.

Even als noot, ik ben eind 20, ben jan modaal zowel in wonen als werk. hbo niveau. Geen enkele partij weet mij tot zoverre te vertegenwoordigen dat ik er op zou stemmen.

Ik heb het verval van het middelbaar (beroeps) onderwijs met eigen ogen meegemaakt. De transitie van mavo naar vmbo tot het opzadelen van kersverse professionals/afgestudeerden met een schuld. Vooral dat laatste is heerlijk. :r
En dit is ook mijn mening al heb ik nog wel stufi gehad en WO gedaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_192386030
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die vraag kun je toch ook stellen voor Ahoy Rotterdam of denk je dat ze daar geen spullen voor nodig hebben?
Andere opzet gok ik, meer zaal gebaseerd ipv kamers zodat je veel minder personeel voor toezicht nodig hebt.

Ik ontwikkel verpleeghuizen, je wilt niet weten hoe over elke m2 en raam is nagedacht in het kader van efficientie voor de zorgverleners (maar ook comfort voor de clienten). Dat is een erg delicate balans.
pi_192386059
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Andere opzet gok ik, meer zaal gebaseerd ipv kamers zodat je veel minder personeel voor toezicht nodig hebt.

Ik ontwikkel verpleeghuizen, je wilt niet weten hoe over elke m2 en raam is nagedacht in het kader van efficientie voor de zorgverleners (maar ook comfort voor de clienten). Dat is een erg delicate balans.
Die opzet kun je toch ook maken in een reeds bestaand ziekenhuis? Je kan mij veel vertellen, maar vrijwel niemand ziet de meerwaarde van dit ''project'' in Ahoy.
pi_192386137
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die opzet kun je toch ook maken in een reeds bestaand ziekenhuis? Je kan mij veel vertellen, maar vrijwel niemand ziet de meerwaarde van dit ''project'' in Ahoy.
Nee want in die ziekenhuizen staan overal muren en heb je dus meer personeel nodig om al die patienten te controleren.
In Ahoy kun je zaal gebaseerd werken normaliter wil je dat niet vanwege comfort voor de patient maar dit is een noodsituatie.

Overigens is dat de reden die ik kan verzinnen ik ken beide plannen niet.
pi_192386160
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nee want in die ziekenhuizen staan overal muren en heb je dus meer personeel nodig om al die patienten te controleren.
In Ahoy kun je zaal gebaseerd werken normaliter wil je dat niet vanwege comfort voor de patient maar dit is een noodsituatie.

Overigens is dat de reden die ik kan verzinnen ik ken beide plannen niet.
Niemand zegt dat je het gehele ziekenhuis in gebruik moet nemen. Je zou bepaalde ruimtes kunnen gebruiken etc. Ik zei al eerder de mensen uit de zorg spreken er zelf schande van. Je sluit eerst een ziekenhuis waardoor iedereen op straat komt en maakt nu wat aannemertjes blij met dit project in Ahoy wat niet had gehoeven.
pi_192386162
Hier word ik verdrietig van.
pi_192386275
Bestuurlijke incompetentie is de norm geworden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 1 april 2020 @ 10:02:40 #160
319979 Fok-it
All is well
pi_192386306
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 08:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Waar niet _O-
Goed antwoord man. Gezwel eerste klas
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192386315
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
CoffeePatch twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:08:47 O ja, waarom er een tekort is aan mondkapjes?
Nou, daar had ook niemand over nagedacht. https://t.co/R3QlDcrPM1 reageer retweet
  woensdag 1 april 2020 @ 12:36:23 #162
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_192389200
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wekt wel vertrouwen _O-

Man man man dit land _O-
Zo vermoeiend dit. :Z

Laten we hopen dat het nu eindelijk eens tot u doordringt met wat @vipergts hierop geantwoord heeft in post #150.

Bye bye :W
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_192389488
De volgende topic titel lijkt me meer passend

Nederlanders zijn net mensen, vol saaiheid sluit Nederland zich ook achter de zittende regering.
pi_192389556
Waarom een pathologische leugenaar als mark rutte vertrouwen? :?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_192390070
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niemand zegt dat je het gehele ziekenhuis in gebruik moet nemen. Je zou bepaalde ruimtes kunnen gebruiken etc. Ik zei al eerder de mensen uit de zorg spreken er zelf schande van. Je sluit eerst een ziekenhuis waardoor iedereen op straat komt en maakt nu wat aannemertjes blij met dit project in Ahoy wat niet had gehoeven.
Waarom zouden we meer op een fok-user moeten vertrouwen dan een crisisteam vol deskundigen die over alle voor- en nadelen heeft nagedacht?
pi_192390369
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:36 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Zo vermoeiend dit. :Z

Laten we hopen dat het nu eindelijk eens tot u doordringt met wat @:vipergts hierop geantwoord heeft in post #150.

Bye bye :W
De man zegt wat woordjes die hij zelf niet eens bedacht heeft op TV 'wekt vertrouwen' _O- voorman van de partij die de zorg decennia heeft kapot bezuinigd en van wie we maar moesten aannemen dat het hier allemaal wel goed komt. Het kwam niet goed.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_192390404
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Goed antwoord man. Gezwel eerste klas
Doe je het weer _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 1 april 2020 @ 13:37:22 #168
319979 Fok-it
All is well
pi_192390418
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:36 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Doe je het weer _O-
Ok knulletje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192390489
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ok knulletje
Ik zie je alleen maar op iedereen schelden, viesmad worden en aan de lopende band dingen posten die slaan als een tang op een varken. Daarbij maak je jezelf compleet belachelijk en heb ik je al meerdere keren betrapt op complete bullshit _O-
pi_192390569
Wat een onzin zeg.

Ik vind dat Rutte het goed doet in deze crisis en het hoofd koel houdt, petje af voor hem.
Maar dat is nog geen reden om op hem te stemmen, ik heb verder niets met Rutte of de VVD.
  woensdag 1 april 2020 @ 13:45:59 #171
319979 Fok-it
All is well
pi_192390596
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:41 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik zie je alleen maar op iedereen schelden, viesmad worden en aan de lopende band dingen posten die slaan als een tang op een varken. Daarbij maak je jezelf compleet belachelijk en heb ik je al meerdere keren betrapt op complete bullshit _O-
Quote eens wat dan meid? :)
pi_192390730
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Quote eens wat dan meid? :)
Zoals laatst in dat Gokmen T topic stond je ook weer voor joker _O_
  woensdag 1 april 2020 @ 13:51:59 #173
319979 Fok-it
All is well
pi_192390747
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:51 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Zoals laatst in dat Gokmen T topic stond je ook weer voor joker _O_
Oh je hebt niks om te quoten? Uh, oke.
pi_192391145
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:34 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

De man zegt wat woordjes die hij zelf niet eens bedacht heeft op TV 'wekt vertrouwen' _O- voorman van de partij die de zorg decennia heeft kapot bezuinigd en van wie we maar moesten aannemen dat het hier allemaal wel goed komt. Het kwam niet goed.
Ieder ander had die zorg ook kapot bezuinigd. Wat dit betreft moet je kijken naar wat de regering nu doet en dat is tot nu toe niet slecht. Kijk naar Italië en Spanje zelf in totale lockdown sterven ze als ratten. De VS? Zelf in het beste geval denken ze daar aan 100.000 doden
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192391314
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:10 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ieder ander had die zorg ook kapot bezuinigd. Wat dit betreft moet je kijken naar wat de regering nu doet en dat is tot nu toe niet slecht. Kijk naar Italië en Spanje zelf in totale lockdown sterven ze als ratten. De VS? Zelf in het beste geval denken ze daar aan 100.000 doden
Ik denk van niet. Onze regering heeft veel te laat ingegrepen, de gordijnen stonden in brand en ze hebben er lachend bij gestaan totdat de hele keet is afgefikt. Ik neem hem dat persoonlijk zeer kwalijk en Rutte heeft nogal een trackrecord wat betreft liegen, dingen 'vergeten', foute bestuurders de hand boven het hoofd houden.
  woensdag 1 april 2020 @ 15:03:24 #176
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_192392116
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:52 schreef potjecreme het volgende:
Hier word ik verdrietig van.
Alleen maar beter dit resultaat.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 1 april 2020 @ 15:04:54 #177
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_192393450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik denk van niet. Onze regering heeft veel te laat ingegrepen, de gordijnen stonden in brand en ze hebben er lachend bij gestaan totdat de hele keet is afgefikt. Ik neem hem dat persoonlijk zeer kwalijk en Rutte heeft nogal een trackrecord wat betreft liegen, dingen 'vergeten', foute bestuurders de hand boven het hoofd houden.
Net als bijna alle andere landen waren we inderdaad te laat. Maar goed het heeft verder weinig zin om te reageren op deze manier.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192393787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De Engelsen doen het zelfde met deze reden:
https://nos.nl/liveblog/2(...)ekenhuisopnames.html
quote:
Britse gezondheidszorg bouwt noodhospitaal in Londen
Vanwege het coronavirus wordt er in Londen in sneltreinvaart een noodhospitaal gebouwd. Op deze afdeling speelt de zichtbaarheid van de patiënten een cruciale rol.
Wat ik dus al dacht.
pi_192394212
'Als er nu verkiezingen zouden zijn, zou de doventolk 20 zetels halen. Dat blijkt uit een peiling van EenVandaag. Voor de coronacrisis stond de doventolk nog op 0 zetels.'
https://speld.nl/2020/04/(...)zetels-in-peilingen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')