Waar halen we de spullen en het personeel vandaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er komen 2400 IC bedden in totaal! Maar we doen geen ziekenhuizen open die failliet zijn gegaan, ook al is daarbinnen ruimte genoeg. JAAAAAA TOPSJOWWWW
Die vraag kun je toch ook stellen voor Ahoy Rotterdam of denk je dat ze daar geen spullen voor nodig hebben?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waar halen we de spullen en het personeel vandaan?
Een ziekenhuis is niet zomaar weer opgestart.
Dat wil niet zeggen dat ik fan van Rutte en de VVD ben, absoluut niet zelfs met hun beleid op de woningmarkt. Maar dit pakt hij goed op.
En dit is ook mijn mening al heb ik nog wel stufi gehad en WO gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben heb ik op dit moment geen enkele partij die mij weet te overtuigen. Politiek is meer een woordenspel met een sausje sentiment geworden. Idealen zijn er al lang niet meer.
Even als noot, ik ben eind 20, ben jan modaal zowel in wonen als werk. hbo niveau. Geen enkele partij weet mij tot zoverre te vertegenwoordigen dat ik er op zou stemmen.
Ik heb het verval van het middelbaar (beroeps) onderwijs met eigen ogen meegemaakt. De transitie van mavo naar vmbo tot het opzadelen van kersverse professionals/afgestudeerden met een schuld. Vooral dat laatste is heerlijk.
Andere opzet gok ik, meer zaal gebaseerd ipv kamers zodat je veel minder personeel voor toezicht nodig hebt.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die vraag kun je toch ook stellen voor Ahoy Rotterdam of denk je dat ze daar geen spullen voor nodig hebben?
Die opzet kun je toch ook maken in een reeds bestaand ziekenhuis? Je kan mij veel vertellen, maar vrijwel niemand ziet de meerwaarde van dit ''project'' in Ahoy.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Andere opzet gok ik, meer zaal gebaseerd ipv kamers zodat je veel minder personeel voor toezicht nodig hebt.
Ik ontwikkel verpleeghuizen, je wilt niet weten hoe over elke m2 en raam is nagedacht in het kader van efficientie voor de zorgverleners (maar ook comfort voor de clienten). Dat is een erg delicate balans.
Nee want in die ziekenhuizen staan overal muren en heb je dus meer personeel nodig om al die patienten te controleren.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die opzet kun je toch ook maken in een reeds bestaand ziekenhuis? Je kan mij veel vertellen, maar vrijwel niemand ziet de meerwaarde van dit ''project'' in Ahoy.
Niemand zegt dat je het gehele ziekenhuis in gebruik moet nemen. Je zou bepaalde ruimtes kunnen gebruiken etc. Ik zei al eerder de mensen uit de zorg spreken er zelf schande van. Je sluit eerst een ziekenhuis waardoor iedereen op straat komt en maakt nu wat aannemertjes blij met dit project in Ahoy wat niet had gehoeven.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee want in die ziekenhuizen staan overal muren en heb je dus meer personeel nodig om al die patienten te controleren.
In Ahoy kun je zaal gebaseerd werken normaliter wil je dat niet vanwege comfort voor de patient maar dit is een noodsituatie.
Overigens is dat de reden die ik kan verzinnen ik ken beide plannen niet.
Goed antwoord man. Gezwel eerste klasquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik fan van Rutte en de VVD ben, absoluut niet zelfs met hun beleid op de woningmarkt. Maar dit pakt hij goed op.
twitter:CoffeePatch twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:08:47O ja, waarom er een tekort is aan mondkapjes?
Nou, daar had ook niemand over nagedacht. https://t.co/R3QlDcrPM1 reageer retweet
Zo vermoeiend dit.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wekt wel vertrouwen
Man man man dit land
Waarom zouden we meer op een fok-user moeten vertrouwen dan een crisisteam vol deskundigen die over alle voor- en nadelen heeft nagedacht?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je het gehele ziekenhuis in gebruik moet nemen. Je zou bepaalde ruimtes kunnen gebruiken etc. Ik zei al eerder de mensen uit de zorg spreken er zelf schande van. Je sluit eerst een ziekenhuis waardoor iedereen op straat komt en maakt nu wat aannemertjes blij met dit project in Ahoy wat niet had gehoeven.
De man zegt wat woordjes die hij zelf niet eens bedacht heeft op TV 'wekt vertrouwen'quote:Op woensdag 1 april 2020 12:36 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zo vermoeiend dit.![]()
Laten we hopen dat het nu eindelijk eens tot u doordringt met wat @:vipergts hierop geantwoord heeft in post #150.
Bye bye
Doe je het weerquote:Op woensdag 1 april 2020 10:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed antwoord man. Gezwel eerste klas
Ok knulletjequote:
Ik zie je alleen maar op iedereen schelden, viesmad worden en aan de lopende band dingen posten die slaan als een tang op een varken. Daarbij maak je jezelf compleet belachelijk en heb ik je al meerdere keren betrapt op complete bullshitquote:
Quote eens wat dan meid?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar op iedereen schelden, viesmad worden en aan de lopende band dingen posten die slaan als een tang op een varken. Daarbij maak je jezelf compleet belachelijk en heb ik je al meerdere keren betrapt op complete bullshit
Zoals laatst in dat Gokmen T topic stond je ook weer voor jokerquote:
Oh je hebt niks om te quoten? Uh, oke.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zoals laatst in dat Gokmen T topic stond je ook weer voor joker
Ieder ander had die zorg ook kapot bezuinigd. Wat dit betreft moet je kijken naar wat de regering nu doet en dat is tot nu toe niet slecht. Kijk naar Italië en Spanje zelf in totale lockdown sterven ze als ratten. De VS? Zelf in het beste geval denken ze daar aan 100.000 dodenquote:Op woensdag 1 april 2020 13:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De man zegt wat woordjes die hij zelf niet eens bedacht heeft op TV 'wekt vertrouwen'voorman van de partij die de zorg decennia heeft kapot bezuinigd en van wie we maar moesten aannemen dat het hier allemaal wel goed komt. Het kwam niet goed.
Ik denk van niet. Onze regering heeft veel te laat ingegrepen, de gordijnen stonden in brand en ze hebben er lachend bij gestaan totdat de hele keet is afgefikt. Ik neem hem dat persoonlijk zeer kwalijk en Rutte heeft nogal een trackrecord wat betreft liegen, dingen 'vergeten', foute bestuurders de hand boven het hoofd houden.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:10 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ieder ander had die zorg ook kapot bezuinigd. Wat dit betreft moet je kijken naar wat de regering nu doet en dat is tot nu toe niet slecht. Kijk naar Italië en Spanje zelf in totale lockdown sterven ze als ratten. De VS? Zelf in het beste geval denken ze daar aan 100.000 doden
Alleen maar beter dit resultaat.quote:
Net als bijna alle andere landen waren we inderdaad te laat. Maar goed het heeft verder weinig zin om te reageren op deze manier.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Onze regering heeft veel te laat ingegrepen, de gordijnen stonden in brand en ze hebben er lachend bij gestaan totdat de hele keet is afgefikt. Ik neem hem dat persoonlijk zeer kwalijk en Rutte heeft nogal een trackrecord wat betreft liegen, dingen 'vergeten', foute bestuurders de hand boven het hoofd houden.
De Engelsen doen het zelfde met deze reden:quote:Op woensdag 1 april 2020 09:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je het gehele ziekenhuis in gebruik moet nemen. Je zou bepaalde ruimtes kunnen gebruiken etc. Ik zei al eerder de mensen uit de zorg spreken er zelf schande van. Je sluit eerst een ziekenhuis waardoor iedereen op straat komt en maakt nu wat aannemertjes blij met dit project in Ahoy wat niet had gehoeven.
Wat ik dus al dacht.quote:Britse gezondheidszorg bouwt noodhospitaal in Londen
Vanwege het coronavirus wordt er in Londen in sneltreinvaart een noodhospitaal gebouwd. Op deze afdeling speelt de zichtbaarheid van de patiënten een cruciale rol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |