Het is gewoon een frikandel met krokante korst.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:45 schreef Tarado het volgende:
Mechanisch gesepareerd kippenvlees 31%, water, bloem (tarwe, rogge), varkensvet, paneermeel (tarwebloem, water, gist, zout), plantaardige oliën (palm, raap, zonnebloem), ui, varkenscollageen, varkensvlees 2%, zout, viandelmix (glucosestroop, specerijen, natuurlijk aroma, soja-eiwit, zout, raapolie), maltodextrine, natuurlijk aroma, gemodificeerd zetmeel, groentepoeder (ui, knoflook, peterselie, champignon, paprika), glucosestroop, plantaardige vezels, kruiden en specerijen (bevat selderij), stabilisatoren: E450, E451, dextrose, zetmeel (tarwe), rijsmiddel: E500, emulgator: E339, antioxidant: rozemarijnextract, weipoeder (melk), melkeiwit, tarwegluten, kleurstof: E155
Je bent zelf gewoon een frikandel met krokante korst.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een frikandel met krokante korst.
die vind ik ook niks, kroket of bitterbal is voor mij wel de enige snackbar snack die ik eetquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een frikandel met krokante korst.
Ja ik ook wel. Al heeft één snackbar hier in de stad nog de eierbal. Daar wil ik nog wel eens voor stoppen als ik in de buurt ben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vind ik ook niks, kroket of bitterbal is voor mij wel de enige snackbar snack die ik eet
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier gister in tranen om moeten lachen
twitter:Politie_Breda twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 15:56:23#Breaking De 33-jarige vader die gezocht werd vanwege het overlijden van vier mensen in een een woning in #EttenLeur is zojuist aangehouden in Etten-Leur, Meer info volgt nog ! reageer retweet
Volg jij de politie op twitter??quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Politie_Breda twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 15:56:23#Breaking De 33-jarige vader die gezocht werd vanwege het overlijden van vier mensen in een een woning in #EttenLeur is zojuist aangehouden in Etten-Leur, Meer info volgt nog ! reageer retweet
Ik heb geen Twitter, maar dit makkelijker te delen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volg jij de politie op twitter??
Vieze snitch
Ik zie dat een aantal users hier politie nederland volgenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb geen Twitter, maar dit makkelijker te delen.
Wanneer heb jij voor het laatst iemand gesnitched?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie dat een aantal users hier politie nederland volgen
Ik ga geen namen noemen, maar wees op uw hoede
Dat zou @mrstylo ook hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier gister in tranen om moeten lachen
Naast FOK! nooitquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst iemand gesnitched?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die van Amsterdam volg ik wel maar ze volgen mij niet hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kroket idd onbetwist op nummer 1quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vind ik ook niks, kroket of bitterbal is voor mij wel de enige snackbar snack die ik eet
Zeg even wanneer we moeten lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
Ik liep langs laatst twee kinderen die verstoppertje aan het spelen waren, en één zo'n hoer zat naast de auto. Toen wees ik haar maar even aan naar het ventje dat aan het zoeken was.
Lekker voor d'r.
Nou in ieder geval nooit als jij je schuifpui open gooit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg even wanneer we moeten lachen
Schuifpui. Ok.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou in ieder geval nooit als jij je schuifpui open gooit.
Het is je gegund, vriend.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit in de zon. Dit moet ik zelf weten, is niet verboden en is tevens mijn probleem. Oh en deze post wordt ook niet gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |