Trol alertquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:55 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zuurpruimen die constante bellen om een beetje aandacht te krijgen.

Sanquin heeft ook geen vertrouwen in de eigen test.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:00 schreef Kyran het volgende:
Ja, die tests zijn er, maar of ze betrouwbaar zijn is een tweede. Geen idee hoe de sensitiviteit/specificiteit van die dingen zijn bijvoorbeeld.
Het is levensgevaarlijk om op dat soort nieuwe tests te gaan vertrouwen. Als ze een verkeerde uitslag geven kan dat juist voor nog veel meer besmettingen zorgen.

Inderdaad. Erg overtrokken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:55 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zuurpruimen die constante bellen om een beetje aandacht te krijgen.

ik kan wel met bronnen komen maar je geloofd het toch nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je nog een bron die wel melding maakt van opgestapelde lijken in Ecuador?

Gebeurt in Nederland ook hoor, op dinsdag een administratieve inhaalslag van het afgelopen weekend. Kijk straks maar.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Apart ja, Belgie lijkt een aantal dagen ondergerapporteerd te hebben, waardoor er nu een correctie plaatsvindt.

En de andere helft mensen met comorbiditeit of wat dan ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De helft waren mensen die eigenlijk al eerder dood waren.

Volgens mij was daar geen virus voor nodig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:01 schreef butz0rs het volgende:
Is al genoemd dat de opening van Lelystad Airport is uitgesteld vanwege Corona?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ronavirus-niet-nodig

Dan mag je nooit klagen, want er is altijd wel iemand die het zwaarder heeft... het is echt geen pretje om opeens 3 kinderen school te moeten geven terwijl je ook moet werken. En het zal ook niet leidend zijn om scholen opeens weer te openenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie niet voor me hoe ze nu met goed fatsoen de scholen weer open kunnen gooien. We zitten continu tegen de max IC capaciteit aan en ons zorgapparaat kraakt aan alle kanten.
Noem mij maar een botte lul, maar als je dan loopt te bitchen over die kutkinderen van je en hoe zwaar je het wel niet hebt nu dan ben je gewoon een egocentrische terinzak van het zuiverste water. Me dunkt dat er in deze tijden best wat gevraagd mag worden van de samenleving en dat zijn we allemaal.
Dus al die mensen die zeiken over die kinderen van ze; als je ze niet kan handelen dan flikker ze op marktplaats of iets, maar loop mij er niet mee lastig te vallen hoe zwaar je het wel niet hebt.![]()

Het groeipercentage was toch bepaalt door het getal van vandaag te vergelijken met het getal van gisteren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar geen mensen het ziekenhuis verlaten. het is de uitkomst van een optelsommetje zonder aftrek, of iig met meer optel- als aftrek.

Als je ze had, hadden we ze al gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik kan wel met bronnen komen maar je geloofdt het toch niet

Vitaal beroep?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:04 schreef Kopjechino het volgende:
Bij mijn vader al 2 gevallen op het werk en ze mogen (moeten zelfs) doorwerken. Snap dat echt niet hoor

Dat lijkt mij gewoon illegaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:04 schreef Kopjechino het volgende:
Bij mijn vader al 2 gevallen op het werk en ze mogen (moeten zelfs) doorwerken. Snap dat echt niet hoor

Ja nou je het zegt, klopt ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Gebeurt in Nederland ook hoor, op dinsdag een administratieve inhaalslag van het afgelopen weekend. Kijk straks maar.

Inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij was daar geen virus voor nodig.

Dit ja, 4 ruggen boete per gevalquote:

En dan hebben we nog niet eens over de mensen die overlijden en waarschijnlijk corona hadden, maar nooit het ziekenhuis hebben gehaald en dus ook niet getest zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Gebeurt in Nederland ook hoor, op dinsdag een administratieve inhaalslag van het afgelopen weekend. Kijk straks maar.

wel raar 65 doden in de cijfers en ze moesten er 100 ophalen in 1 week in 1 stad:quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je ze had, hadden we ze al gezien.

Dat is een beetje kort door de bocht.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:02 schreef Za het volgende:
[..]
Sanquin heeft ook geen vertrouwen in de eigen test.
https://www.sanquin.org/n(...)odies-against-corona

Dat hoop ik ook maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Wilders ergens iets over het hoofd ziet.
Toch???![]()
![]()

In een pandemie situatie op de IC vergelijken met kinderen thuis zitten?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan mag je nooit klagen, want er is altijd wel iemand die het zwaarder heeft... het is echt geen pretje om opeens 3 kinderen school te moeten geven terwijl je ook moet werken. En het zal ook niet leidend zijn om scholen opeens weer te openen
En nee, werken op de IC is nu ook geen pretje, maar het is wel waar je een opleiding voor hebt gevolgd

Nee, drukker in een drukkerij.quote:
Geen idee wat de regels omtrent dat soort zaken precies zijn nuquote:

Klimaatdoelstellingen van dit jaar daarentegen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik denk dat er wel meer kwakkelende projecten zijn die nu opeens "door het virus" in het water vallen, maar die anders sowieso waren mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |