Beetje chaos atm hier. En ik kan niet tegen chaos tenzij in m'n eigen kopquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] Heb je het zo druk op werk?
![]()
Chaos is stom.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje chaos atm hier. En ik kan niet tegen chaos tenzij in m'n eigen kop
Handig om de was op te hangenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een FOK!-pener dus dat is geen probleem.
All aboard the boomer remover hoover!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
IEDEREEN!Op 6 april is alles weer normaal!
Boomer doomer!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
All aboard the boomer remover hoover!
Er is niemand die dat zegtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
IEDEREEN!Op 6 april is alles weer normaal!
Oh noquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje chaos atm hier. En ik kan niet tegen chaos tenzij in m'n eigen kop
Ik wist niet dat dat “iedereen” was. Maar denk dat zelfs Henk en Ingrid snappen dat ze lekker binnen mogen blijven de komende maandenquote:
Lekker social distancen op het strand op 1,5 cm van elkaar!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week prachtig weeriedereen weer naar buiten
hehe.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een leverancier geeft aan dat ze het probleem on-site op komen lossen. Moeten alleen even wachten totdat "the situation calms down". Die kunnen tot na de zomervakantie dus niets doen
Ik denk dat die het hardst met Wilders meeroepen om een complete Lock downquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat “iedereen” was. Maar denk dat zelfs Henk en Ingrid snappen dat ze lekker binnen mogen blijven de komende maanden
Omg ja! in de tuin liggen 'thuiswerken'quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Heet dat zo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ja! in de tuin liggen 'thuiswerken'
Baudet wil nu weer zsm de boel open hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat die het hardst met Wilders meeroepen om een complete Lock down
Die weet ook niet wat ie wil.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Baudet wil nu weer zsm de boel open hebben.
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh noChaos is niet chill inderdaad. Kan je zelf een beetje orde in de chaos aanbrengen of niet?
Droeftoeterquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat die het hardst met Wilders meeroepen om een complete Lock down
Ze moeten vanuit Zuid-Korea komen; dus het is wel een redelijke onderneming voor ze. Zelf kan ik de komende maanden waarschijnlijk ook niet naar die klant, dus het gaat leuk worden.quote:
Verdomme ik wist dat ie mee las hier.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moet natuurlijk weer op jacht naar de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw expertise omtrent dit onderwerpquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme ik wist dat ie mee las hier.
Ik ook, elke dinsdag om de week vol met callsquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook even koffie regelen; mag zo weer een uur bellen.
Nee zo slim schat ik Baudet niet in.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw expertise omtrent dit onderwerp
De economie is belangrijker dan mensen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom?Het medisch personeel in ziekenhuizen werkt nog niet hard genoeg voor het salaris dat ze krijgen?
Trump is het hier volledig mee eensquote:
Dooie boomers kunnen geen spulletjes kopuhquote:
Toen je nog vrij uit op straat kon lopen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
fb komt weer met een herinnering van 8 jaar geleden.
Ha! Echt niet! Dat was 40 jaar geleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Toen je nog vrij uit op straat kon lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |