Beetje chaos atm hier. En ik kan niet tegen chaos tenzij in m'n eigen kopquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] Heb je het zo druk op werk?
![]()
Chaos is stom.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje chaos atm hier. En ik kan niet tegen chaos tenzij in m'n eigen kop
Handig om de was op te hangenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een FOK!-pener dus dat is geen probleem.
All aboard the boomer remover hoover!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
IEDEREEN!Op 6 april is alles weer normaal!
Boomer doomer!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
All aboard the boomer remover hoover!
Er is niemand die dat zegtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
IEDEREEN!Op 6 april is alles weer normaal!
Oh noquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje chaos atm hier. En ik kan niet tegen chaos tenzij in m'n eigen kop
Ik wist niet dat dat “iedereen” was. Maar denk dat zelfs Henk en Ingrid snappen dat ze lekker binnen mogen blijven de komende maandenquote:
Lekker social distancen op het strand op 1,5 cm van elkaar!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week prachtig weeriedereen weer naar buiten
hehe.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een leverancier geeft aan dat ze het probleem on-site op komen lossen. Moeten alleen even wachten totdat "the situation calms down". Die kunnen tot na de zomervakantie dus niets doen
Ik denk dat die het hardst met Wilders meeroepen om een complete Lock downquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat “iedereen” was. Maar denk dat zelfs Henk en Ingrid snappen dat ze lekker binnen mogen blijven de komende maanden
Omg ja! in de tuin liggen 'thuiswerken'quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Heet dat zo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ja! in de tuin liggen 'thuiswerken'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |