abonnement Unibet Coolblue
pi_192649687
Met die nieuwe douches sinds een paar jaar vind ik het nemen van de moeite om te douchen een stuk minder een drempel opwerpen. Voorheen dacht ik altijd van ja leuk maar voor die pisstraal ga ik niet omlopen.
What Would Goku Do
  donderdag 16 april 2020 @ 16:01:15 #77
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_192650232
Ik ben maar voorzichtig met onze LL groep aan het plannen om het LL weekend bij iemand in de tuin te kamperen. Om er gezamenlijk toch nog een beetje LL2020 van te maken. (Als dat tegen die tijd natuurlijk wel weer mag)
Inclusief koude knakworst en bier ontbijt natuurlijk
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  vrijdag 17 april 2020 @ 00:18:28 #78
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_192657728
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:59 schreef KBFX2002 het volgende:
John Mulder (CEO Mojo) zojuist bij Op1: Lowlands zit eind zomer, maar we moeten wel realistisch zijn. Eventueel optie om dingen te verplaatsen naar september, anders naar volgend jaar.

;(
Ik ga er vanuit dat het niet meer doorgaat. Ik kan me niet voorstellen dat men de keuze maakt om het wel door te laten gaan als je kijkt naar wat er in Brabant is gebeurd tijdens carnaval.

Mocht het wel doorgaan dan weet ik niet of ik nog wel de behoefte heb om met 60.000 man op een veld te staan waar de hygiëne maar moeilijk te handhaven is.

Volgend jaar een nieuwe poging.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_192663328
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:01 schreef JaimyLee het volgende:
Ik ben maar voorzichtig met onze LL groep aan het plannen om het LL weekend bij iemand in de tuin te kamperen. Om er gezamenlijk toch nog een beetje LL2020 van te maken. (Als dat tegen die tijd natuurlijk wel weer mag)
Inclusief koude knakworst en bier ontbijt natuurlijk
Leuk op 1.5m. ;(
pi_192664681
quote:
Tickets blijven geldig
Als het festival door de coronacrisis dit jaar niet doorgaat, dan blijven de tickets geldig voor volgend jaar, laat de organisatie weten. Of er dan weer dezelfde line-up zal zijn, dat kon de organisatie nog niet zeggen.
https://www.omroepflevola(...)ds-wil-duidelijkheid

Tot volgend jaar dan maar ;(
pi_192727790
Nou vandaag gaan we het officieel horen denk ik zo, jammer maar helaas. Dubbel zo hard feesten in 2021 dan maar
pi_192731360
In de stukken die uitgelekt zijn via de media is het advies om evenementen voor langere tijd te verbieden.

http://content10c3b.omroe(...)/docs/210420_omt.pdf
  dinsdag 21 april 2020 @ 17:11:48 #83
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192735684
dit subforum kan wel dicht, alles tot 1 Sept verboden
pi_192738498
quote:
Lieve Lowlanders, Iedereen zag het al aankomen, maar nu is de kogel door de kerk: Lowlands gaat deze zomer niet door en wordt verplaatst naar volgend jaar. Dit omdat er tot 1 september geen grootschalige evenementen mogen plaatsvinden vanwege de coronacrisis. We balen daar net zo hard van als jullie, want iedereen had er onwijs veel zin in: de kaarten waren in no time uitverkocht, artiesten, kunstenaars, schrijvers, theatermakers, wetenschappers, foodies en crews waren geboekt en iedereen stond te popelen om naar Biddinghuizen te komen. Maar we kunnen niet anders: we’re in this together en iedereen begrijpt dat de maatregelen die door de overheid zijn getroffen nodig zijn. We kunnen nu alleen maar vooruitkijken en beloven je dat we van Lowlands 2021 een feest als nooit tevoren maken. Lowlands is aangesloten bij de ‘Bewaar je ticket, geniet later’-regeling die door de hele culturele sector gedragen wordt. Hierdoor blijft je ticket geldig voor Lowlands 2021. Je hoeft hiervoor niets te doen en volgend jaar kun je gebruikmaken van het ticket dat je voor Lowlands 2020 hebt ontvangen. Dit geldt niet alleen voor je festivalticket, maar ook voor eventuele overige tickets zoals parkeertickets, campercampingtickets, accommodaties voor het Gllamcamp etc. Daarnaast is het mogelijk om je ticket(s) om te zetten in een tegoed voor andere concerten en evenementen of om een refund aan te vragen. Heb je vragen over deze regeling, kijk dan hier: https://support.mojo.nl/support/home Op dit moment werken we samen met Ticketmaster aan de technische afhandeling van de tegoeden en refunds. We hebben hier wat tijd voor nodig en hopen hiervoor op je begrip. Zodra het mogelijk is een tegoed of refund aan te vragen, ontvangen ticketkopers hierover van Ticketmaster een email met gedetailleerde informatie. Als je een ticket via TicketSwap of een vergelijkbare partij hebt gekocht, blijft het ticket ook geldig voor Lowlands 2021. Je komt niet in aanmerking voor een tegoed of refund omdat wij alleen contact hebben met kaartkopers die hun ticket rechtstreeks bij Ticketmaster hebben aangeschaft. Hou er rekening mee dat het voor ons niet mogelijk is om de geldigheid te garanderen van tickets die niet rechtstreeks bij Ticketmaster zijn gekocht. Binnenkort wordt door Ticketmaster het Fan2Fan-platform gelanceerd. Hier kun je zelf veilig je ticket verkopen als je toch niet meer naar Lowlands 2021 wilt gaan. Het ticket van de verkoper wordt ongeldig gemaakt en de koper ontvangt een ticket met een nieuwe QR-code, waardoor je als koper zeker weet dat je een geldig ticket koopt. Alleen e-tickets kunnen via deze service worden verkocht, voor hardcopy-tickets is dit niet mogelijk. Meer informatie over Fan2Fan volgt later. We hopen je op 20 + 21 + 22 augustus 2021 in Biddinghuizen te zien. Hang in there & stay safe, Lowlands
Nogmaals, tot volgend jaar!
pi_192739349
Tot volgend jaar.

Ik hoop dat we nog te horen krijgen wat er zou komen te staan
pi_192739846
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 19:53 schreef ikbenrond het volgende:
Tot volgend jaar.

Ik hoop dat we nog te horen krijgen wat er zou komen te staan
Kans lijkt me klein... is nu ook niet zinnig om voor ons te weten. En mogelijk nemen ze wat dingen mee naar volgend jaar.
  dinsdag 21 april 2020 @ 20:47:11 #87
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_192740746
Ik wilde dit jaar overslaan met het idee om in 2021 wel weer te gaan, maar als velen hun kaartje van 2020 door laten lopen in 2021 zal de beschikbaarheid van die kaarten ook wel beperkt zijn.
  dinsdag 21 april 2020 @ 21:52:17 #88
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_192742370
Ticketmaster komt met platform Fan2Fan om concertkaarten te verkopen.

Ticketmaster lanceert binnenkort een platform waarop kaartjes voor concerten en evenementen tweedehands verhandeld kunnen worden. Dat blijkt uit de verklaring die de organisatie van Lowlands vanavond verstuurde nadat bekend werd dat er zeker tot 1 september geen evenementen plaatsvinden in Nederland vanwege de coronacrisis.

https://www.ad.nl/show/ti(...)e-verkopen~a2ced9bf/
pi_192745868
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 april 2020 20:47 schreef beantherio het volgende:
Ik wilde dit jaar overslaan met het idee om in 2021 wel weer te gaan, maar als velen hun kaartje van 2020 door laten lopen in 2021 zal de beschikbaarheid van die kaarten ook wel beperkt zijn.
Je hebt natuurlijk voor 2021 een aantal afzeggers om verscheidene redenen. Die kaarten zullen wel de verkoop ingaan.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_192748910
Zeven jaar naar Lowlands gegaan vanaf 2013, nooit verwacht dat ik nu niet zou gaan. God wat ga ik het missen. Lekker rondbanjeren over dat terrein overdag, eten en drinken kopen, conertjes kijken, en ‘s avonds bij het tentje zitten op de camping om me voor te bereiden op de nacht. ;( Nu alleen maar hopen dat 2021 wel doorgaat. En me dan zo smerig misdragen.
  woensdag 22 april 2020 @ 12:08:21 #91
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_192749212
De Lowlands-camping had eerder een 1,5 cm richtlijn dan een 1,5 meter richtlijn. :D

God, ik hoop dat e.a. volgend jaar toch wel weer gewoon mogelijk is. :{
pi_192749302
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 11:44 schreef ikbenrond het volgende:
k nu niet zou gaan. God wat ga ik het missen. Lekker rondbanjeren over dat terrein overdag, eten en drinken kopen, conertjes kijken, en ‘s avonds bij het tentje zitten op de camping om me voor te bereiden op de nacht. Nu alleen maar hopen dat
ben je er dan ook zo een die jaren erna nog steeds met die gore bandjes rondloopt
pi_192750517
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 12:14 schreef Craptacular het volgende:

[..]

ben je er dan ook zo een die jaren erna nog steeds met die gore bandjes rondloopt
Nee die hou ik nog een weekje om na Lowlands en dan gaan ze eraf :P Ik ben er wel zo een die het programmaboekje en het bandje bewaart in het mapje van mijn ontwikkelde foto’s van mijn wegwerpcamera die ik elk jaar meeneem. Dus als ik nu in mijn mapje van 2014 kijk zie ik een geel (minderjarig) bandje.
pi_192750943
quote:
17s.gif Op woensdag 22 april 2020 13:47 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Nee die hou ik nog een weekje om na Lowlands en dan gaan ze eraf :P Ik ben er wel zo een die het programmaboekje en het bandje bewaart in het mapje van mijn ontwikkelde foto’s van mijn wegwerpcamera die ik elk jaar meeneem. Dus als ik nu in mijn mapje van 2014 kijk zie ik een geel (minderjarig) bandje.
Ik heb alle programma boekjes en polsdankje ook nog in mijn "festival lade" liggen. Die puilt uit van festivalboekjes, flyers en polsbandjes. Lekker ranzig, I like. Al waren de laatsten jaren de Lowlands boekjes niet echt de moeite meer om te bewaren.

Ik ga het ook echt missen, al had ik me er al even bij neergelegd. Ook alle voorpret hier... kansloos wachten op het blokkenschema ;(
pi_192751249
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik heb alle programma boekjes en polsdankje ook nog in mijn "festival lade" liggen. Die puilt uit van festivalboekjes, flyers en polsbandjes.
En mijn traditionele laatste plastic beker en halve munt die ik elk jaar weer overhoud.

Binnenkort maar eens opruimen, waarom bewaar ik al die troep :')
pi_192751316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 14:41 schreef KBFX2002 het volgende:

[..]

En mijn traditionele laatste plastic beker en halve munt die ik elk jaar weer overhoud.

Binnenkort maar eens opruimen, waarom bewaar ik al die troep :')
O ik heb nog een spaarvakken vol staan met festival/concert munten die ik later ooit ergens terug weet te vinden. Soms zelfs hele strips aan muntjes :')
  woensdag 22 april 2020 @ 15:03:47 #97
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_192751594
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 14:41 schreef KBFX2002 het volgende:

[..]

En mijn traditionele laatste plastic beker en halve munt die ik elk jaar weer overhoud.

Binnenkort maar eens opruimen, waarom bewaar ik al die troep :')
Is toch leuk! O+

Muntjes heb ik niet meer, en plastic bekers vind ik wat minder interessant omdat die er bij LL toch niet bijzonder uitzien. Maar ik heb nog wel alle kaarten, bandjes, programmaboekjes en krantjes van alle edities waar ik geweest ben. Van die programmaboekjes heb ik er vaak zelfs twee: de versleten editie die ik het hele weekend meesleepte en een ongebruikt exemplaar wat ik op de laatste dag vaak nog wel even bij de infostand wegsnaaide. :)
pi_192753312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:03 schreef beantherio het volgende:

[..]

Is toch leuk! O+

Muntjes heb ik niet meer, en plastic bekers vind ik wat minder interessant omdat die er bij LL toch niet bijzonder uitzien. Maar ik heb nog wel alle kaarten, bandjes, programmaboekjes en krantjes van alle edities waar ik geweest ben. Van die programmaboekjes heb ik er vaak zelfs twee: de versleten editie die ik het hele weekend meesleepte en een ongebruikt exemplaar wat ik op de laatste dag vaak nog wel even bij de infostand wegsnaaide. :)
Hahah herkenbaar dat laatste. Een boekje verneuk ik echt na 3 dagen festival, dus als het even kan probeer ik toch een mooier exemplaar mee te nemen. Maar ik kijk er ook amper in moet ik zeggen. Festival bekers bewaar ik wel, bijvoorbeeld van BKS heb ik ze van alle edities waar een affiche opstond (helaas waren ze daar mee gestopt).

Ik heb ook nog een Coca Cola flesje staan 25 jaar Lowlands, die heb ik wel nog.
  woensdag 22 april 2020 @ 16:59:59 #99
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_192753425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 16:53 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hahah herkenbaar dat laatste. Een boekje verneuk ik echt na 3 dagen festival, dus als het even kan probeer ik toch een mooier exemplaar mee te nemen. Maar ik kijk er ook amper in moet ik zeggen. Festival bekers bewaar ik wel, bijvoorbeeld van BKS heb ik ze van alle edities waar een affiche opstond (helaas waren ze daar mee gestopt).

Ik heb ook nog een Coca Cola flesje staan 25 jaar Lowlands, die heb ik wel nog.
Cool! Die heb ik destijds misschien ook wel gezien maar niet meegenomen.

Wat ik trouwens ook nog heb (en dat heb ik volgens mij ook wel eens eerder gepost) is een paar originele Lowlands-houtsnippers. En nog zo'n mega Lowlands-vuilniszak met de oude huisstijl erop. Misschien wel 2 zelfs. :)
pi_192753519
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 16:59 schreef beantherio het volgende:

[..]

Cool! Die heb ik destijds misschien ook wel gezien maar niet meegenomen.

Wat ik trouwens ook nog heb (en dat heb ik volgens mij ook wel eens eerder gepost) is een paar originele Lowlands-houtsnippers. En nog zo'n mega Lowlands-vuilniszak met de oude huisstijl erop. Misschien wel 2 zelfs. :)
Die gaven ze op maandag weg bij de uitgang van de camping toen ;).

Wat moet je met houtsnippers :P?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')