Zorg dat je goed gekleed bent he. Straks word je geweigerd door die uitsmijters omdat je op je gympen/met joggingbroek komt.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik zo toch nog maar even naar de winkel ga. De lege flessen beginnen hier behoorlijk op te stapelen inmiddels
Geen nood makker, een belletje naar de kit en de motormuizen komen het regelen voor mequote:Op maandag 30 maart 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zorg dat je goed gekleed bent he. Straks word je geweigerd door die uitsmijters omdat je op je gympen/met joggingbroek komt.
quote:Op maandag 30 maart 2020 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen nood makker, een belletje naar de kit en de motormuizen komen het regelen voor me
Klinkt meer als GVAquote:Op maandag 30 maart 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had een simpel AVG'tje..
rode kool/worst/gekookte pieper
Jezusquote:Op maandag 30 maart 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
ook nog 6.2 km gelopen :p
En foto gemaakt van het kleinste park ter wereld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da’s wel tofquote:Op maandag 30 maart 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
voor wie het interessant vindt, hier kun je de foto tentoonstelling downloaden van het leven tijdens ww2.
https://haagsgemeentearch(...)ling-de-huiskamer-in
Behoort er niet gewoon een boompje te staan?quote:Op maandag 30 maart 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hebben wij allemaal in den haag
volgens mij zie je die rechtsonder. om geknaktquote:Op maandag 30 maart 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behoort er niet gewoon een boompje te staan?
Dat is gewoon een paar plukjes onkruid waar de groenvoorziening te lui voor is om het er uit te trekkenquote:Op maandag 30 maart 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaloersquote:Op maandag 30 maart 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een paar plukjes onkruid waar de groenvoorziening te lui voor is om het er uit te trekken
Da’s wel heel zieligquote:Op maandag 30 maart 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij zie je die rechtsonder. om geknakt
Wij hebben hier gewoon echt groen in de stadquote:
wij hebben het kleinste park ter wereldquote:Op maandag 30 maart 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hebben hier gewoon echt groen in de stad
Je hebt je rat uitgelaten? Even luchten is idd wel verstandig na al die weken rond de vaatwasser.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben wallaby'squote:Op maandag 30 maart 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hebben het kleinste park ter wereld
de rat ben ik al weken kwijtquote:Op maandag 30 maart 2020 18:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt je rat uitgelaten? Even luchten is idd wel verstandig na al die weken rond de vaatwasser.
In het dierenpark, eerst waren er 2, was er eentje van vergiftigd door een tokkie, toen was het er nog maar 1 en sinds een paar maanden zijn er 2 bijgekomen dus hebben we er 3quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 18:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kon je maar die schilderstape van je ramen en deuren kwijtraken.![]()
Ik heb dat dierenpark nog nooit gezienquote:Op maandag 30 maart 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het dierenpark, eerst waren er 2, was er eentje van vergiftigd door een tokkie, toen was het er nog maar 1 en sinds een paar maanden zijn er 2 bijgekomen dus hebben we er 3
ik ga morgen kijken of ik het met de stoomreiniger weg kan halen :pquote:Op maandag 30 maart 2020 18:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nu hoor ik weer constant dat "Ik wil naar Walibie" gekrijs.![]()
[..]
Ik moest gewoon even.
Dat zit er al langer dan ik leef geloof ik, zit aan de rand als je vanuit het dorp richting industrieterrein rijdt zeg maar.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat dierenpark nog nooit gezien
Tape weg, verf wegquote:Op maandag 30 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga morgen kijken of ik het met de stoomreiniger weg kan halen :p
Na zoveel tijd zal de landmacht wel langs moeten komen.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga morgen kijken of ik het met de stoomreiniger weg kan halen :p
Alles is weg, zelfs de gastendoekjes waar willem en maxima onder hebben geslapenquote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zit er al langer dan ik leef geloof ik, zit aan de rand als je vanuit het dorp richting industrieterrein rijdt zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |