Zorg dat je goed gekleed bent he. Straks word je geweigerd door die uitsmijters omdat je op je gympen/met joggingbroek komt.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik zo toch nog maar even naar de winkel ga. De lege flessen beginnen hier behoorlijk op te stapelen inmiddels
Geen nood makker, een belletje naar de kit en de motormuizen komen het regelen voor mequote:Op maandag 30 maart 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zorg dat je goed gekleed bent he. Straks word je geweigerd door die uitsmijters omdat je op je gympen/met joggingbroek komt.
quote:Op maandag 30 maart 2020 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen nood makker, een belletje naar de kit en de motormuizen komen het regelen voor me
Klinkt meer als GVAquote:Op maandag 30 maart 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had een simpel AVG'tje..
rode kool/worst/gekookte pieper
Jezusquote:Op maandag 30 maart 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
ook nog 6.2 km gelopen :p
En foto gemaakt van het kleinste park ter wereld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da’s wel tofquote:Op maandag 30 maart 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
voor wie het interessant vindt, hier kun je de foto tentoonstelling downloaden van het leven tijdens ww2.
https://haagsgemeentearch(...)ling-de-huiskamer-in
Behoort er niet gewoon een boompje te staan?quote:Op maandag 30 maart 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hebben wij allemaal in den haag
volgens mij zie je die rechtsonder. om geknaktquote:Op maandag 30 maart 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behoort er niet gewoon een boompje te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |