abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2020 @ 14:43:55 #1
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_192354587

TT verzamel spoiler in t klein.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.

SPOILER
Kom relaxen op het paleis van Stokj:
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 30 maart 2020 @ 14:45:04 #2
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_192354609
Ik heb maar ff geopend @Borrelnootje :@

quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Bij het stadion ?
Eagles _O_ _O_
O-)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192354614
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah joy, ik heb ook eens in zo'n springflat gewoond. Althans de flat naast die van ons stond er berucht om, maar ze waren beiden verder identiek. (Was in Deventer)
Waren overigens fakking dure appartementen, maar er tegenover stond een verpauperde, criminele wijk en waarschijnlijk kwamen de springers daar vandaan.
Ja dan kan je wel er iets moois bij/neerzetten maar thuglife blijft gewoon aanwezig..
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_192354615
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Bij het stadion ?
:N Keizer Karelflat. :)
pi_192354617
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb maar ff geopend @:Borrelnootje :@

Eagles
[..]

Eagles _O_ _O_
O-)
Helemaal goed meid :P
  maandag 30 maart 2020 @ 14:47:33 #6
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_192354640
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

oja idd ook...staan die er nog?
Mijn zoon en schoondochter wonen in die kleine flatjes daar :P
Hun flatje is net voor de corona ellende gerenoveerd :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 30 maart 2020 @ 14:47:55 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_192354645
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Helemaal goed meid :P
O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192354651
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Mijn zoon en schoondochter wonen in die kleine flatjes daar :P
Hun flatje is net voor de corona ellende gerenoveerd :Y
Toch heeft die buurt wel wat.. zit je aan de rand maar toch vrij centraal. En dicht bij het water.. en ook best wel veel groen daar..

Heb jij even geluk :P
pi_192354658
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ja dan kan je wel er iets moois bij/neerzetten maar thuglife blijft gewoon aanwezig..
Sowieso!
Ook altijd leuk van die probleemwijken die ze een likje verf geven of wat trespa platen tegen de gevel aan tyfen om het nog wat te laten lijken! :')

Shit, ik woon nu in een wijk die blijkbaar voorheen compleet verpauperd was.
Daar is de bulldozer overheen gegaan en nu staan er allemaal mooie, nette koop- en huurwoningen, maar de prijzen van de huizen hier liggen beduidend lager dan elders in de stad omdat het nog steeds de naam heeft, en omdat er her en der ook nog steeds mensen van een "andere" komaf wonen.

:X Om maar te zwijgen van het sociale huurbuurtje dat ze onlangs iets verderop tegen de grond hebben gegooid en er nieuwbouw voor terug hebben geplaatst. Verschrikkelijk wat een achterbuurt! En die huizen zijn net 1 - 2 jaar oud! :')
pi_192354679
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Sowieso!
Ook altijd leuk van die probleemwijken die ze een likje verf geven of wat trespa platen tegen de gevel aan tyfen om het nog wat te laten lijken! :') of ze herplaatsen de mensen ergens anders maar toch niet echt probleemoplossend.

Shit, ik woon nu in een wijk die blijkbaar voorheen compleet verpauperd was.
Daar is de bulldozer overheen gegaan en nu staan er allemaal mooie, nette koop- en huurwoningen, maar de prijzen van de huizen hier liggen beduidend lager dan elders in de stad omdat het nog steeds de naam heeft, en omdat er her en der ook nog steeds mensen van een "andere" komaf wonen.

:X Om maar te zwijgen van het socialehuurbuurtje dat ze onlangs iets verderop tegen de grond hebben gegooid en er nieuwbouw voor terug hebben geplaatst. Verschrikkelijk wat een achterbuurt! En die huizen zijn net 1 - 2 jaar oud! :')
Ja het probleem word niet echt aangepakt ja het is meer een korte termijnoplossing en ze denken ja als de buurt verpauperd bouwen we gewoon nieuwe mooie woningen maar die mensen blijven aso :P

en dat zal altijd zo blijven.
  maandag 30 maart 2020 @ 14:51:17 #11
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_192354693
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Toch heeft die buurt wel wat.. zit je aan de rand maar toch vrij centraal. En dicht bij het water.. en ook best wel veel groen daar..

Heb jij even geluk :P
Ik zelf woon in de aalanden, vlakbij de Rijnlaan en Waallaan , een paar minuten lopen en je zit in de natuur :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192354724
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik zelf woon in de aalanden, vlakbij de Rijnlaan en Waallaan , een paar minuten lopen en je zit in de natuur :Y
ahhh dicht bij de aldi :P

mijn beste vriendinnetje woonde daar toen
pi_192354732
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ja het probleem word niet echt aangepakt ja het is meer een korte termijnoplossing en ze denken ja als de buurt verpauperd bouwen we gewoon nieuwe mooie woningen maar die mensen blijven aso :P

en dat zal altijd zo blijven.
Wij wonen hier nog niet zo lang, maar we zien meerdere buurten die duidelijk voorheen netjes waren, maar die nu in een rap tempo aan het verpauperen zijn.

Dan zie je bijvoorbeeld huizen waarin het gras en onkruid in de voortuin op okselhoogte staat en de bruin/gele vitrage opgeknoopt zit en je een peertje als lichtbron aan het plafond ziet hangen, en tussen die huizen in zie je dan ineens een keurig verzorgd tuintje en met smaakvolle decoratie voor de ramen. Daar zie je dan een oud stelletje zitten dat daar altijd gewoond heeft maar die hun geliefde buurtje nu hard achteruit ziet gaan..
pi_192354766
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Wij wonen hier nog niet zo lang, maar we zien meerdere buurten die duidelijk voorheen netjes waren, maar die nu in een rap tempo aan het verpauperen zijn.

Dan zie je bijvoorbeeld huizen waarin het gras en onkruid in de voortuin op okselhoogte staat en de bruin/gele vitrage opgeknoopt zit en je een peertje als lichtbron aan het plafond ziet hangen, en tussen die huizen in zie je dan ineens een keurig verzorgd tuintje en met smaakvolle decoratie voor de ramen. Daar zie je dan een oud stelletje zitten dat daar altijd gewoond heeft maar die hun geliefde buurtje nu hard achteruit ziet gaan..
Ja toch is het een aparte situatie, want ja wie wil nou in buurt wonen waar mensen zich niet veilig voelen of dat je denkt ja dit ziet er niet uit.

Maar hard gezegd tokkies gonna tokkie en hebben andere normen en waardes.
  maandag 30 maart 2020 @ 14:57:55 #15
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_192354800
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

ahhh dicht bij de aldi :P

mijn beste vriendinnetje woonde daar toen
Vlakbij de Aldi idd :D
lol !! Ik ken wel een hoop jonge meiden die daar hebben gewoond :o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192354808
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:57 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Vlakbij de Aldi idd :D
lol !! Ik ken wel een hoop jonge meiden die daar hebben gewoond :o
zou maar zo kunnen dat je haar kent of iemand anders die ik vroegah kende :P
pi_192354812
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ja toch is het een aparte situatie, want ja wie wil nou in buurt wonen waar mensen zich niet veilig voelen of dat je denkt ja dit ziet er niet uit.

Maar hard gezegd tokkies gonna tokkie en hebben andere normen en waardes.
Ja de ergste buurten hier bestaan uit blanke Tokkies, en uit Somaliėrs.
Een huis dat mij altijd het meeste opvalt is eentje met een idioot hoge schutting om de tuin (waarvan al een plank is afgeknapt omdat er iemand overheen wilde klimmen) en waarin je allerlei party-tenten en vlaggen van allerlei biermerken ziet staan en hangen.
Daar scheen een tijdje geleden een groot feest geweest te zijn waarop extreem hard gevochten werd. Een buurvrouw vertelde me dat ze ondanks de muziek en lawaai in slaap was gevallen, maar ze werd wakker van de klappen die iemand daar opliep.
pi_192354835
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Een huis dat mij altijd het meeste opvalt is eentje met een idioot hoge schutting om de tuin (waarvan al een plank is afgeknapt omdat er iemand overheen wilde klimmen) en waarin je allerlei party-tenten en vlaggen van allerlei biermerken ziet staan en hangen.
Daar scheen een tijdje geleden een groot feest geweest te zijn waarop extreem hard gevochten werd. Een buurvrouw vertelde me dat ze ondanks de muziek en lawaai in slaap was gevallen, maar ze werd wakker van de klappen die iemand daar opliep.
_O- _O- _O- _O- die hard tokkies dus wel
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 30 maart 2020 @ 15:00:09 #19
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_192354836
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

zou maar zo kunnen dat je haar kent of iemand anders die ik vroegah kende :P
Dat moet haast wel!! Hoewel jij wel wat jaartjes jonger bent (jij bent ongeveer rond de 24?) :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192354844
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:58 schreef ToT het volgende:

[..]

sow., nou gezellig _O- trouwens ik kijk niet neer op tokkies de naam is wat negatief. Niet denigrerend bedoeld maar het is vaak gewoon een ander slag volk.
pi_192354858
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 15:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dat moet haast wel!! Hoewel jij wel wat jaartjes jonger bent (jij bent ongeveer rond de 24?) :@
veel ouder
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

27. en deze week word ik nog ouder RIP :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_192354864
kan er maar slecht mee dealen maarja

wat doe je eraan NIKS :D
pi_192354869
Ik woon in een straat die vroeger ook wel berucht stond..schietpartijen en knokken etc..gelukkig nu niet meer...
Ik zwaai naar dieren.
pi_192354873
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 15:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

veel ouder
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

27. en deze week word ik nog ouder RIP :'( :'( :'( :'( :'( :'(
:B :B :B :B :B :B :B
Ik zwaai naar dieren.
pi_192354886
quote: