abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 april 2020 @ 16:44:14 #151
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_192393988
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:32 schreef luxerobots het volgende:
Welk moment was het zwaarst en deed het het meest pijn? Wanneer tijdens de ziekte was dit? En hoe voelde dit?
De eerste dagen in het ziekenhuis moest ik echt moeite doen om te ademen en voelde ik die pijnlijke steken.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_192394199
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:44 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

De eerste dagen in het ziekenhuis moest ik echt moeite doen om te ademen en voelde ik die pijnlijke steken.
Zaten de steken diep? Dacht je dat je ging stikken? Was dit het pijnlijkste/naarste dat je ooit hebt meegemaakt? Zo nee, hoe ver komt dit in de buurt?
  woensdag 1 april 2020 @ 17:00:59 #153
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_192394334
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zaten de steken diep? Dacht je dat je ging stikken? Was dit het pijnlijkste/naarste dat je ooit hebt meegemaakt? Zo nee, hoe ver komt dit in de buurt?
In het midden van mijn longen ongeveer, ik dacht wel op een gegeven moment, binnen een paar uur stik ik, dit kunnen mijn laatste uren zijn. Sommige steken vielen mee, sommige waren zeer pijnlijk (Wat kwam er bij in de buurt, ik heb een keer mijn ribben gekneusd).
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_192394923
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:00 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

In het midden van mijn longen ongeveer, ik dacht wel op een gegeven moment, binnen een paar uur stik ik, dit kunnen mijn laatste uren zijn. Sommige steken vielen mee, sommige waren zeer pijnlijk (Wat kwam er bij in de buurt, ik heb een keer mijn ribben gekneusd).
Zo, gelukkig is dat voorbij.
pi_192397633
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
:'( Wel kut hoor voor je, als het echt zo was.

Kritisch puntje van mij:
Je hebt nog niks verteld wat je verhaal echt geloofwaardig maakt. Alles wat je hebt gezegd kan ook zo van internet komen.

Nog dingen die niemand weet of kan weten van internet die je met ons wil delen?
Is dat niet zo met elke VWJW? En waarom zou iemand dit verzinnen?
  woensdag 1 april 2020 @ 20:27:42 #156
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_192398370
Tot morgen! Ik ga weer!
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_192399518
Is de hoofdpijn die je krijgt van corona echt zo erg?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_192399519
Heb je zelf niet gezocht / gevraagd naar "mogelijke" geneesmiddelen? Ik zou zelf alles proberen op een gegeven moment ipv het over te laten aan het ZH.
pi_192399686
die steken in je longen,
gaan die samen met de ademhaling?
ik stel me voor dat als je een steek voelt tijdens inademen,
dat je dan maar even niet helemaal inademt, maar alleen oppervlakkig.
of komen de steken gewoon, zonder dat de manier van ademen daar invloed op heeft?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_192406560
quote:
Wat ik me afvraag. Ga/moet nog bijna dagelijks met het ov. Dus kom al een beetje in een risico situatie.
Maar wat was het eerste wat jij merkte voordat je echt onwijs ziek werd?
Heb beetje pijn op mijn rechter long nl bij diep inademen. Verkouden ben ik al maanden ook voor corona.

Normaal zou ik hier nl weinig aandacht aan schenken. Maar maak me nu toch een beetje zorgen.
Heb geen koorts ofzo of doodziek. Dus tsja. Wellicht is dit het begin van? Ik weet het niet.
Hangt ook een beetje van je leeftijd af. Personen tussen de 20 en 40 jaar kunnen het virus bij zich dragen zonder klachten te ondervinden. Mensen onder de 70 jaar kunnen relatief weinig klachten hebben. Het RIVD denkt nu dat die mensen toch wel besmettelijk kunnen zijn.

Ik had een aantal weken geleden een raar gevoel boven achterin mijn neus en in mijn linker sinusholte. Ik ben direct mijn neus gaan spoelen met zout water en gorgelen met waterstofperoxide.
De weken daarna was het rare gevoel af en aan. Net als ik dacht dat het over was begon het weer. Ook voelde ik me rillerig zonder koorts.
Zelf zweer ik bij Nisyleen als preventie, maar de werking daarvan is niet bewezen.
Het is nu weg, maar ik spoel voor de zekerheid nog regelmatig mijn holtes met zout water.

Ik zou zeggen: ''Als je enigszins thuis kan blijven, blijf dan thuis'' Anders zou je eigenlijk maatregelen moeten nemen om eventuele verspreiding te voorkomen. Mondkapje en bril dragen, en handen ontsmetten.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_192407939
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:00 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Hangt ook een beetje van je leeftijd af. Personen tussen de 20 en 40 jaar kunnen het virus bij zich dragen zonder klachten te ondervinden. Mensen onder de 70 jaar kunnen relatief weinig klachten hebben. Het RIVD denkt nu dat die mensen toch wel besmettelijk kunnen zijn.

Ik had een aantal weken geleden een raar gevoel boven achterin mijn neus en in mijn linker sinusholte. Ik ben direct mijn neus gaan spoelen met zout water en gorgelen met waterstofperoxide.
De weken daarna was het rare gevoel af en aan. Net als ik dacht dat het over was begon het weer. Ook voelde ik me rillerig zonder koorts.
Zelf zweer ik bij Nisyleen als preventie, maar de werking daarvan is niet bewezen.
Het is nu weg, maar ik spoel voor de zekerheid nog regelmatig mijn holtes met zout water.

Ik zou zeggen: ''Als je enigszins thuis kan blijven, blijf dan thuis'' Anders zou je eigenlijk maatregelen moeten nemen om eventuele verspreiding te voorkomen. Mondkapje en bril dragen, en handen ontsmetten.
Er word steeds beweerd dat de verspreiding zoals met elke griep gaat via minuscule druppels. Als je niet hoest of niest scheidt je theoretisch ook niks af.
Het is niet zo dat het aan je handen kleeft toch?
Vakman pur sang
  donderdag 2 april 2020 @ 11:28:31 #162
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_192407973
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 21:32 schreef -Ferb- het volgende:
Is de hoofdpijn die je krijgt van corona echt zo erg?
De hoofdpijn voelde voor mij net zo pijnlijk als de spanningshoofdpijn die ik soms heb.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:29:26 #163
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_192407988
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 21:32 schreef Hydrogeny het volgende:
Heb je zelf niet gezocht / gevraagd naar "mogelijke" geneesmiddelen? Ik zou zelf alles proberen op een gegeven moment ipv het over te laten aan het ZH.
Ze deden alleen ''niet wetenschappelijk bewezen dat het werkt'' medicijnen zoals dat chloroquine als je op de IC lag.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:30:04 #164
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_192407996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 21:43 schreef eigendeegcookie het volgende:
die steken in je longen,
gaan die samen met de ademhaling?
ik stel me voor dat als je een steek voelt tijdens inademen,
dat je dan maar even niet helemaal inademt, maar alleen oppervlakkig.
of komen de steken gewoon, zonder dat de manier van ademen daar invloed op heeft?
Gewoon, zonder dat het invloed heeft maar als je ademt doet het wel een stuk meer pijn dan gewoon zonder dat je ademt.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_192410706
quote:
Er word steeds beweerd dat de verspreiding zoals met elke griep gaat via minuscule druppels. Als je niet hoest of niest scheidt je theoretisch ook niks af.
Het is niet zo dat het aan je handen kleeft toch?
Jaap van Dissel van het RIVM heeft in vroegtijdig stadium al bekend gemaakt dat het virus ook via de handen verspreid wordt.
Het SARS virus kon destijds 3-7 dagen op gladde oppervlakken overleven.
Het Covid 19 virus is verwant aan SARS.

Ik ben blij dat de winkeliers de winkelwagentjes desinfecteren alvorens ze aan een volgende klant te geven, maar voor mij is het niet genoeg.
Ik neem zelf een desinfecterend doekje mee naar buiten voor liftknopjes, fietsstuur/zadel, sleutels, deuren voor diepvries en koeling in de supermarkt.....en dan zo snel mogelijk na thuiskomst handen wassen en alles wat ik heb aangeraakt vóór die tijd met een doekje of warm sopje schoon maken.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  donderdag 2 april 2020 @ 19:13:47 #166
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_192416140
Was ziekenhuisopname achteraf gezien ook echt nodig of had je het ook thuis "uit kunnen zieken"?
  donderdag 2 april 2020 @ 19:22:48 #167
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_192416287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:13 schreef Beavis het volgende:
Was ziekenhuisopname achteraf gezien ook echt nodig of had je het ook thuis "uit kunnen zieken"?
Ik had verder geen beademing nodig dus thuis ''uit kunnen zieken'' had gekund maar het was meer voor het geval dat ik echt bijna niet kon ademen dat ik naar het ziekenhuis moest.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')