Die draai jij vaak volgens mij oa vanwege je username? Maar het is ook een mooi nummer. Ik ken iemand die er helemaal bezeten genspireerd van was geraakt voor haar spirituele ontwikkeling/kunstquote:
Easyquote:Op maandag 30 maart 2020 01:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Die draai jij vaak volgens mij oa vanwege je username? Maar het is ook een mooi nummer. Ik ken iemand die er helemaal bezeten genspireerd van was geraakt voor haar spirituele ontwikkeling/kunst
Geen idee waarom ik dit luister maarja dit kwam in de random resultaten van youtube en klonk wel aardig
Ok leukquote:Op maandag 30 maart 2020 02:00 schreef Stray_cat het volgende:
EasyJa, ik luister dit wel vaak omdat mijn favoriete films van Tarantino zijn
Hey @PaRoDiUzZ kom maar op met die jams! 🕺🏿quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 17:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey @:parodiuzz kom maar op met die jams! 🕺🏿
Wel leuk oldschool meets new school soundquote:
daar heeft Gazaway wel een handje van, marvin gaye x mos def, bb king x ugk, fela cuti x atcq, jayz x the o'jays, mf doom x sade etc.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wel leuk oldschool meets new school sound
Nice! Ik ga dat later even exploren 👊quote:Op maandag 30 maart 2020 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
daar heeft Gazaway wel een handje van, marvin gaye x mos def, bb king x ugk, fela cuti x atcq, jayz x the o'jays, mf doom x sade etc.
Ugk 🙌🙌🙌 ik word hier blij vanquote:Op maandag 30 maart 2020 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
daar heeft Gazaway wel een handje van, marvin gaye x mos def, bb king x ugk, fela cuti x atcq, jayz x the o'jays, mf doom x sade etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Maakt niet uit. Ze zijn hier toch alleen maar genteresseerd in oude a-muzikale shitquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:32 schreef Alieda-R het volgende:
Nightwish-Shoemaker
Helaas geen youtube linkje van want staat nog niet online. Heb het complete nieuwe album via een kennis ontvangen
quote:
Mijn eerste LP!quote:
quote:
Ja lekker hoorquote:
Dit kan echt niet.quote:
Nee ik weet het.... vandaar dequote:
quote:
quote:
Ja zou ik maar zijn!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 03:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja zou ik maar zijn!