Was ik mee bezig maar iemand was mij weer voorquote:Op zondag 29 maart 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
@:vuurbrood topic sluiten = nieuw deel openen
Ze gaan maar gewoon in het park kakkenquote:Op zondag 29 maart 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Zul je zien dat de dat de honden in Dordrecht zo irritant zijn dat ze hondenstront drie hoog naar binnen gooien
Traagquote:Op zondag 29 maart 2020 23:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Was ik mee bezig maar iemand was mij weer voor
ja maar prijzig welquote:Op zondag 29 maart 2020 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
vind dit ook wel gaaf
https://www.123planten.nl/ceropegia-woodii-4cewoha25.html
DJ Paultje?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
De sidekick van Jeroen is veel te breeeeeeeeeeeeeedsprakig.
Ik ben meer van de palmbomenquote:Op zondag 29 maart 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
Dit is een leuke boom om een bonsai van te maken in Nederland, ja of als je ooit zo rijk bent om een saai hoekje van je eigen tropische eiland mee te beplanten.
https://www.etsy.com/nl/l(...)s-deglupta-opzichtig
wat is dit nou weer?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
Dit is een leuke boom om een bonsai van te maken in Nederland, ja of als je ooit zo rijk bent om een saai hoekje van je eigen tropische eiland mee te beplanten.
is dat echt?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een regenboog Eucalyptus, google maar.
Haha dat is nep man.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
hahaha of we daar intrappen.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
Doen Bitcoin en Wings DAO nog wat in deze onzekere tijd?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat is nep man.
[..]
hahaha of we daar intrappen.
kost dat?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Vorig jaar een drie meter hoge zaailing aan mijn zusje gegeven voor haar verjaardag voor in haar meest tropische tuin.
Ze heeft meerdere tuinen?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Vorig jaar een drie meter hoge zaailing aan mijn zusje gegeven voor haar verjaardag voor in haar meest tropische tuin.
Waar haal jij je zaad?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar euro voor wat zaad, een zonnige serre, wat inlezen en vooral veel liefde en toewijding.
oh dat scheelt best veelquote:Op zondag 29 maart 2020 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal hier zijn ze niet zo duur:
https://www.plantje.nl/sh(...)rnplant-package-deal
die heb ik voorbij zien komenquote:Op zondag 29 maart 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://www.plantje.nl/shop/groene-kneusjes-box#bm-tab
dit heb ik net besteld
Zes huizen?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes huizen en een totaal on Schotse hang naar de zon.
geen idee komende week gok ikquote:Op zondag 29 maart 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heb ik voorbij zien komenWanneer krijg je ze?
Yep maar die is erg jong overleden, sindsdien dopt ze haar eigen dopjes en daarin is ze aardig succesvol, nou ja was dan.quote:
Ja die bomen bestaan wel maar die zaden komen nooit uit. Je betaald fors geld voor allemaal verzonnen mooie plaatjes.quote:
heb een of andere onbekende mix met losse thee..quote:Op zondag 29 maart 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ga nog een kop gemberthee maken.
Jawel man en die zaadjes kosten 3 euro of zoquote:Op zondag 29 maart 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die bomen bestaan wel maar die zaden komen nooit uit. Je betaald fors geld voor allemaal verzonnen mooie plaatjes.
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik meer dan 1 bak koffie drink op een dag word ik vervelend.
als ik maar 1 bak koffie drink op een dag heb ik pijn in m'n harsesquote:Op zondag 29 maart 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar die is erg jong overleden, sindsdien dopt ze haar eigen dopjes en daarin is ze aardig succesvol, nou ja was dan.
afkickverschijnselen noemen ze datquote:Op zondag 29 maart 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik maar 1 bak koffie drink op een dag heb ik pijn in m'n harses
Maar ik maak mijn kop wel van verse gember hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb een of andere onbekende mix met losse thee..
Moet eigenlijk een nieuw thee ei
Waarom neem je er dan alsnog 3 per dag?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet bang, ik vind thuiswerken gewoon ruk. maar goed geen keus hequote:Op zondag 29 maart 2020 23:29 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat is er morgen dat je zo bang maakt moet je verplicht terug naar werk ofzo?
hehe heb ik eigenlijk niet in huis.. kook er niet veel mee.. Had wel altijd een munt plant die het ontzettend goed deed.. Maar die heb ik opgedronken/gekooktquote:Op zondag 29 maart 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik maak mijn kop wel van verse gember hoor
doe ik nauwelijks?\quote:Op zondag 29 maart 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom neem je er dan alsnog 3 per dag?
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom neem je er dan alsnog 3 per dag?
hij gaf geen munten meer?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hehe heb ik eigenlijk niet in huis.. kook er niet veel mee.. Had wel altijd een munt plant die het ontzettend goed deed.. Maar die heb ik opgedronken/gekookt
Ja ik hoef mijn 'grap' niet uit te gaan leggen tochquote:
hij viel laatquote:Op zondag 29 maart 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik hoef mijn 'grap' niet uit te gaan leggen toch
Nu stel ik me een soort Nina Brink voorquote:Op zondag 29 maart 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superlief sociaal en stralend mens maar ook wel een matriarch pur sang hoor.
Ik moet morgen naar de Blokker om mijn nieuwe pannen om te ruilen die mijn inductie-glasplaat hebben beschadigd dat maakt mij pas angstig. De confrontatie met kassamedewerker, ik bereid mij maar voor op het ergstequote:Op zondag 29 maart 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet bang, ik vind thuiswerken gewoon ruk. maar goed geen keus he
Ik heb gemberpoeder om mee te koken en verse voor de theequote:Op zondag 29 maart 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hehe heb ik eigenlijk niet in huis.. kook er niet veel mee.. Had wel altijd een munt plant die het ontzettend goed deed.. Maar die heb ik opgedronken/gekookt
Blokkerquote:Op zondag 29 maart 2020 23:33 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de Blokker om mijn nieuwe pannen om te ruilen die mijn inductie-glasplaat hebben beschadigd dat maakt mij pas angstig. De confrontatie met kassamedewerker, ik bereid mij maar voor op het ergste
ga zo dansend naar mijn bedquote:Op zondag 29 maart 2020 23:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan je huiskamer
Meer dan 120 man personeel maakt het net wat minder vermoeiend denk ikquote:Op zondag 29 maart 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu stel ik me een soort Nina Brink voor
Zes huizen hebben lijkt me wel vermoeiend trouwens
Lijkt me ook een hele verantwoordelijkheidquote:Op zondag 29 maart 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer dan 120 man personeel maakt het net wat minder vermoeiend denk ik
kssst.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat je minstens een teen stoot of naast het bed terecht komt?
das nog altijd verder dan sterke praatjesquote:Op zondag 29 maart 2020 23:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan je huiskamer
ik zie Ballie ook wel zo neerkomen als dat gifjequote:Op zondag 29 maart 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat je minstens een teen stoot of naast het bed terecht komt?
Pijnlijk ook nu ze de meesten moet ontslaan, ik heb haar al een paar keer huilend aan de lijn gehad.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook een hele verantwoordelijkheid
Hipster gespotquote:Op zondag 29 maart 2020 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
das nog altijd verder dan sterke praatjes
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pijnlijk ook nu ze de meesten moet ontslaan, ik heb haar al een paar keer huilend aan de lijn gehad.
Nou nou.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hipster gespot![]()
Is je doomsdayrukbunker al af?
There's no limit.quote:
Die treft haar keihard ja en met haar duizenden van de mensen die van haar afhankelijk zijn.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Coronacrisis treft haar?
Als ik ooit de loterij win () zou ik het echt heel simpel houden. Eén huis op een leuke locatie. En verder met dat geld alleen mijn vrijheid kopen.
Willen we weten om welk bedrijf dit gaat?quote:Op zondag 29 maart 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die treft haar keihard ja en met haar duizenden van de mensen die van haar afhankelijk zijn.
We willen weten wie Willem is.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Willem we weten om welk bedrijf dit gaat?
Houd een oogje in het zeil dan. Familie is heel belangrijk in dit soort tijdenquote:Op zondag 29 maart 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die treft haar keihard ja en met haar duizenden van de mensen die van haar afhankelijk zijn.
Zijn er meerderen maar haar moederbedrijf is voor 90 procent afhankelijk van de export en is voor 70 procent aan de horeca gelieerd, wereldmarktleider.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Willen we weten om welk bedrijf dit gaat?
Ja doen we ook, we hebben een ijzersterke band onderling en mijn volkje is nogal extreem familie gericht.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Houd een oogje in het zeil dan. Familie is heel belangrijk in dit soort tijden
quote:Op zondag 29 maart 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doen we ook, we hebben een ijzersterke band onderling en mijn volkje is nogal extreem familie gericht.
Heineken of Coca Colaquote:Op zondag 29 maart 2020 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er meerderen maar haar moederbedrijf is voor 90 procent afhankelijk van de export en is voor 70 procent aan de horeca gelieerd, wereldmarktleider.
Genoeg wc papier in huis?quote:Op maandag 30 maart 2020 05:55 schreef Nick1975 het volgende:
Flinke klachten sinds het weekend. Hoofdpijn, koorts, misselijk, SD iarree en shacky. Kanamper typen
quote:Op maandag 30 maart 2020 05:55 schreef Nick1975 het volgende:
Flinke klachten sinds het weekend. Hoofdpijn, koorts, misselijk, SD iarree en shacky. Kanamper typen
Dat klinkt niet goedquote:Op maandag 30 maart 2020 05:55 schreef Nick1975 het volgende:
Zou hij dan toch corona hebben?quote:
het is wel verd8, normaal zijn bij Haags alleen weekend en vakantie redenen er niet vroeg te zijnquote:
Misschien zit zijn kwartiertje nog in de knoop met de zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2020 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is wel verd8, normaal zijn bij Haags alleen weekend en vakantie redenen er niet vroeg te zijn
Ben je alleen daar nu?quote:Op maandag 30 maart 2020 05:55 schreef Nick1975 het volgende:
die eerste ochtend na de zomertijd is toch altijd weer kut. dan is het opeens weer stikdonker als de wekker gaatquote:Op maandag 30 maart 2020 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zit zijn kwartiertje nog in de knoop met de zomertijd.
hmm niet zo goed. hoe hoog is je koorts? Je zit in een hotel toch? Heb je de receptie op de hoogte gebracht?quote:Op maandag 30 maart 2020 08:41 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja, ben ook amper van mijn kamer geweest.
ik werd vanochtend wakker en dacht dat het allemaal een nare droom was geweestquote:Op maandag 30 maart 2020 08:44 schreef Koen66 het volgende:
723,700 gevallen wereldwijd, dat is ruim over het miljoen eind deze week
dat gevoel heb ik ook al een paar keer gehad met wakker wordenquote:Op maandag 30 maart 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik werd vanochtend wakker en dacht dat het allemaal een nare droom was geweest
raar is dat he :pquote:Op maandag 30 maart 2020 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook al een paar keer gehad met wakker worden
in landen als India zal het wel heel hard oplopen, maar daar zal ook lang niet iedereen getest worden.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:44 schreef Koen66 het volgende:
723,700 gevallen wereldwijd, dat is ruim over het miljoen eind deze week
cynisch wel dat de veroorzaker het kennelijk het snelst weer op orde heeftquote:Op maandag 30 maart 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in landen als India zal het wel heel hard oplopen, maar daar zal ook lang niet iedereen getest worden.
zij verwachten ook nog een piekquote:Op maandag 30 maart 2020 08:47 schreef Karzai het volgende:
Alle ic bedden komen vol te liggen, misschien dat er mensen naar Duitsland worden overgeplaatst
I doubt, Duitsland schiet ook omhoog nuquote:Op maandag 30 maart 2020 08:47 schreef Karzai het volgende:
Alle ic bedden komen vol te liggen, misschien dat er mensen naar Duitsland worden overgeplaatst
is al gebeurd.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:47 schreef Karzai het volgende:
ja pas 2 toch?quote:Op maandag 30 maart 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is al gebeurd.
Er zijn al mensen naar Munster overgeplaatst
mwa, de uitbraak was daar ook gewoon veel eerder.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
cynisch wel dat de veroorzaker het kennelijk het snelst weer op orde heeft
ah, Zweden heeft de rol van Nederland als Europees lachertje overgenomenquote:Op maandag 30 maart 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
zweden
https://nos.nl/video/2328(...)-ernstig-het-is.html
zo goed heb ik niet opgelet bij het nieuws, dat zou kunnen.quote:
ja daar gaan ze zelf ook wel van uitquote:Op maandag 30 maart 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo goed heb ik niet opgelet bij het nieuws, dat zou kunnen.
Maar Duitsland heeft het grootste aantal IC bedden van Europa.
Al zullen ze die misschien binnenkort ook wel zelf hard nodig hebben
quote:Op maandag 30 maart 2020 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, Zweden heeft de rol van Nederland als Europees lachertje overgenomen
Russen hebben twee weken vakantie gekregen, maar verder geen maatregelen. Dus die liggen zij aan zij in het parkquote:Op maandag 30 maart 2020 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, Zweden heeft de rol van Nederland als Europees lachertje overgenomen
Ja, vond ik ook vaag. Artikel in de Volkskrant vandaag. Sommige Russen houden zelf afstand maar het is niet verplicht.quote:
Ik ga zo nog even over gloeiende kooltjes lopen en dan gaat het wel weerquote:Op maandag 30 maart 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tsjaaakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dictators gaan maar onverantwoordelijk met deze pandemie om.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook vaag. Artikel in de Volkskrant vandaag. Sommige Russen houden zelf afstand maar het is niet verplicht.
Wil je Bitterband koken?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laten we die maar een dagje of 2 op 190 graden koken.
Ik las vanmorgen dat Nederland pas 2 (!) weken geleden extra beademingsapparaten heeft besteld. Dat vond ik ook wel schokkend hoor.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dictators gaan maar onverantwoordelijk met deze pandemie om.
Stakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 30 maart 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reageer slecht op Ratelband types.
Bruintje Bruins was een beetje moe.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat Nederland pas 2 (!) weken geleden extra beademingsapparaten heeft besteld. Dat vond ik ook wel schokkend hoor.
Als Amerika door een man politiek kan worden gered dan is het Andrew Cuomo wel.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:11 schreef Karzai het volgende:
We are gonna kick your ass! corona
Aldus de gouverneur van New York
Beetje flamenco dansen vandaag?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:12 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mijn spaanse sloffen onder het stof vandaan gehaald
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:12 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mijn spaanse sloffen onder het stof vandaan gehaald
Schilders?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:15 schreef Karzai het volgende:
De jongens gaan hard met die steiger, in een uurtje al op de derde verdieping bij drie panden
Tering wat een gebouw, ken ik niet, ik ga lezen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik als kind altijd fascinerend als we dit passeerden onderweg naar Hongarije: het Stift Melk.
Toch eens gaan bezichtigen
jaaaa super schattigquote:Op maandag 30 maart 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/279920/(...)rium-in-atlanta.html
Volgens mij ben ik daar wel eens geweest toen ik met mijn ouders op vakantie was in Oostenrijk. Maar van buiten zeker een imposant gebouwquote:Op maandag 30 maart 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik als kind altijd fascinerend als we dit passeerden onderweg naar Hongarije: het Stift Melk.
Toch eens gaan bezichtigen
quote:Niets verenigd een land meer dan gezamenlijke afkeer van een afschuwelijke vijand die langzaam maar zeker onvermijdelijk op ons afkomt: Ik heb het over het coronalied #coronalied
Niet binnen geweest?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar wel eens geweest toen ik met mijn ouders op vakantie was in Oostenrijk. Maar van buiten zeker een imposant gebouw.
moet gewoon wel slecht worden.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja jezus, laat ze opbokken met dat lied
Ik ben nog steeds in behandeling om dat kroningslied te verwerken.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet gewoon wel slecht worden.
zelfs Ellie Lust zingt mee
ik ben bang dat dit lied het koningslied gigantisch zal overtreffen. Op de allerslechtst mogelijke manier.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in behandeling om dat kroningslied te verwerken.
quote:
Denk dat ze wel wat corona losgelaten hebben tijdens de opnames.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat dit lied het koningslied gigantisch zal overtreffen. Op de allerslechtst mogelijke manier.
"bekend" Nederland heeft zich samengepakt voor een liedje op te nemen.quote:
Ook qua taalfouten?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat dit lied het koningslied gigantisch zal overtreffen. Op de allerslechtst mogelijke manier.
Hrrrquote:Op maandag 30 maart 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"bekend" Nederland heeft zich samengepakt voor een liedje op te nemen.
onze eigenwijze secretaresse komt gewoon weer vrolijk hoestend werkenquote:Op maandag 30 maart 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Last van mijn keel.
Zodra ik thuis ben, blijf ik de rest van de week maar binnen ofzo.
Ik zit nu alleen (er komt een pakje), dus dát valt op zich nog mee.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onze eigenwijze secretaresse komt gewoon weer vrolijk hoestend werken
die secretaresse zit gelukkig ook niet in dezelfde ruimte. anders was ik zelf wel naar huis gegaanquote:Op maandag 30 maart 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen (er komt een pakje), dus dát valt op zich nog mee.
Ik snap niet dat iemand met klachten naar een plek gaat waar zeker weten anderen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die secretaresse zit gelukkig ook niet in dezelfde ruimte. anders was ik zelf wel naar huis gegaan
"Ik heb geen corona, ik ben gewoon verkouden"quote:Op maandag 30 maart 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand met klachten naar een plek gaat waar zeker weten anderen zijn.
en alle gezinsleden, dan komt de hele economie tot stilstandquote:Op maandag 30 maart 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Ik heb geen corona, ik ben gewoon verkouden"
Verkouden mensen moeten ook thuis blijven
nee das bij koortsquote:Op maandag 30 maart 2020 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en alle gezinsleden, dan komt de hele economie tot stilstand
Had ik ook af en aan de afgelopen dagenquote:Op maandag 30 maart 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Last van mijn keel.
Zodra ik thuis ben, blijf ik de rest van de week maar binnen ofzo.
Heftig.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
09:34
Rotterdam Ahoy wordt een extra voorziening voor patiënten die wel zorg nodig hebben maar niet naar het ziekenhuis hoeven, meldt de evenementenlocatie. Er kunnen volgens Ahoy patiënten met corona terecht, maar ook andere patiënten.
Op de plek waar aanvankelijk het door de coronacrisis afgelaste songfestival zou worden gehouden, wordt vandaag gestart met het gereedmaken van 88 bedden. Als het nodig is er kan er worden uitgebreid naar 680 bedden.
,,We bouwen vier hallen vol en als het nodig is ook de arena. We richten ook een hal in voor mensen zonder corona, zodat we dat gescheiden hebben", zegt Arjen Littooij, directeur van de veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond tegen RTV Rijnmond.
,,Ook mensen die uit het ziekenhuis komen, maar thuis nog hulp nodig hebben, kunnen we hier opvangen. We richten dit in, omdat we zien dat het nodig is. Zo zijn we maximaal voorbereid."
ik las ergens op een overheidssite juist dat bij verkoudheidsklachten jij en gezinsleden thuis blijven tot je 24h geen klachten had.quote:
nee metr verkoudheidsklachten blijf je zelf thuis met koorts hele gezin dacht ikquote:Op maandag 30 maart 2020 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las ergens op een overheidssite juist dat bij verkoudheidsklachten jij en gezinsleden thuis blijven tot je 24h geen klachten had.
handig wel, duidelijke informatievoorziening vanuit de overheid
Niet zo heel erg hoog. Ja ze zijn op de hoogte. Ik blijf nog een extra paar dagen. Zo veel mogelijk blijven liggen.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm niet zo goed. hoe hoog is je koorts? Je zit in een hotel toch? Heb je de receptie op de hoogte gebracht?
Vlug, verstop je treksokken, daar komen ze op af!!quote:Op maandag 30 maart 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn huis wordt aan alle kanten belaagd door vogels met nesteldrang
okequote:Op maandag 30 maart 2020 09:51 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Niet zo heel erg hoog. Ja ze zijn op de hoogte. Ik blijf nog een extra paar dagen. Zo veel mogelijk blijven liggen.
dat heb ik in het voorjaar ook altijd.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn huis wordt aan alle kanten belaagd door vogels met nesteldrang
overheid is weer volledig aan het kutten dus met informatie richting de burgerquote:Op maandag 30 maart 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee metr verkoudheidsklachten blijf je zelf thuis met koorts hele gezin dacht ik
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlug, verstop je treksokken, daar komen ze op af!!
Onder mijn dakrand zit een vogel die zich een weg naar binnen probeert te pikken. Althans, zo klinkt het.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik in het voorjaar ook altijd.
er is altijd wel een vogel die het probeert om een nestje te maken onder mijn overkapping.
Dank je. Zal toch niet waar zijn dat ik dat virus heb.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
okehoop dat dat je snel beter voelt.
Benieuwd waar Rutte morgen mee komt. Moeten we vast weddenschappen gaan afsluiten?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
09:52
Inwoners van Moskou hebben vanaf vandaag te maken met extra beperkingen. 65-plussers moesten al langer binnenblijven, maar nu mogen alle Moskovieten hun huizen alleen onder strikte voorwaarden uit. Ongeacht hun leeftijd. Het bestuur van de Russische hoofdstad sloot eerder al winkels en horecazaken.
Alleen bij medische noodgevallen, om voedsel of medicijnen te kopen en in sommige gevallen om te werken, mag men de woning verlaten. Burgemeester Sergej Sobjanin noemt de ontwikkelingen in grote Europese en Amerikaanse steden 'zeer negatief', maar benadrukt Moskou niet van de buitenwereld af te willen sluiten.
In Moskou is het coronavirus bij ruim duizend mensen vastgesteld. In heel Rusland gaat het om ruim 1500 besmettingen. De aanpak van de hoofdstad krijgt mogelijk navolging in andere delen van het land. Premier Michail Misjoestin riep gouverneurs vandaag op te overwegen om dezelfde maatregelen te nemen tegen het virus.
Op werk, in m'n upje. Telefonisch al afgesproken dat ik de rest van de week thuis blijf.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik ook af en aan de afgelopen dagen![]()
Ben je buiten dan?
Zou heel goed kunnen. Zolang je het niet benauwd krijgt, lekker uitzieken.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:55 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dank je. Zal toch niet waar zijn dat ik dat virus heb.
ik heb geen idee.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Benieuwd waar Rutte morgen mee komt. Moeten we vast weddenschappen gaan afsluiten?
Ik ben inmiddels de tel kwijtgeraakt hoeveel weken ik al thuis zitquote:Op maandag 30 maart 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op werk, in m'n upje. Telefonisch al afgesproken dat ik de rest van de week thuis blijf.
mja dat zou helaas wel kunnen. daarom belangrijk dat de er mensen op de hoogte zijn die je een beetje in de gaten kunnen houden.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:55 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dank je. Zal toch niet waar zijn dat ik dat virus heb.
Zo heb ik 'm ook begrepen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee metr verkoudheidsklachten blijf je zelf thuis met koorts hele gezin dacht ik
we zijn nu net het 2e jaar in gegaan budaquote:Op maandag 30 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels de tel kwijtgeraakt hoeveel weken ik al thuis zit
Mijn oma is 100 en een paar maanden. Wie nomineer jij?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
misschien moeten we het oudste lid van het gezin opofferen?
nou ik woon alleen dusquote:Op maandag 30 maart 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma is 100 en een paar maanden. Wie nomineer jij?
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zijn nu net het 2e jaar in gegaan buda
als jij vrijwillig je oma opoffert :pquote:Op maandag 30 maart 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik hoopte dat ik gezin wat breder mocht trekken
Die heeft haar leven wel geleefdquote:Op maandag 30 maart 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als jij vrijwillig je oma opoffert :p
Ja, ik gok ook op verlengen met een maand. En misschien toch iets strenger ophokken.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
maar goed sowieso verlenging van de huidige maatregelen met minimaal een maand en datgaan we zo dan een paar maanden doen
ik niet; ik heb smartplugs van osram, die zijn te koppelen met mijn hue systeemquote:Op maandag 30 maart 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
kent iemand dit merk?
https://www.ibood.com/ele(...)woox-smart-plug.html
die kmen ook vaak op ibood voorbij. ik hoef het niet aan zoiets te koppelenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet; ik heb smartplugs van osram, die zijn te koppelen met mijn hue systeem
ja ik ben geprogrammeerd met het geheugen programma: goudvis.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb aan- en uitknopjes op alle apparaten. En een geweldig systeem dat voorkomt dat ik dingen vergeet uit te zetten: het heet ‘geheugen’.
Knopjes.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb aan- en uitknopjes op alle apparaten. En een geweldig systeem dat voorkomt dat ik dingen vergeet uit te zetten: het heet ‘geheugen’.
hmm, dat systeem faalt bij mij nog wel eens. alleen al daarom wil ik een slimme thermostaat. zodat ik vanuit mijn bed kan kijken of ik de verwarming wel heb uitgezetquote:Op maandag 30 maart 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben geprogrammeerd met het geheugen programma: goudvis.
Was toendertijd in de sale
ja denk dat mijn vader dat er zelf in heeft gebouwd om het nog wat te compenseren allemaalquote:Op maandag 30 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Bij humor hebben ze wel voor een kwaliteitsproduct gekozen
Mijn broer heeft een slimme thermostaat. Alleen sloeg dat ding op hol toen hij op vakantie was. Hebben we in moeten breken om zijn verwarming uit te zetten die brandde op 30 gradenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat systeem faalt bij mij nog wel eens. alleen al daarom wil ik een slimme thermostaat. zodat ik vanuit mijn bed kan kijken of ik de verwarming wel heb uitgezet
welke heeft hij?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een slimme thermostaat. Alleen sloeg dat ding op hol toen hij op vakantie was. Hebben we in moeten breken om zijn verwarming uit te zetten die brandde op 30 graden
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben ook ledstrips![]()
https://www.ibood.com/ele(...)smart-led-strip.html
Dat werkt bij mij sowieso niet, want telefoons blijven beneden 's nachts. (Tenzij uitzonderlijke situatie, mogelijk taxi moeten spelen bij een bevalling ofzo)quote:Op maandag 30 maart 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat systeem faalt bij mij nog wel eens. alleen al daarom wil ik een slimme thermostaat. zodat ik vanuit mijn bed kan kijken of ik de verwarming wel heb uitgezet
weet ik nog steeds niet welkequote:Op maandag 30 maart 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De duurste. Mijn broer heeft van alles altijd het duurste.
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben ook ledstrips![]()
https://www.ibood.com/ele(...)smart-led-strip.html
Is een prima bouwpakketje hoorquote:Op maandag 30 maart 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat mijn vader dat er zelf in heeft gebouwd om het nog wat te compenseren allemaal
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Is al wel heel wat jaren geleden, toen dat soort troep net op de markt kwam.quote:
hmm, nee, mijn telefoon ligt gewoon op mijn nachtkastje. Voor ik ga slapen scroll ik nog een beetje door instagram.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij sowieso niet, want telefoons blijven beneden 's nachts. (Tenzij uitzonderlijke situatie, mogelijk taxi moeten spelen bij een bevalling ofzo)
k zou zoiets ook wel willen hebben maar geen idee waar de dan op moet lettenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Is al wel heel wat jaren geleden, toen dat soort troep net op de markt kwam.
Mijn telefoon is tevens wekker.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, mijn telefoon ligt gewoon op mijn nachtkastje. Voor ik ga slapen scroll ik nog een beetje door instagram.
en ik wil in noodgevallen ook wel gebeld kunnen worden.
Af en toe een drupje lijm teveel of juist ergens te weinig lijm geeft charme hè?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een prima bouwpakketje hoor
als ik thuis ben niet, dan heb ik een wake up light.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn telefoon is tevens wekker.
Ik heb helemaal niks met gadgetsquote:Op maandag 30 maart 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zou zoiets ook wel willen hebben maar geen idee waar de dan op moet letten
Had ik vroeger ook.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:18 schreef Karzai het volgende:
Ik heb laatst nog een ouderwetse wekker radio gekocht, vind ik lekker naar de radio luisteren in bed
ik wel. mijn vader was ook groot gadgetfan. denk dat ik het daarvan hebquote:Op maandag 30 maart 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met gadgets
Mijn broer ook. Ik leef het liefst zo simpel mogelijk. Dan kan er ook minder kapot gaan.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wel. mijn vader was ook groot gadgetfan. denk dat ik het daarvan heb
Huisje met een open haard, twee Ierse setters en uitzicht op een loch. Meer heb ik niet nodig.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou als oppernerd toch ook wel heerlijk kunnen leven in middeleeuwse leefomstandigheden hoor
geen fok?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huisje met een open haard, twee Ierse setters en uitzicht op een loch. Meer heb ik niet nodig.
dat roepen wel meer mensen, maar veel van die mensen zouden als kind al ergens aan een tegenwoordig nietszeggende ziekte zijn gestorvenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou als oppernerd toch ook wel heerlijk kunnen leven in middeleeuwse leefomstandigheden hoor
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje Wuithering Heights vibe krijg ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |