Kan je ook die van Milou achterhalen heequote:Op zondag 29 maart 2020 21:42 schreef snoesje45 het volgende:
Ik wil Madeleen wel contacten, wat is haar insta?
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:12 schreef King_Merc het volgende:
Jan vertelt volgende week dat ie zich heeft laten ombouwen, en dat de 4 kinderen geadopteerd zijn..
Eigenlijk is ie geboren als Janneke..
Milou is te leuk voor Bastiaan.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Het zou prachtig zijn als zij het nu niet wordt.
Elise is té wanhopig en doet daarom gewoon zo raar. Vreselijk mens!quote:Op zondag 29 maart 2020 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Milou is te leuk voor Bastiaan.
En Elise eigenlijk ook al.
Betwijfel hetquote:Op zondag 29 maart 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Steven krijgt wel een ander (veel leuker) meisje
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:10 schreef Mani89 het volgende:
Erik denkt echt dat Annemiek hem gaat ontmaagden.
Iets te liefquote:Op zondag 29 maart 2020 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja jawel joh, Steven is een schatje (volgens mij).
Dat vindenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:19 schreef DonDruiper het volgende:
Lekkerste wijf van allemaal naar huis sturen
*Niet op de persoon spelen*quote:Op zondag 29 maart 2020 21:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze kijkt en praat sowieso steeds alsof ze weleens 'een snuifie' neemt (al zijn die eigenlijk voor Jan).
Net niet helemaal wakker, of zo.
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:06 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dat vinden
Andere twee veel knapper
Ik vind Annemiek hartstikke leuk, maar dan moet ze niet gaan praten.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:57 schreef luxerobots het volgende:
Het grappigste van de hele uitzending vond ik Annemiek die zei dat het in een relatie het belangrijkst is dat je goed communiceert.
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Milou is te leuk voor Bastiaan.
En Elise eigenlijk ook al.
Sommige mannen zijn nou eenmaal gemaakt voor de friendzone.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:52 schreef Harlekien het volgende:
Ook wel grappig dat nu alle vrouwen in NL Steven een schatje vinden en een hele lieve zachte jongen etc maar al die vrouwen zelf nooit op Steven zouden vallen
Zij gaat er tenminste voor. Beter dan dat onzekere gedoe bij Annemiek.quote:Op maandag 30 maart 2020 05:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Leuke meid, ja.
quote:Op maandag 30 maart 2020 06:07 schreef ijs. het volgende:
[..]
Zij gaat er tenminste voor. Beter dan dat onzekere gedoe bij Annemiek.
Maar de aflevering daarna moet hij toch echt nog even iets kwijtquote:Op zondag 29 maart 2020 22:12 schreef King_Merc het volgende:
Jan vertelt volgende week dat ie zich heeft laten ombouwen, en dat de 4 kinderen geadopteerd zijn..
Eigenlijk is ie geboren als Janneke..
Misschien is er ook een realdoll uitvoering van.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
Ik vind Annemiek hartstikke leuk, maar dan moet ze niet gaan praten.
Dan wordt het 3/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |