Dan mogen ze bij mij in de tuin komen werken.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als de kinderen niet luisteren, worden ze dan ritueel geofferd in de kelder?
Tuurlijk wat anders?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Leen je ze ook uit? Mijn tuin kan wel wat hulp gebruiken.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan mogen ze bij mij in de tuin komen werken.
Eerst moet de tuin van het werk af, dan mag je ze hebben.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leen je ze ook uit? Mijn tuin kan wel wat hulp gebruiken.
Lijkt me vrij logisch toch?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Komende vier maanden niet dus. Of je moet er like 200 hebbenquote:Op zondag 29 maart 2020 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst moet de tuin van het werk af, dan mag je ze hebben.
Moest even die reclame zoekenquote:
Ja dat gaat nog wel even duren.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komende vier maanden niet dus. Of je moet er like 200 hebben
Moet ik ze ook voeren enzo?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst moet de tuin van het werk af, dan mag je ze hebben.
Ze kunnen toch gras en onkruid eten?quote:
Geen idee, daarom vraag ik het.quote:
Gewoon af en toe een zakje afgeprijsd snoep van het kruidvat er tussen mikken om de rust wat te bewaren.quote:
Ik weet niet meer, de informatievoorzieningen zijn wat euhm matigjes.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest even die reclame zoeken![]()
![]()
![]()
Boudewijn![]()
Maaruh, de vraag. Mijn crèche is vanaf gisteren noodopvang voor de gemeente Rotterdam, 24/7 in de leeftijd 0-12 ipv 0-4 en alleen normale tijden zeg maar.
En dus van allerlei ziekenhuizen mogen de kinderen van personeelsleden erheen
Ik ga er nu dus eigenlijk wel vanuit dat ze dinsdag gaan aankondigen dat de landelijke maatregelen alleen maar strenger worden ipv dat de crèches en andere kinderoorden weer open gaan
Wat denk jij? En wat krijg jij ervan mee op je werk? Weet jij meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is crèche van het ziekenhuis, dus daarom niet heel gek hier.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer, de informatievoorzieningen zijn wat euhm matigjes.
Bij onze stichting zijn alle locaties open, er zijn een paar samengevoegd maar wij zijn een heel grote locatie. Wij vangen kinderen op van ouders in cruciale beroepen en ook wanneer het echt niet oke is als een kind de hele dag thuis is. (moeder met psychische klachten)
Een locatie openen voor alle kinderen van zorgmedewerkers zou ik naar vinden , beter een beetje spreiden lijkt me. De afgelopen 3 weken hebben we nauwelijks kinderen gehad, van de 5 kdv groepen konden ze steeds 1 groep maken en het personeel werkt in ploegen, van de 4 BSO groepen ook maar 1 groep open en dan heb je max 3 of 4 kinderen. Denk dat als (en daar ga ik vanuit) het verlengt gaat worden er wel wat meer kinderen zullen komen.
En nu dutten.
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wikipedia door de bocht hoor![]()
"Respiratory droplets, produced when a man is sneezing."' gedramatiseerd'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halen ze dat nog op ja?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw de dagen gaan echt steeds meer op elkaar lijken. Ik dacht dat ik vorige week het oud papier afgevoerd had. Blijkt twee weken geleden te zijn
Ja hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halen ze dat nog op ja?
Lekkere besmettingshaard die onzin
Vind ik wel. Niet alles is lava ineens hoorquote:
Lava is te herkenbaar aan zijn rode hete gloed, corona is wat minder herkenbaar voor onze ogen.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik wel. Niet alles is lava ineens hoor
besmettingshaardquote:Op zondag 29 maart 2020 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halen ze dat nog op ja?
Lekkere besmettingshaard die onzin
Ja wat moet je anders?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker al die kinders op elkaar. Geen gezinssituatie dus ook afstand houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |