Dan mogen ze bij mij in de tuin komen werken.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als de kinderen niet luisteren, worden ze dan ritueel geofferd in de kelder?
Tuurlijk wat anders?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Leen je ze ook uit? Mijn tuin kan wel wat hulp gebruiken.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan mogen ze bij mij in de tuin komen werken.
Eerst moet de tuin van het werk af, dan mag je ze hebben.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leen je ze ook uit? Mijn tuin kan wel wat hulp gebruiken.
Lijkt me vrij logisch toch?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Komende vier maanden niet dus. Of je moet er like 200 hebbenquote:Op zondag 29 maart 2020 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst moet de tuin van het werk af, dan mag je ze hebben.
Moest even die reclame zoekenquote:
Ja dat gaat nog wel even duren.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komende vier maanden niet dus. Of je moet er like 200 hebben
Moet ik ze ook voeren enzo?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst moet de tuin van het werk af, dan mag je ze hebben.
Ze kunnen toch gras en onkruid eten?quote:
Geen idee, daarom vraag ik het.quote:
Gewoon af en toe een zakje afgeprijsd snoep van het kruidvat er tussen mikken om de rust wat te bewaren.quote:
Ik weet niet meer, de informatievoorzieningen zijn wat euhm matigjes.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest even die reclame zoeken![]()
![]()
![]()
Boudewijn![]()
Maaruh, de vraag. Mijn crèche is vanaf gisteren noodopvang voor de gemeente Rotterdam, 24/7 in de leeftijd 0-12 ipv 0-4 en alleen normale tijden zeg maar.
En dus van allerlei ziekenhuizen mogen de kinderen van personeelsleden erheen
Ik ga er nu dus eigenlijk wel vanuit dat ze dinsdag gaan aankondigen dat de landelijke maatregelen alleen maar strenger worden ipv dat de crèches en andere kinderoorden weer open gaan
Wat denk jij? En wat krijg jij ervan mee op je werk? Weet jij meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is crèche van het ziekenhuis, dus daarom niet heel gek hier.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer, de informatievoorzieningen zijn wat euhm matigjes.
Bij onze stichting zijn alle locaties open, er zijn een paar samengevoegd maar wij zijn een heel grote locatie. Wij vangen kinderen op van ouders in cruciale beroepen en ook wanneer het echt niet oke is als een kind de hele dag thuis is. (moeder met psychische klachten)
Een locatie openen voor alle kinderen van zorgmedewerkers zou ik naar vinden , beter een beetje spreiden lijkt me. De afgelopen 3 weken hebben we nauwelijks kinderen gehad, van de 5 kdv groepen konden ze steeds 1 groep maken en het personeel werkt in ploegen, van de 4 BSO groepen ook maar 1 groep open en dan heb je max 3 of 4 kinderen. Denk dat als (en daar ga ik vanuit) het verlengt gaat worden er wel wat meer kinderen zullen komen.
En nu dutten.
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wikipedia door de bocht hoor![]()
"Respiratory droplets, produced when a man is sneezing."' gedramatiseerd'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halen ze dat nog op ja?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw de dagen gaan echt steeds meer op elkaar lijken. Ik dacht dat ik vorige week het oud papier afgevoerd had. Blijkt twee weken geleden te zijn
Ja hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halen ze dat nog op ja?
Lekkere besmettingshaard die onzin
Vind ik wel. Niet alles is lava ineens hoorquote:
Lava is te herkenbaar aan zijn rode hete gloed, corona is wat minder herkenbaar voor onze ogen.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik wel. Niet alles is lava ineens hoor
besmettingshaardquote:Op zondag 29 maart 2020 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halen ze dat nog op ja?
Lekkere besmettingshaard die onzin
Ja wat moet je anders?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker al die kinders op elkaar. Geen gezinssituatie dus ook afstand houden
Maarrrr, dan heb je ook watquote:Op zondag 29 maart 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna maandag. Weekend vliegt voorbij als je in de weer bent met inbussleutels
Nopequote:Op zondag 29 maart 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
dude wtf
kennen jullie dit
https://www.ad.nl/tech/re(...)ein-vliegt~a6b3f065/
Straks even luisteren, eerst het journaalquote:Op zondag 29 maart 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
dude wtf
kennen jullie dit
machtig met koptelefoon.![]()
wtf wat vetquote:Op zondag 29 maart 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
dude wtf
kennen jullie dit
machtig met koptelefoon.
bizar dit.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks even luisteren, eerst het journaal
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
GodverdommeIk maak net een IPA open, die schuimde zo hard
Toen ik het met de ond probeerde op te vangen (de fles pijpen zegmaar) kwam het door mijn neus naar buiten
Dan ben je als brouwer wel iets helemaal verkeerd aan het doen
zoiets nog nooit gehoord. dacht dat mijn koptelefoon uit stond en het in de woonkamer aan het spelen wasquote:
ja de eerste schatting klopte blijkbaar nietquote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rivm zegt dat over 2 weken 2500 ic bedden nodig zijn
Niemand durft te tellen hoeveel bedden er nodig zijn half mei.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel heftigquote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we redden het bij lange na niet met de bedden.
Goh, was ook helemaal niet verwachtquote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was er van uit gegaan dat mensen 10 dagen op de IC lagenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de eerste schatting klopte blijkbaar niet
Nee, echt fors meerquote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was al paar dagen terug zeker bekend dat men 3 weken op de ic lagquote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was er van uit gegaan dat mensen 10 dagen op de IC lagen![]()
Nieuw model rekent met 23 dagen. Hey we hebben meer bedden nodig wat raar nou
Gingen uit van 10 dagen IC-duur ipv 21 wat het blijkt te zijn, gemiddeld. Ongeveerquote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat zeggen ze ook al ene tijdje in italie. niemand word beter en ze liggen er nogquote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Gingen uit van 10 dagen IC-duur ipv 21 wat het blijkt te zijn, gemiddeld. Ongeveer
Het maakt ook niet uit. Bedden vind je wel. Beademingsapparatuur is al een ander verhaal. Maar zelfs al vind je er daar genoeg van, dan hebben we de poppetjes gewoon niet. Game overquote:Op zondag 29 maart 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand durft te tellen hoeveel bedden er nodig zijn half mei.
Geloof dat alleen mense die het kunnen overleven nog de ic redden of er naar toe gaanquote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Misschien tot maar beter naar de artsen luisteren en mensen sneller thuis laten sterven bij geliefden die toch weinig kans hebben om er goed doorheen te komen.
Dit jaquote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was er van uit gegaan dat mensen 10 dagen op de IC lagen![]()
Nieuw model rekent met 23 dagen. Hey we hebben meer bedden nodig wat raar nou
Ja precies, die poppetjes zijn de echte bottle neck.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit. Bedden vind je wel. Beademingsapparatuur is al een ander verhaal. Maar zelfs al vind je er daar genoeg van, dan hebben we de poppetjes gewoon niet. Game over
ja je kan niet geloven dat zulke knappe koppen dit niet weten he :pquote:Op zondag 29 maart 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Ik snap het niet, volg af en toe Coronatopic op Fok en daar was dit al weten bekend. En bij RIVM niet
Mijn reet, dit is gewoon geregisseerd allemaal om maatregelen stapsgewijs te kunnen invoeren en net te doen of het hen en ons allen overkomt want we waren en zijn totaal niet voorbereid en hadden dat ookal waren we in januari begonnen met opschalen ook nooit meer op tijd geweest met maatregelen en capaciteit
Ja terwijl een gezond iemand al niet echt vitaal uit een kort beademingstraject komt.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Gingen uit van 10 dagen IC-duur ipv 21 wat het blijkt te zijn, gemiddeld. Ongeveer
Schuld van de brouwer of de drinker?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar godver bierschuim in m'n neus![]()
Da's OOK erg
Daarom, geregisseerdquote:Op zondag 29 maart 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan niet geloven dat zulke knappe koppen dit niet weten he :p
Die zombie en haar muziek mag je houden hoor..quote:Op zondag 29 maart 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
dude wtf
kennen jullie dit
machtig met koptelefoon.![]()
Ja dat is altijd de insteek in Nederland geweest, dat is normaal gesproken ook.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat alleen mense die het kunnen overleven nog de ic redden of er naar toe gaan
ja maar luister even naar het effectquote:Op zondag 29 maart 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die zombie en haar muziek mag je houden hoor..
Ik heb afgelopen jaren paar projecten opgezet voor post IC trajectenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja terwijl een gezond iemand al niet echt vitaal uit een kort beademingstraject komt.
ja precies.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is altijd de insteek in Nederland geweest, dat is normaal gesproken ook.
Note to self: fles' blowjob game is non-existing.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
GodverdommeIk maak net een IPA open, die schuimde zo hard
Toen ik het met de mond probeerde op te vangen (de fles pijpen zegmaar) kwam het door mijn neus naar buiten
Dan ben je als brouwer wel iets helemaal verkeerd aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |