Tuurlijk, ik snap de meeste mensen wel, opzich.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je.
Vooralsnog word ik wel gallisch van al die goedbedoelde teksten. Iedereen ervaart dit gedoe anders en alle gevoelens mogen er imo zijn.
Goed. Ben vooral moe en conditie is dood, maar inmiddels al zeker een aantal dagen wel beter. Geen hoest meer. Morgen voor het eerst weer boodschapjes doenquote:
In Nederland hoeven hulpverleningsvoertuigen geen tol te betalen. In ieder geval Nederlandse hulpvoertuigen hoeven dat niet te doen bij de WST.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat hulpverlening moet betalen voor tolwegen. Echt bizar.
Dit soort plaatjes worden door een kennis die in de zorg zit gedeeld. Echt een hele prima meid, maar t wordt wel irritant nuquote:Op zondag 29 maart 2020 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap de meeste mensen wel, opzich.
Maar gelukkig heb ik al jaren mijn FB zo dichtgetimmerd dat ik vrijwel alleen normale mensen als fb vriend heb, en als ze toch irritant deden, maar niet per se nare mensen zijn zie ik hun updates gewoon niet.
Klopt. Maar in België moet dat blijkbaar wel. Ik zou me doodschamen als ik die tolbeambte was en de ambu meteen zonder gezeur doorlaten.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Nederland hoeven hulpverleningsvoertuigen geen tol te betalen. In ieder geval Nederlandse hulpvoertuigen hoeven dat niet te doen bij de WST.
Oh fijn dat je opknaptquote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed. Ben vooral moe en conditie is dood, maar inmiddels al zeker een aantal dagen wel beter. Geen hoest meer. Morgen voor het eerst weer boodschapjes doen
Thx! Vind ik ook. Gister voor het eerst weer buiten geweestquote:
Wat fijnquote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed. Ben vooral moe en conditie is dood, maar inmiddels al zeker een aantal dagen wel beter. Geen hoest meer. Morgen voor het eerst weer boodschapjes doen
Komt goedquote:Op zondag 29 maart 2020 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat fijn
Langzaamaan dan wat dingetjes proberen. Niet te vlug.
Gisteren was het daar ook echt heel fijn weer voorquote:Op zondag 29 maart 2020 18:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Thx! Vind ik ook. Gister voor het eerst weer buiten geweestsupermarkt was niet nodig en vond ik iets te vroeg maar even rondje door park gemaakt. Lekker in zonnetje
Echt hequote:Op zondag 29 maart 2020 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren was het daar ook echt heel fijn weer voor.
Ja, dat zal best. Conditie moet weer terugkomen.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt heHelemaal kapot na 20 minuutjes
2 woorden voor jou:quote:Op zondag 29 maart 2020 18:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb genoeg ideeen om fit te worden en blijven de komende maandenquote:
Ben je nu immuun?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb genoeg ideeen om fit te worden en blijven de komende maanden
Als ik daadwerkelijk Corona heb gehad (waarschijnlijk wel) dan jaquote:
Meerdere gevallen bekend in je omgeving?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk Corona heb gehad (waarschijnlijk wel) dan ja.
Ja hoor. Bovenburen oa.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meerdere gevallen bekend in je omgeving?
Zal wel fijn zijn ja
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja hoor. Bovenburen oa.
Nooit officieel getest natuurlijk... maar goed
Als je een keer maar qeer aan het bewegen komt, dan komt die co ditie normaal wel snel weer terug. Iedere keer een wat langer rondje wandelen.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |