Jij houdt jezelf liever een beetje voor de gek?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben ze t nog gered, daar heb ik t over. Wat helpt t om maar steeds te roepen dat het fout gaat ? Het is al erg genoeg als dat daadwerkelijk zo is. Nu is het gelukkig nog niet zo ver. Mja ik heb ook altijd al een hekel gehad aan ongeluk voorspellingen.
Ik vraag me ook af of er geen mensen zijn die al dat * het gaat fout * roepen, terwijl het steeds weer nét goed gaat, niet aangrijpen om zich maar nergens aan te houden. Kortom ik zie er het nut niet ( meer ) van in.
Niet zo vreemd als de grootste exporteur van medicijnen(India), de export heeft verboden.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:05 schreef _I het volgende:
Nieuws: Medicijnen dreigen op te raken, hoewel de vraag stijgt.
Men rent nog massaal de bouwmarkt,tuincentra en bv action plat.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. En volgens mij pertinent onwaar. Ze hebben er geen enkele baat bij om te handelen naar gunstigste scenario's. Dat zou ook behoorlijk tegenstrijdig zijn met goed wetenschappelijk handelen.
[..]
Hoe dan? Er zijn nauwelijks maatregelen die we nog kunnen treffen... En dan nog is maar de vraag of een volledige lockdown (waar we dus al tegenaan zitten) enig effect gaat sorteren. De landen om ons heen doen het niet veel beter, zo niet veel slechter.
Werd wel gemeld dat ziekenhuizen zelf aan de slag gaan. Maar niet of dit toereikend zal zijn.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als de grootste exporteur van medicijnen(India), de export heeft verboden.
Woongemeente Positieve testenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef _I het volgende:
Nu op het nieuws.
RIVM verwacht dat de aantallen opnames stijgen, maar Brabant laat een daling zien.
Zuid-Holland stijgt sterker dan de rest van het land.
Daar zit dusquote:Op zondag 29 maart 2020 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Goeree-Overflakkee https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente
Nee hoor, ik die de ernst van situatie echt wel. Maar zolang het schip nog vaart varen we nog. Mensen de stuipen op t lijf jagen is nu eenmaal niet echt mijn ding.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij houdt jezelf liever een beetje voor de gek?
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 29-03-2020 om 19:06:20Because the “Ratings” of my News Conferences etc. are so high, “Bachelor finale, Monday Night Football type numbers” according to the @nytimes, the Lamestream Media is going CRAZY. “Trump is reaching too many people, we must stop him.” said one lunatic. See you at 5:00 P.M.! reageer retweet
ze moeten ook thuisblijvenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja de eerste dode (oude vrouw in verzorgingstehuis) liep het op tijdens een kerkdienst daar
quote:
Bron: wikipediaquote:Het eiland staat bekend als kerkelijk. In Ouddorp wordt het hoogste percentage stemmen op een christelijke partij uitgebracht tijdens verkiezingen, in Oude Tonge het laagste.[bron?] Globaal kan gezegd worden dat het eiland van het westen naar het oosten minder kerkelijk wordt.
In Amsterdam was nog maar 6% van het normale aantal reisbewegingen. Hoezo "massaal"?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Men rent nog massaal de bouwmarkt,tuincentra en bv action plat.
Zo gaan de besmettingen gewoon verder.
Nee, feitelijk correct. CNN en MSNBC zeggen letterlijk dat ze twijfelen of ze de uitzendingen wel moeten blijven doen omdat ze zelf vinden dat hij "verkeerd" nieuws brengt.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Knettergektwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 29-03-2020 om 19:06:20Because the “Ratings” of my News Conferences etc. are so high, “Bachelor finale, Monday Night Football type numbers” according to the @:nytimes, the Lamestream Media is going CRAZY. “Trump is reaching too many people, we must stop him.” said one lunatic. See you at 5:00 P.M.! reageer retweet
Was in dat verzorgingstehuis georganiseerd door een 'van de vele kerkgenootschappen hier. Naast het evangelie brengen ze ook coronaquote:
ooh, in het huis zelf, ik dacht extern, maar dan moeten er meerdere het hebben in het huisquote:Op zondag 29 maart 2020 20:13 schreef the-eye het volgende:
[..]
Was in dat verzorgingstehuis georganiseerd door een 'van de vele kerkgenootschappen hier. Naast het evangelie brengen ze ook corona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |