Het gaat al mis met dat het knipperlicht was, je niet heel lang geleden nog single was en nu ineens verloofd en zwanger terwijl heel die vent niet eens hier woont.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende: [..] Jij weet precies niets van mijn relatie 😂
Nee srry heb vergaderingquote:
Haal die beesten gewoon uit elkaarquote:
Haha wow zo triggert. Jij krijgt ook nog weleens een ring meid. Helaas is kleine J dan al van het padje door op te groeien in een gebroken gezin met een cokesnuivende dropout moederquote:Op zondag 29 maart 2020 18:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het gaat al mis met dat het knipperlicht was, je niet heel lang geleden nog single was en nu ineens verloofd en zwanger terwijl heel die vent niet eens hier woont.
Je hebt dit expres gedaan hè eerlijk. Koekoek.
Wat voor patta's rock jij mortquote:
Welkom in de klbsc!quote:Op zondag 29 maart 2020 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Lol wat is dit voor facebook pauper fittie dan
Wat voor schoenen draag jijquote:
Wie moet ik supporten?quote:
Haha ja succes met je postnatale depressie en skype gesprekken met je baby daddy.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha wow zo triggert. Jij krijgt ook nog weleens een ring meid. Helaas is kleine J dan al van het padje door op te groeien in een gebroken gezin met een cokesnuivende dropout moeder
The good ol' daysquote:
Spaghetti en kipfiletquote:
Ik eet altijd vroeg.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Da’s niet veel.
[..]
En hoe staat het met de saus?
Geen idee, mn vriendin maakt het klaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |