i'm in!quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mocht je een keer trios of squads willen doen, let me know! Lindgren speelt ook zag ik, misschien heeft die ook zin om mee te doen
Wie weetquote:Op woensdag 15 april 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zou FIFA21 gewoon in oktober/november komen?
EA zal ook wel compleet in de knoei komen met hun FUT dingen in dat geval, qua speciale kaartjes en promo's.
Even in mijn glazen bol kijken hoor.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zou FIFA21 gewoon in oktober/november komen?
EA zal ook wel compleet in de knoei komen met hun FUT dingen in dat geval, qua speciale kaartjes en promo's.
quote:
Leuk jongens.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Even in mijn glazen bol kijken hoor.
Nee, september. Net als elk jaar.
Ga speculeren ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja hoe moeten wij dat nou weten
oh yes speculeren, want dat brengt zoveel goeds met zich meequote:Op woensdag 15 april 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga speculeren ofzo.
Weet ik veel. Reageer gewoon niet als je er geen reactie op kan geven.
Ik stuur je een PM!quote:Op woensdag 15 april 2020 16:57 schreef ebtravel het volgende:
[..]
i'm in!
cod 20 ligt alweer te verstoffen, loop te ver achter en verlies echt achterlijke potjes. Ben het gevoel totaal kwijt, en m'n team is pure bagger. Als ik fifa doe is het DRAFT...
PS4 cod?
Doe eens rustig man!quote:Op woensdag 15 april 2020 21:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Leuk topic dit jongens!
Waag het alleen niet over de toekomst van FIFA te praten, want dan doe je niet mee. Ofzo. Debielen.
Fuck FIFAquote:Op woensdag 15 april 2020 21:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Leuk topic dit jongens!
Waag het alleen niet over de toekomst van FIFA te praten, want dan doe je niet mee. Ofzo. Debielen.
Team of the Competitionquote:Op donderdag 16 april 2020 13:35 schreef GotenSSJ het volgende:
TOTS komt er sowieso wel, EA laat die pegels echt niet lopen van alle packs die dan geopend worden. Misschien noemen ze het iets anders omdat het seizoen officieel nog niet voorbij is, maar dat lijkt me de enige verandering. 'Team of the Season - Thus far' ofzo![]()
tots gaat er sowieso wel komen, dat is vast al ver van tevoren geplant, maar speculeren of Fifa 21 vertraging oploopt is gewoon onbenullig en een discussie voeren puur voor het voeren van een discussie en niks anders, want tenzij iemand hier voor EA werkt kun je praktisch gezien alleen maar onzin uitkramen, dus dat ga ik nu ook ff doen: Fifa is echt geen game zoals GTA waarbij een extreem lang ontwikkelproces nodig is. transfers doorvoeren, tenues aanpassen, wat modes toevoegen/bewerken en dan heb je het wel gehad zoals de laatste jaren hebben bewezen. het F1 seizoen is nog niet eens begonnen en gisteren heeft Codemasters F1 2020 aangekondigd voor 10 juli, zo'n 2 weken later dan de vorige maar een maand eerder dan het gros wat daarvoor kwam. Als in verhouding tot EA zo'n kleine developer het kan dan EA al helemaal, hoogstens dat fifa begin oktober komt ipv eind september, maar denken dat het november gaat worden? ga toch fietsen johquote:Op donderdag 16 april 2020 12:26 schreef el-blanchito het volgende:
Wat een gedoe om niks, ik vind het wel een interessante vraag!
Zal er bijvoorbeeld wel een tots komen?
EA zal zeker niet te beroerd zijn om de commerciele motor 'gewoon' overuren te laten draaien ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
ah, de ''ohnee EA gaat misschien wel geld verdienen!!'' jank posts
leuk jongens
Volgens mij snap jij het begrip forum niet echt.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:06 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Team of the Competition
[..]
tots gaat er sowieso wel komen, dat is vast al ver van tevoren geplant, maar speculeren of Fifa 21 vertraging oploopt is gewoon onbenullig en een discussie voeren puur voor het voeren van een discussie en niks anders, want tenzij iemand hier voor EA werkt kun je praktisch gezien alleen maar onzin uitkramen, dus dat ga ik nu ook ff doen: Fifa is echt geen game zoals GTA waarbij een extreem lang ontwikkelproces nodig is. transfers doorvoeren, tenues aanpassen, wat modes toevoegen/bewerken en dan heb je het wel gehad zoals de laatste jaren hebben bewezen. het F1 seizoen is nog niet eens begonnen en gisteren heeft Codemasters F1 2020 aangekondigd voor 10 juli, zo'n 2 weken later dan de vorige maar een maand eerder dan het gros wat daarvoor kwam. Als in verhouding tot EA zo'n kleine developer het kan dan EA al helemaal, hoogstens dat fifa begin oktober komt ipv eind september, maar denken dat het november gaat worden? ga toch fietsen joh
Hoe durven ze he?! Schoften!quote:Op donderdag 16 april 2020 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EA zal zeker niet te beroerd zijn om de commerciele motor 'gewoon' overuren te laten draaien ja.
Er komt dus 'gewoon' TOTS en 'gewoon' FIFA 21, alleen zal de invulling misschien net effe anders zijn door onzekerheden.
Schandalig inderdaad. Er zomaar voor zorgen dat wij dit product elk jaar weer kopen.quote:
ah, dan ben ik dus oprecht een debiel, wat jammer nouquote:Op donderdag 16 april 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het begrip forum niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |