Ik ga geen uur aan tekst doornemen. Waarom zou Zwitserland volgens jou als eerste de top bereikt hebben?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
https://www.swissinfo.ch/(...)switzerland/45592192
Check die bovenste grafiek en de afvlakking in de laatste 3 dagen.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik ga geen uur aan tekst doornemen. Waarom zou Zwitserland volgens jou als eerste de top bereikt hebben?
Yes. Woensdag.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Is er aankomende week eigenlijk weer een technische briefing?
RIVM en... leider van landelijk actiecentrum?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:13 schreef houdafstand het volgende:
[..]
Yes. Woensdag.
https://www.tweedekamer.n(...)etails?id=2020A01439
Uiterlijk dinsdag 31 maart wordt bekend wie de technische briefing zal verzorgen.
Totale uitvoer ¤ 113,2 miljard 2018 + 5,9%quote:Op zondag 29 maart 2020 16:12 schreef _Lily_ het volgende:
Offtopic: een ironisch triviaal feitje is dat wij 75 jaar na de bevrijding uit WO2 de duitsers om hulp smeken om ons uit de brand te helpen. Als ik stokoud was en die ellende destijds had meegemaakt zou ik daar toch een beetje filosofisch over mijmeren hoe roerig het leven is
Je mist nogal wat oost-europese landen waar het nog trager gaat.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Check die bovenste grafiek en de afvlakking in de laatste 3 dagen.
Er wordt steeds meer getest, maar er zijn minder cases.
We lopen hier al sinds 2 weken, gemiddeld 4 dagen voor op Nederland.
We zijn hier ook geoefende bergbeklimmen, dus ga er vanuit dat we de top snel bereiken.![]()
Was Zwitserland niet een van de eerste landen die serieuze maatregelen nam? op dat moment werd er op in Italië bijvoorbeeld nog vrolijk gevoetbald.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk dat Zwitserland als eerste aan de top gaat zitten.
Zelfde maatregels als Nederland, alleen elke keer 3 dagen eerder als Nederland.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was Zwitserland niet een van de eerste landen die serieuze maatregelen nam? op dat moment werd er op in Italië bijvoorbeeld nog vrolijk gevoetbald.
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:20 schreef Markesh het volgende:
Baby van nog geen jaar oud overleden aan Corona.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-illinois-overleden
Er staat dat ze nog moeten onderzoeken wat de exacte oorzaak is.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:20 schreef Markesh het volgende:
Vreselijk is dat voor de ouders, Ik denk dat kinderen ook corona kunnen krijgen zelfs.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:20 schreef Markesh het volgende:
Aan dat soort symbolische aantallen hecht ik weinig waarde. Dit betekent alleen maar dat je ongeveer 100 keer zo veel moet testen.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:16 schreef Pumpalov het volgende:
Cijfers van Sofia zijn binnen. 8 nieuwe gevallen in totaal. 1 meer dan in de rest van het gehele land. Nog steeds 8 oblasten zonder bekende gevallen.
In Sofia 208. Twee provincies met 17 gevallen, één met 14, de rest onder de tien. Duidelijk waar het epicentrum is![]()
Nog steeds geen idee of dat positief is maar het is duidelijk dat steden afsluiten wel degelijk werkt.
[ afbeelding ]
Tot blijkt dat het op de plank had moeten liggen maar dat je misgrijpt en just in time is vervangen voor some time.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
voorraad is altijd kosten, ook als er geen justintime economie is.
Je legt namelijk produten op de plank wat geld is en je kan niks met dat geld meer doen. Met geld kan je flink veel geld verdienen, dus het is zonde om dat op ee plank te leggen.
Hoeveel kinderen hebben het coronavirus in Nederland?quote:
Het kind was iig besmetquote:Op zondag 29 maart 2020 16:22 schreef Freudie het volgende:
[..]
Er staat dat ze nog moeten onderzoeken wat de exacte oorzaak is.
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan dat soort symbolische aantallen hecht ik weinig waarde. Dit betekent alleen maar dat je ongeveer 100 keer zo veel moet testen.
Nederland kleurt oranjequote:Op zondag 29 maart 2020 16:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Totaal aanntal meldingen per 100.000 inwoners. Vooral de gemeente Boekel en aanliggende worden hard getroffen.
[ afbeelding ]
Dat doen ze dan goedquote:Op zondag 29 maart 2020 16:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Er wordt daar breder getest dan in Nederland. Iedereen met klachten die op besmetting kunnen wijzen krijgt eerst een influenzatest en indien negatief een test voor sars-cov-2.
Verschil is dat het land na twintig gevallen al grotendeels in lockdown ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |