Die van 1995 wil ik wel weer eens zienquote:Op zondag 26 april 2020 15:47 schreef Evertjan het volgende:
Zou wel leuk zijn als Sporza dit doortrekt en ook wat oude WK races gaat uitzenden
Classic Rebellin wel weer, de hele dag in de wielen meeschuiven.quote:Op zondag 26 april 2020 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zit die commentator nog op Rebellin in te spelen. Die gast is bijna 30 en dus bijna einde carrière ...
lekker op hoogtequote:Op zondag 26 april 2020 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die van 1995 wil ik wel weer eens zien
Inderdaad ... Op die manier kun je misschien nog wel tot je 50ste koersen ...quote:Op zondag 26 april 2020 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Classic Rebellin wel weer, de hele dag in de wielen meeschuiven.
ook wel verschrikkelijk veel motoren in die tijd volgens mij is dat wel minder geworden tegenwoordigquote:
Ik vraag mij echt af wat hij dacht toen opeens VDB 5km/h sneller voorbij flitste ...quote:Op zondag 26 april 2020 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Boogerd dacht hier even dat ie ging winnen.
quote:Op zondag 26 april 2020 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af wat hij dacht toen opeens VDB 5km/h sneller voorbij flitste ...
Zberg 6e, Rabobank was wel op de brommer dat jaar.quote:
Pro Tour kwam er voor in de plaats, maar dat was/is minder een succes.quote:Op zondag 26 april 2020 16:22 schreef Evertjan het volgende:
heerlijk dat ze daar nog praten over de Wereldbeker. Waarom is dat ooit afgeschaft was een heerlijk circuit van eendaagse koersen
Die hele Pro-Tour was een ideetje om de macht van organisatoren zoals ASO naar de UCI te verschuiven, maar is natuurlijk falikant mislukt ...quote:Op zondag 26 april 2020 16:22 schreef Evertjan het volgende:
heerlijk dat ze daar nog praten over de Wereldbeker. Waarom is dat ooit afgeschaft was een heerlijk circuit van eendaagse koersen
Dan moet je de laatste podcast van de rode lantaarn even luisteren.quote:Op zondag 26 april 2020 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af wat hij dacht toen opeens VDB 5km/h sneller voorbij flitste ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |