Wij worden naast onze gewone werkzaamheden ingezet om het zorgpersoneel te ondersteunen. Maandag ben ik op de IC geweest en daar houden we laagdrempelig vinger-aan-de-pols. Toen was de sfeer nog rustig en ze konden het goed aan. Maar IC-personeel is natuurlijk ook behoorlijk wat gewend. Ik werd twee dagen later verkouden dus ik ben nog niet teruggeweest. Verder spreek ik mijn 'gewone' patiënten (geen covid dus) digitaal of telefonisch en die zijn of ontspannen of erg angstig en alles er tussenin. Maar ook daar geldt: ik ben gewend om dagelijks in gesprek te zijn met zieke mensen die worstelen met hun emoties. Met mij gaat het dus voor nu ook goed. Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 29 maart 2020 11:51 schreef AnneX het volgende:
Omdat het een mega post was.
@:Kreator en puzzlestukje: Pantykousje over mondstuk van de stofzuiger en eruit zuigen?
Goeiemorgen, brooddeeg is gevouwen.
Nog 30 min.
Stom van Isa’s trein en nog stommer van de beveiliger zonder handschoenen.
Werd het handvat wel gereinigd?.
Ach ja, J’s vriend in het zorgcentrum.
@:Clubsoda ik ben benieuwd hoe de gesprekken gaan in jullie huis.
Is het met personeel, of ook met patiënten?
Een arts gister bij Op1 vertelde geëmotioneerd en duidelijk over de te nemen keuzen.
Red jij het?
Het waait hard in de polder. Heel hard.
Als iedereen er bij ons is in het secretariaat is, zijn 2 blokken van 4 en 1 van 2 bureaus bezet. In een nét ff te krappe ruimte.quote:Op zondag 29 maart 2020 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Verpleegkundigen lopen ook gewoon net niet hand in hand door de gangen. En ik denk niet dat het allemaal huisgenoten zijn. Veel collega's die ik sprak die hebben zich er al bij neergelegd dat ze de komende maanden waarschijnlijk wel besmet raken...
Kutinformatie ook altijd van de NSquote:Op zondag 29 maart 2020 08:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet of 3 kwartier wachten in de kou en nu thuis zijn 'goed komen' is. De trein die ik wilde hebben en die volgens de door de omroeper aangeraden reisplanner gewoon reed kwam niet meer goed.
Jaja! Nood breekt wetquote:
Nee, voor een schermpje.quote:
Wat een mooie tartaar! Hoe heb je die gemaakt?quote:Op zondag 29 maart 2020 13:25 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens onder de indruk van de camera van m'n telefoon. De batterij van mijn spiegelreflexcamera was leeg, maar als ik met mijn telefoon zulke foto's kan maken, heb ik die eigenlijk niet eens nodig.
Ik heb hem meteen even uitgeschreven: https://www.seasonwithlove.nl/tomatentartaar/quote:Op zondag 29 maart 2020 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat een mooie tartaar! Hoe heb je die gemaakt?
Lekker.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb hem meteen even uitgeschreven: https://www.seasonwithlove.nl/tomatentartaar/
Oeh, ziet er een beetje uit als wat mijn tante voor kerst had gemaakt. Lekker!quote:Op zondag 29 maart 2020 13:25 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens onder de indruk van de camera van m'n telefoon. De batterij van mijn spiegelreflexcamera was leeg, maar als ik met mijn telefoon zulke foto's kan maken, heb ik die eigenlijk niet eens nodig.
Ja, er zijn veel variaties.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:04 schreef golfer het volgende:
Lekker.
Ik heb hem ook al een aantal keren gemaakt als voorgerecht voor vegetarische vrienden met vrijwel hetzelfde recept:
http://www.mytastenld.com/click/index/249580802/smaakmenutie.nl
Werkt het niet zoals gedacht?quote:Op zondag 29 maart 2020 14:22 schreef fietsie het volgende:
-gooit de details weer weg-
Informatie uitwisselend zorglandschap in Nederland moet nog veel leren.
(dit is de gecensureerde versie van wat ik eerder typte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |