Of Rusland, Of China.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:03 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Als ze in Amerika, Frankrijk en Duitsland gaan beginnen, is het onvermijdelijk dat het hier ook gaat plaatsvinden. Jammer dat het volk zich makkelijk laat mennen (alhoewel corona uiteraard niet iets kleins is) om maar bevoegdheden te geven aan hun overheid.
Nah ja, hij is al 2 jaren aan t buffelen dus een jaartje erbij met kanker is beter dan 1 week dood aan corona.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie, maar als je er vanaf de zijlijn naar kijkt; gaat een mondkapje bij uitgezaaide kanker nog wel helpen? 9 van de 10 keer is uitgezaaide kanker redelijk einde oefening toch?
Sterkte in elk geval
Nee, dat is niet direct het geval. Maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie, maar als je er vanaf de zijlijn naar kijkt; gaat een mondkapje bij uitgezaaide kanker nog wel helpen? 9 van de 10 keer is uitgezaaide kanker redelijk einde oefening toch?
Sterkte in elk geval
zeker, een midden opzoeken is altijd beter dan de extremen.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:06 schreef _I het volgende:
[..]
Of Rusland, Of China.
Wij zijn van het polderen. Weet niet of dat straks vruchten gaat dragen, of juist niet.
Nee, het wordt afgewisseld tussen de 4 verschillende takken.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:56 schreef polderturk het volgende:
Rob Bauer, commandant der strijdkrachten op WNL.
Hij is een admiraal (marine). Meestal is de commandant der strijdkrachten toch een generaal van de landmacht?
Ik las dat bijvoorbeeld het Amphia in Breda zelf test voor ze ze in gebruik nemen (zijn daar niet in gebruik genomen). In het Bravis hebben ze de mondkapjes wel gebruikt.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
thx! Ja wist inderdaad dat ze terug moesten. Maar dat de overheid ze niet heeft laten testen op voorhand..Er is iets met overheid en testen. Dat vinden ze niet belangrijk genoeg (heb ik het idee)
Ja, dat snappen jij en ik.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
https://www.rijksoverheid(...)egelen-en-handhaving
Mwa.
Dat mag niet, Artikel 11. Als jij een mondkapje wil dragen, omdat jij het heel Azie het ziet doen mag jij die ook gewoon dragen.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu in t AVL voor een extra scan (gewoon op zondag ja) en ik had een mondkapje voor hem dus ik zet hem net af en hij moest t kapje afdoen.
Maar genoeg hierover hoor, het zal wel terecht zijn, weet ik veel.
Dit is echt het allerlaatste waar ik me druk om maak.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:03 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Als ze in Amerika, Frankrijk en Duitsland gaan beginnen, is het onvermijdelijk dat het hier ook gaat plaatsvinden. Jammer dat het volk zich makkelijk laat mennen (alhoewel corona uiteraard niet iets kleins is) om maar bevoegdheden te geven aan hun overheid.
aangezien wij als europeanen allemaal naar onze eigen leiders luisteren op tv en niet naar die muts van de EU, doen we dat toch zelf, dat we niks aan ze hebben gehad?quote:Op zondag 29 maart 2020 11:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoop dat er na deze coronacrisis, een Itaxit (italie uit de eu) en ook Nexit komt
wat hebben wij nou gehad aan die dictators EU, helemaal niks, geen enkele steun
Ja want de economische crisis na Corona gaat al niet ernstig genoeg zijn, laten we er nog een schepje bovenop doenquote:Op zondag 29 maart 2020 11:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoop dat er na deze coronacrisis, een Itaxit (italie uit de eu) en ook Nexit komt
En dan acteer je daarop. Is het overigens bewezen dat men een verhoogd risico op het strand loopt? Of is de verontwaardiging deels afgunst van anderen die thuiszitten, of het gebrek aan relativeringsvermogen.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als een promille van de bevolking zich clustert dan liggen stranden bijna helemaal vol
We zijn niet gebaat bij een Nexit.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dezelfde lui die klagen dat de EU nooit een superstaat mag worden, klagen nu dat de EU geen superstaat is.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja want de economische crisis na Corona gaat al niet ernstig genoeg zijn, laten we er nog een schepje bovenop doen
Gewoon nee.
ik ben niet op de hoogte van de onderzoeken die lopen.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:09 schreef _I het volgende:
[..]
En dan acteer je daarop. Is het overigens bewezen dat men een verhoogd risico op het strand loopt? Of is de verontwaardiging deels afgunst van anderen die thuiszitten, of het gebrek aan relativeringsvermogen.
Dat kan allemaal prima onder EEG, niet de EU.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We zijn niet gebaat bij een Nexit.
We handelen met andere EU landen, we maken gebruik van collectieve deals met landen buiten de EU die je als klein land nooit zou kunnen uitonderhandelen.
Welke steun hebben wij als Nederland overigens nodig?
MUMC+ heeft ze ook niet gebruikt.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:07 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik las dat bijvoorbeeld het Amphia in Breda zelf test voor ze ze in gebruik nemen (zijn daar niet in gebruik genomen). In het Bravis hebben ze de mondkapjes wel gebruikt.
https://www.bndestem.nl/b(...)st-doen-br~a4618874/
Yep.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dezelfde lui die klagen dat de EU nooit een superstaat mag worden, klagen nu dat de EU geen superstaat is.
Jammer dat je je niet druk maakt om de autoritaire bevoegdheden die overheden naar zich toetrekken die enkel gebruikt werden in oorlogstijd. Als overheden die bevoegdheden hebben verkregen is het heel lastig om die weer terug te krijgen naar de burgers.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is echt het allerlaatste waar ik me druk om maak.
Net het risico loopt men vooral op gesloten plekken, binnen. Niet in de buitenlucht lekker chillend op t strand.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:09 schreef _I het volgende:
[..]
En dan acteer je daarop. Is het overigens bewezen dat men een verhoogd risico op het strand loopt? Of is de verontwaardiging deels afgunst van anderen die thuiszitten, of het gebrek aan relativeringsvermogen.
Boeit wel natuurlijk. Wat zijn dit nu voor een volslagen idiote reacties hier? Is het zo raar dat iemand met uitgezaaide kanker zolang mogelijk en met een zo hoog mogelijke kwaliteit wil leven? En is het zo raar dat zijn dochter zich daarom bekommert?quote:Op zondag 29 maart 2020 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah ja, hij is al 2 jaren aan t buffelen dus een jaartje erbij met kanker is beter dan 1 week dood aan corona.
Boeit ook echt niet verder. Corona it is..
Italië mag er wel uitgeflikkerd worden van mijn part. Heeft sinds de oprichting van de EU letterlijk 0,0 toegevoegd, behalve handjes ophouden.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We zijn niet gebaat bij een Nexit.
We handelen met andere EU landen, we maken gebruik van collectieve deals met landen buiten de EU die je als klein land nooit zou kunnen uitonderhandelen.
Welke steun hebben wij als Nederland overigens nodig?
Nee dat artikel moet anders zijnquote:Op zondag 29 maart 2020 11:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Yep.
https://www.ad.nl/buitenl(...)iet-wilden~ad092969/
Niks geks aan natuurlijk, dat iemand zich bekommert om het lot van zijn/haar vader.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Boeit wel natuurlijk. Wat zijn dit nu voor een volslagen idiote reacties hier? Is het zo raar dat iemand met uitgezaaide kanker zolang mogelijk en met een zo hoog mogelijke kwaliteit wil leven? En is het zo raar dat zijn dochter zich daarom bekommert?
De medemenselijkheid is soms ver te zoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |