Als je serieus denkt dat 4 miljoen Nederlanders gaan sterven door dit virus dan ben je echt niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus een miljoen of 4 Nederlanders dood vind jij wel goed?
consumptie gaat dus boven mensenlevensquote:Op zondag 29 maart 2020 12:16 schreef osodevo het volgende:
[..]
Soms is het middel (lockdown) erger dan de kwaal.
Als de belastingen dalijk omhoog beginnen te knallen, staan we weer met zijn allen te gillenquote:Op zondag 29 maart 2020 12:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Wat dit betreft is het dan goed dat er een virus langskomt om de overheid in te laten zien wat ECHT belangrijk is.
Je wil bewijs dat mensen sociale dieren zijn?quote:
de sterken worden vd zwakkeren gescheiden.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:13 schreef kol7680 het volgende:
Zag deze reactie ergens op internet en vond hem wel goed over dit virus:
Recht op gezondheid, recht op leven, verbod op ziek worden en overlijden... De wereld komt erachter dat het leven niet maakbaar is en gaat liever failliet dan toegeven moeder natuur niet altijd in de hand te houden is. Over bevolking en natuurverontreiniging is niet natuurlijk, een dodelijk virus wel.. De werkelijkheid is hard en een realiteit check: de sterken worden vd zwakkeren gescheiden, dit ten koste van alles tegenhouden is water na de zee dragen.
Als je het virus gewoon zijn vrije loop laat? Heb je daar een bron van dat het er zo veel niet gaan worden? Nou vooruit, 2 miljoen dan. Dat vind je prima?quote:
Hoi Jaap, zorg jij nu maar gewoon dat die cijfers om 14.00 online staan en hou rekening met de huidige tijd.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt het is allemaal 1 grote leuge
Is economische schade dan zo fijn? Dat kost ook levensjaren.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
consumptie gaat dus boven mensenlevens
Het virus gaat zich aan de buitenkant van een mondkapje nestelen?quote:Op zondag 29 maart 2020 12:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Die zijn nergens meer te krijgen, daarnaast zou ik me ergens ook wel een beetje een no-no voelen als ik er met een ging lopen terwijl de gezondheidszorg een tekort heeft. Bovendien die standaard dingetjes die een tandarts ook heeft, vergroten volgens mij vooral de besmettingskans omdat het virus zich aan de buitenkant kan nestelen.
Als we helemaal niets doen. Geen maatregelen en gewoon verder zoals altijd.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:17 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat 4 miljoen Nederlanders gaan sterven door dit virus dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Rutte gaat de verkiezingen dik winnen en dat zag er voor corona niet zo uitquote:Op zondag 29 maart 2020 12:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als de overheid iets probeert en wij de rekening zien dan wordt die partije wel afgestraft bij de verkiezingen.
Ja, en dan is het boos zijn op de overheid. Ik verkies de economie nu inderdaad boven de mensen die nu sterven die oud zijn en al 99% onderliggende ziektes hebben. Daar kom ik ruimelijk voor uit.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als de belastingen dalijk omhoog beginnen te knallen, staan we weer met zijn allen te gillen
dat hoor je mij niet zeggen. Maar nu merk je het beter. Lijkt mij.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wij als burgers hebben er namelijk totaal geen inspraak op....
Oh, dan kunnen we de uitkeringen en toeslagen etc. ook wel stoppen?quote:Op zondag 29 maart 2020 12:13 schreef kol7680 het volgende:
Recht op gezondheid, recht op leven, verbod op ziek worden en overlijden... De wereld komt erachter dat het leven niet maakbaar is en gaat liever failliet dan toegeven moeder natuur niet altijd in de hand te houden is. Over bevolking en natuurverontreiniging is niet natuurlijk, een dodelijk virus wel.. De werkelijkheid is hard en een realiteit check: de sterken worden vd zwakkeren gescheiden, dit ten koste van alles tegenhouden is water na de zee dragen.
Laat ik het zo zeggen: ik heb juist door die isolatie door hoe slecht het met mij gaat omdat ik helemaal opbloei nu ik geen mensen hoef te zien even. Gisteren moest ik voor een rotreden de wereld in en was meteen de rest van de dag geveld door de stressreactie van mijn lichaam.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja, daarom gaf Ira Helsloot in dit artikel eenzaamheid en dergelijke veel meer problemen gaat opleveren op de lange termijn dan dit virus zelf.
...
Dat getal was maar uit de lucht gegrepen he, het kunnen er ook 1 miljoen zijn. Niemand die het weet.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:17 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat 4 miljoen Nederlanders gaan sterven door dit virus dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
geen idee, ik doe alleen een constatering van je mening.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:18 schreef osodevo het volgende:
[..]
Is economische schade dan zo fijn? Dat kost ook levensjaren.
En die paar jongere gezonde mensen die de pijp uit gaan of permanente longschade oplopen?quote:Op zondag 29 maart 2020 12:19 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ja, en dan is het boos zijn op de overheid. Ik verkies de economie nu inderdaad boven de mensen die nu sterven die oud zijn en al 99% onderliggende ziektes hebben. Daar kom ik ruimelijk voor uit.
en rutte heeft ook zoveel geinvesteerd in de zorg...quote:Op zondag 29 maart 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rutte gaat de verkiezingen dik winnen en dat zag er voor corona niet zo uit
Dat hangt van de scherpte van de media af. Als die er op gaan hameren dat juist onder Rutte er ontzettend gesneden is in de capaciteit van de zorg kan het anders lopen.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rutte gaat de verkiezingen dik winnen en dat zag er voor corona niet zo uit
De feiten zijn na 1 maand het virus in Nederland : ruim 600 doden. Dus je 4 miljoen doden is ronduit lachwekkend.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat getal was maar uit de lucht gegrepen he, het kunnen er ook 1 miljoen zijn. Niemand die het weet.
Ik begrijp hieruit dat als jij na besmetting een dubbele longontsteking krijgt geen zorg aanvaardt maar zal accepteren dat "de zwakkeren van de sterken worden gescheiden"?quote:Op zondag 29 maart 2020 12:13 schreef kol7680 het volgende:
eindelijk iemand die gewoon recht voor zijn raap zegt waar die voor staat....quote:Op zondag 29 maart 2020 12:19 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ja, en dan is het boos zijn op de overheid. Ik verkies de economie nu inderdaad boven de mensen die nu sterven die oud zijn en al 99% onderliggende ziektes hebben. Daar kom ik ruimelijk voor uit.
quote:Op zondag 29 maart 2020 12:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Ze werken idd niet 100%, misschien niet eens 50%
Maar als je de r0 ermee 0,1 punt omlaag krijgt dan is dat al winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |