SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Hier verder
[ Bericht 4% gewijzigd door SuperHartje op 29-03-2020 09:32:38 ]
Ruim 5 uurtjes in bed en nog een aantal op de bank nadat ik wakker werd om 3:45.quote:
Had je maar niet moeten kapenquote:
Ik wilde geen tr zetten, was bezig met het op orde proberen te maken van dat dwarfplaatje.quote:Op zondag 29 maart 2020 09:28 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten kapen![]()
Nee maar ff serieus, anders weer 12 pagina’s lang hetzelfde. Wil je dat ik al dat andere verwijder, ik zag je TR
Ok wat ben je weer liefquote:Op zondag 29 maart 2020 09:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wilde geen tr zetten, was bezig met het op orde proberen te maken van dat dwarfplaatje.
Je was zo leuk aan het aftellen, maak de op en tt zoals je wenst.
6-7 uur. Voel me wel uitgerust.quote:Op zondag 29 maart 2020 09:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ruim 5 uurtjes in bed en nog een aantal op de bank nadat ik wakker werd om 3:45.
Wel ok.
En jij?
Zo snel gaat dat bij mij allemaal niet hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een romance in het verschiet? Zou leuk zijn in deze barre tijden
Mmm je weet maar nooit Hartjequote:Op zondag 29 maart 2020 11:58 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat bij mij allemaal niet hoor
Meh ik ben vrij kritischquote:Op zondag 29 maart 2020 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm je weet maar nooit Hartjesoms is Cupido heel snel
Ze is in de pocket, lav.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een romance in het verschiet? Zou leuk zijn in deze barre tijden
wat zoek je? Deze koppelaarster had haar Uber lieve vrijgezelle buurman een lekker wijf beloofd in november bij de verkoop van ons huis.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:01 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Meh ik ben vrij kritisch
En jij? Jij nog romantiek?
Ik ben niet opzoekquote:Op maandag 30 maart 2020 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
wat zoek je? Deze koppelaarster had haar Uber lieve vrijgezelle buurman een lekker wijf beloofd in november bij de verkoop van ons huis.
De overdracht was op 2 maart en daten ze al weken 😍
Wat zoek je?
Nou dan ga ik maar wat anders doen,quote:
Tentman?quote:Op maandag 30 maart 2020 08:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar wat anders doen,![]()
Had je gelezen over de tentman? In Noorwegen is dat nu weer actueel, misschien wel iets voor BNW?
Ik werk thuisquote:Op maandag 30 maart 2020 10:51 schreef theguyver het volgende:
moge luitjes.
zijn er hier nog mensen buitenhuis aan het werk, of zit iedereen op zijn/haar zolderkamer?
Ik kan mijn werk gelukkig niet meenemen, anders stonden er zo'n 15 vrachtwagens met tig pallets voor mijn deur.quote:
Nee dat wil je nietquote:Op maandag 30 maart 2020 15:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk gelukkig niet meenemen, anders stonden er zo'n 15 vrachtwagens met tig pallets voor mijn deur.
Zit je nu thuisquote:Op maandag 30 maart 2020 15:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk gelukkig niet meenemen, anders stonden er zo'n 15 vrachtwagens met tig pallets voor mijn deur.
Nope magazijn, expeditie al een paar jaar.quote:
ja deze,quote:
Oh ja, was deze helemaal vergetenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ja deze,
Het mysterie van de 'tentman’ dat een Noors dorpje al 10 jaar bezighoudt
https://www.ad.nl/binnenl(...)bezighoudt~ae870dc4/
Oh sorry maatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope magazijn, expeditie al een paar jaar.
en parttime les geven, maar dat doe ik amper meer ivm corona.
Eind aprilquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:27 schreef SuperHartje het volgende:
Vanavond persconferentie... dit wordt vast verlengd tot mei. @:illusions tot wanneer staat Spanje officieel op lockdown?
Ja wel met weer verwachting van verlenging.. maar dat zien we nog wel.quote:
Zal van de komende 1,5 week afhangen denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:16 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja wel met weer verwachting van verlenging.. maar dat zien we nog wel.
Scholen t/m de meivakantie.
Ja idd. Het wordt wel lastiger als er dan nog een maand bovenop komtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zal van de komende 1,5 week afhangen denk ik
hoezo gaat dat lastiger wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:24 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja idd. Het wordt wel lastiger als er dan nog een maand bovenop komtmaar daar gaan we maar even niet van uit.
Ik bedoel voor de ondernemers en mensen die zonder werk/ minder inkomen komen te zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo gaat dat lastiger worden
Voor een bnwer is dit wel het scenario wat ze al jaren voorspellen
best eng
steun voor ondernemers is iig tot 1 juniquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:29 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de ondernemers en mensen die zonder werk/ minder inkomen komen te zitten.
Maar voor BNW zijn het eik wel spannende tijden...
Forum is zo traagquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
steun voor ondernemers is iig tot 1 juni
alles voor 1 juni is winst
Np werk nu 60 uur per week in magazijn, naar mijn familie en vriendin en dreumes kan ik niet..quote:
Nja niet eng, wel erg bijzonder.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo gaat dat lastiger worden
Voor een bnwer is dit wel het scenario wat ze al jaren voorspellen
best eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |